Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
oke hoef niet eens want weet ik? wie kwamen met oorlogen?
RUS en USA. en over Oekraïne. dat zou in een dag opgelost zijn volgens wereld heerser trom?
Nou niet dus
Oke. toen begon ie nog ff oorlogen her en der, want tja dat doet het wel goed voor zijn imago?
dikke lul dat dus, EU doet weer mee want ja USA is de beste? Fuck dit. zo niet mee eens.
Amenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!
[ afbeelding ]
En al die schapen niks door hebben he, lol! Het is maar goed dat jij alles wel goed in 't snotje hebt zitten!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:26 schreef kree het volgende:
fuck dit. wil echt geen alu hoedje zijn, maar als mensen niet snappen dat we gewoon dik geneukt in onze reet worden door USA. dan weet ik het ook niet meer.
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk bolk want het is hier ONZ.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?
Ik denk dat het fijn zou zijn als je oproepdienst voor je werk zou hebben nu; lekker met je handjes wapperen maakt je hoofdje leeg!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?
Ja nee ho; dat maakt dit topic natuurlijk weer kut en saai he!quote:
Boodschappen doen en eten koken ook. En tuinieren.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het fijn zou zijn als je oproepdienst voor je werk zou hebben nu; lekker met je handjes wapperen maakt je hoofdje leeg!
Nog een paar meter dieper graven om die duizendknoop te verwijderen!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Boodschappen doen en eten koken ook. En tuinieren.
Hou op ik hou het niet meerquote:Op zondag 22 maart 2026 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een paar meter dieper graven om die duizendknoop te verwijderen!En iets met de ventilatie doen om de pepperspraymaaltijdgeurtjes van de Somalische buren buiten te houden!
Wasda?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
Heel goedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
Kreepapierquote:Op zondag 22 maart 2026 15:37 schreef ToT het volgende:
Een merk pleepapier? Overal schijt aan hebben dus? Je veegt er je reet mee af?
Komt best in de buurt van het loslaten waar je over hebtquote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt best in de buurt van het loslaten waar je over hebt
Heel soms kan ik weleens serieus zijn op dtsquote:
In POL heb je zo'n politieke spotprententopic. Dit komt daar al behoorlijk vaak voorbij.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef kree het volgende:
de USA neukt EU dus. maak daar maar ai plaatje van.
Ja en vooral omdat het van haar af komt, wow!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Whahaha die is nog beter dan "gurk" @:ToT![]()
quote:
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
In POL heb je zo'n politieke spotprententopic. Dit komt daar al behoorlijk vaak voorbij.
Geen onderwerp? Jouw drama. Alleen maar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.
Of hij moet ff aan Goa Tse filosofie gaan doen in een gaybar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is mario's gurkanal ook een levensfilosofie?
checkquote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Geen onderwerp? Jouw drama. Alleen maar.
Bolk
We vermaakten ons hier anders prima zonder deze eeuwig terugkerende beschuldiging van jou hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.
Met Electric Six.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij moet ff aan Goa Tse filosofie gaan doen in een gaybar.
[ afbeelding ]
Goatsequote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij moet zich gewoon ff flink te grazen laten nemen, ik denk dat er dan al heel wat frustraties van 'm af vallen.quote:
Misschien door een Somalische buurman?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij moet zich gewoon ff flink te grazen laten nemen, ik denk dat er dan al heel wat frustraties van 'm af vallen.
Ik zocht er eigenlijk een ander plaatje van, in de kader van "De parel in de lotusbloem", dat de opening beneden net zo wijd moest zijn als de opening boven.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?
Nou daarom dan juist!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.
Win-win dus!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.quote:
quote:
Dat het ons niet boeit in dts. Zeg het gewoon ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Ja hoor, zonder jouw geraas en getier zijn we alleen maar makke schaapjes die alleen maar "bolk" kunnen blaten op weg naar de slachtbank!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:45 schreef kree het volgende:
oke ga maar gewoon weer bolken als schaapjes, maar dit moest er ff uit van mij
jajaja. boeie. dat het maar ff duidelijk is hoe ik erover denk.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.
Hier kletsen we gewoon luchtig, soms ff wat serieus tussendoor, en dan gaat de flow weer verder.
In de wijze woorden van een andere DTS'er een tijdje geleden: read the room!
quote:
Ja nou dat hadden we de afgelopen jaren nog niet door hoor!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja. boeie. dat het maar ff duidelijk is hoe ik erover denk.
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef ToT het volgende:
Hij heeft toch wel verfrissende ideeën he? Geef toe!
Echt he!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnen
lol niemand geeft dat toe weet nu al.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef ToT het volgende:
Hij heeft toch wel verfrissende ideeën he? Geef toe!
En dan voor hem gaan staan en 'bolk' roepen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnen
Zellufquote:
Soort van Arnol Koxquote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ja revolutionaire gedachtes idd! Misschien dat je ff bij een thinktank of Mensa moet aankloppen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
lol niemand geeft dat toe weet nu al.
Het is andere ideetjes wel. Maarja oke niet wat ik er aan kan doen he?
Vind vooral USA de bulshitter in deze. naja
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan voor hem gaan staan en 'bolk' roepen?
ja niks mee te maken he waar ik voor sta?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
was t maar zo makkelijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja revolutionaire gedachtes idd! Misschien dat je ff bij een thinktank of Mensa moet aankloppen?
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mee te maken he waar ik voor sta?
dat dat christelijk is wel. oke deal er maar mee.
Deze mening is van mezelf. en denk stop oorlog enzo vooral.
Nee maar dat je even je eigen verhaal kwijt kuntquote:Op zondag 22 maart 2026 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mee te maken he waar ik voor sta?
dat dat christelijk is wel. oke deal er maar mee.
Deze mening is van mezelf. en denk stop oorlog enzo vooral.
En anders bij een vriendelijke meneer of mevrouw bij de GGZ; die wil vast ook wel luisteren!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar dat je even je eigen verhaal kwijt kunt
denk dat ze me gelijk omleggen als ik a publiek zoiets zou doen, thanks USA. ze hebben er weinig moeite mee nl.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook daarvoor kun je daar gaan staan!
"Welterusten meneer de president, slaap zacht!"
Klopt, dankzij jouw opvattingen ben je jouw leven niet meer veilig!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat ze me gelijk omleggen als ik a publiek zoiets zou doen, thanks USA. ze hebben er weinig moeite mee nl.
Ja en aangezien je totaal geen basis hebt, loop jij natuurlijk wel het meeste risico!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:57 schreef kree het volgende:
oja wacht daar was het hele idee over? dat de usa maar mag besluiten om mensen om te leggen en oorlogen te beginnen op basis van niks?
mark deze words want weet zeker dat de USA me al achteraan zit.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dankzij jouw opvattingen ben je jouw leven niet meer veilig!Dan kun je idd beter hier in een online spelletje je verhaal doen, veel veiliger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |