Trump heeft idd overal mannetjes zitten!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
mark deze words want weet zeker dat de USA me al achteraan zit.
zekers. oja was ook weer zoiets. USA geen spie voor op alle USA inwoners. Wacht ffquote:Op zondag 22 maart 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump heeft idd overal mannetjes zitten!Vast ook hier op FOK! Ze lezen mee! Het @:aivd ook!
jawel. maar moet zeggen krijg er steeds meer mijn twijfels over of ik daar achter moet staan.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
Heb je trouwens dat pro-Israël optreden nog gedaan met je bandje, waarbij je bang was dat je door een Palestijn omgebracht zou worden aangezien jij de toetsenist was?
Oef, je hebt dus wel je leven in de waagschaal gesteld voor dat optreden? Wauw!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar moet zeggen krijg er steeds meer mijn twijfels over of ik daar achter moet staan.
niet overdrijven, ik sta achter wat ik zeg. enne oke natuurlijk kunnen die ook veranderen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, je hebt dus wel je leven in de waagschaal gesteld voor dat optreden? Wauw!Dapper!
Ja nou ja, je maakte je oprecht zorgen over dat de zanger een explosief of zo naar z'n kop geslingerd zou krijgen en dat jij ook geraakt zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven, ik sta achter wat ik zeg. enne oke natuurlijk kunnen die ook veranderen.
dus niet zoveel israel meer, we gaan meer naar oude liedjes. levens lied dus.
en weet niet eens of ik. nog mee blijf doen,,, voor nu wel.
nee zo is het niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, je maakte je oprecht zorgen over dat de zanger een explosief of zo naar z'n kop geslingerd zou krijgen en dat jij ook geraakt zou kunnen worden.
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:08 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo wat nuttigers doen; videobellen met een leuke dame. (Zonder de hand op de 39 cm lange paarsgepunte lans overigens!)
Erg leuke dame, mentaal en emotioneel goed ontwikkeld, ziet er leuk uit, erg geïnteresseerd, spontaan enz!quote:
Nieuwe vlam?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:08 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo wat nuttigers doen; videobellen met een leuke dame. (Zonder de hand op de 39 cm lange paarsgepunte lans overigens!)
ik had gezegd mss is het niet helemaal het goeie doel om onwijs israel dingen te doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hd je het toen echt wel over hoor. Je was toen al net zo paranoïde als nu.
Yup, sinds een week of 2. Paar keer mee gevideobeld. Komt erg leuk over!quote:
Nee, je was net als nu ook bang om omgelegd te worden door iemand die het niet eens met de boodschap was.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik had gezegd mss is het niet helemaal het goeie doel om onwijs israel dingen te doen.
Dat zei ik?
Het heeft niks te maken met die zanger enzo en bandje, want ze hebben ook andere nrs..... vond het israel gehalte alleen wel beetje te hoog.
niks te maken dus met waar eigenlijk dat hele bandje voor staat
Ik ben blij voor je, maatquote:Op zondag 22 maart 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg leuke dame, mentaal en emotioneel goed ontwikkeld, ziet er leuk uit, erg geïnteresseerd, spontaan enz!
En ook een beetje verlegen, wat ook wel weer zo lief is!![]()
klopt en nog trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:15 schreef ToT het volgende:
kree in ONZ / [ronde 90 Het Dodetopicspel #20098] Yo
Dit is alleen al van dit jaar, dat je bang was voor een terrorist, maar vorig jaar had je een zelfde verhaal over dat je bang was dat een terrorist je zou omleggen vanwege de muziek.
nou kun je nagaan hoe zorgen ik me dus wel maak? Maar nog steeds doe dat omdat ik vindt is principe. en niet dat hele israel verhaal, want bijzaak en stopt trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:18 schreef ToT het volgende:
In 2024 ook al: kree in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17132] Chinese bolksoep
Jij moet wel ongelooflijk in angst leven doordat je met je meningen je leven zo in de waagschaal stelt zeg!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou kun je nagaan hoe zorgen ik me dus wel maak? Maar nog steeds doe dat omdat ik vindt is principe. en niet dat hele israel verhaal, want bijzaak en stopt trouwens.
Maar dat ik wil vertellen e andere met mij liedje in tijden dat we het lastig hadden. meerdere dus. en daar gaat die band over.
"De mosselman"?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:21 schreef kree het volgende:
ken je de liedjes eigenlijk, over die eigenlijk gemaakt werden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |