hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?
Nou daarom dan juist!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.
Win-win dus!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.quote:
quote:
Dat het ons niet boeit in dts. Zeg het gewoon ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Ja hoor, zonder jouw geraas en getier zijn we alleen maar makke schaapjes die alleen maar "bolk" kunnen blaten op weg naar de slachtbank!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:45 schreef kree het volgende:
oke ga maar gewoon weer bolken als schaapjes, maar dit moest er ff uit van mij
jajaja. boeie. dat het maar ff duidelijk is hoe ik erover denk.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.
Hier kletsen we gewoon luchtig, soms ff wat serieus tussendoor, en dan gaat de flow weer verder.
In de wijze woorden van een andere DTS'er een tijdje geleden: read the room!
quote:
Ja nou dat hadden we de afgelopen jaren nog niet door hoor!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja. boeie. dat het maar ff duidelijk is hoe ik erover denk.
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef ToT het volgende:
Hij heeft toch wel verfrissende ideeën he? Geef toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |