Wasda?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
Heel goedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
Kreepapierquote:Op zondag 22 maart 2026 15:37 schreef ToT het volgende:
Een merk pleepapier? Overal schijt aan hebben dus? Je veegt er je reet mee af?
Komt best in de buurt van het loslaten waar je over hebtquote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt best in de buurt van het loslaten waar je over hebt
Heel soms kan ik weleens serieus zijn op dtsquote:
In POL heb je zo'n politieke spotprententopic. Dit komt daar al behoorlijk vaak voorbij.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef kree het volgende:
de USA neukt EU dus. maak daar maar ai plaatje van.
Ja en vooral omdat het van haar af komt, wow!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Whahaha die is nog beter dan "gurk" @:ToT![]()
quote:
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
In POL heb je zo'n politieke spotprententopic. Dit komt daar al behoorlijk vaak voorbij.
Geen onderwerp? Jouw drama. Alleen maar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.
Of hij moet ff aan Goa Tse filosofie gaan doen in een gaybar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is mario's gurkanal ook een levensfilosofie?
checkquote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Geen onderwerp? Jouw drama. Alleen maar.
Bolk
We vermaakten ons hier anders prima zonder deze eeuwig terugkerende beschuldiging van jou hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.
Met Electric Six.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij moet ff aan Goa Tse filosofie gaan doen in een gaybar.
[ afbeelding ]
Goatsequote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij moet zich gewoon ff flink te grazen laten nemen, ik denk dat er dan al heel wat frustraties van 'm af vallen.quote:
Misschien door een Somalische buurman?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij moet zich gewoon ff flink te grazen laten nemen, ik denk dat er dan al heel wat frustraties van 'm af vallen.
Ik zocht er eigenlijk een ander plaatje van, in de kader van "De parel in de lotusbloem", dat de opening beneden net zo wijd moest zijn als de opening boven.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?
Nou daarom dan juist!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.
Win-win dus!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.quote:
quote:
Dat het ons niet boeit in dts. Zeg het gewoon ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |