< Spreid armenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:27 schreef Shii het volgende:
Is er nog een andere muur waar ik tegen kan praten?
Het feit, de daad, het bezitquote:
Dat bepaal jij vandaag even nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het feit, de daad, het bezit
Gaat niet goed komen.
Bedoel je misschienquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:28 schreef kree het volgende:
natte ban als ik er niet mee eens ben,. dus die ga wel naar ander.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nice, je gunt me nog wat dagenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat bepaal jij vandaag even niet
nou uit mezelf want heb er best wat over te zeggen, maar denk heb genoeg met de mods en FA gedaan dus laat het er bij voor nu.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Bedoel je misschien
[ afbeelding ]
Popcorn > magnetron > 4 min >quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen popcorngaat kater maken. Al denkt hij van niet
Nu al zin in
Ik kan me bedenken als je mij daar een aanleiding voor geeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice, je gunt me nog wat dagen
Magnetronquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:31 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Popcorn > magnetron > 4 min >
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2026 02:30
[ afbeelding ]Wie zijn die mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Die horen allemaal bij elkaar dus ga maar voor. Ze worden al geholpen.quote:
Ken jou al wat langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou uit mezelf want heb er best wat over te zeggen, maar denk heb genoeg met de mods en FA gedaan dus laat het er bij voor nu.
Ook foutquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Oven kan ook maar duurt zo lang.
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:32 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ken jou al wat langer dan vandaag.
Rip aan de nabestaandenquote:
Welnee, het is een prachtig woord!quote:
Er zijn talloze prachtige woorden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, het is een prachtig woord!
Talloos bvquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn talloze prachtige woorden.
behoorlijk kankerachtig wel. haargoed.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ach.. paar vlekjes her en der
Ik verwacht van anderen helemaal niks. Voorkomt teleurstellingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:37 schreef kree het volgende:
ik zou zeggen namelijk, als ik niet gebaande zou worden, de mods doen dit en dat kut verkeerd. en de FA doet dit en dat?
wat eri eigenlijk verwachten jullie nu van mij? ik heb al contact gehad met yvonne en mods en dat ik wss niet zo heftig moest reageren komt tip neer?
Ok als jullie dat willen? doe op eigen risico ?
Vergeet niet je epibreerblik!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga even epibreren dus geen tijd voor.
Absoluut nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet niet je epibreerblik!
Wat zeik je nou, je hebt niets te klagen met je baan, verdient meer dan ik verdien. Hoor je mij hier ooit klagen of zeuren over mijn leven, hoe oneerlijk alles is?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.
dus voor deze. start het zelf dan maar als je er tegen in wil gaan?
(tik heb oke met mods en fa nu).
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik verwacht van anderen helemaal niks. Voorkomt teleurstellingen.
Je bent me al lang kwijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.
dus voor deze. start het zelf dan maar als je er tegen in wil gaan?
(tik heb oke met mods en fa nu).
weet ik omdat ik de mest totaal onlogische ben om uit te leggen, haargoed als je heel snel bent mag je nog vraag stellen.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Muziekje aan,.. ouwehoert wat hier...
Allegro allegro!!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor een scherp staccato ritme.
Whooo ,lees terug... i blinked!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:41 schreef Puzzie het volgende:
Goa doe ook net alsof hij mij niet kent
Bekijk deze YouTube-video
Jij gaat voor zondagochtend helemaal niet slapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:46 schreef kree het volgende:
laatste voor ik ga slapen, totaal is dit niet wat ik speel nergens. ,maar vind die mooi van hem
geniet ervan. vrienden van het leven zolang jullie er zijn en meen ik echt
Hi Goa !!!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whooo ,lees terug... i blinked!
Goffer, hij is heerlijk voor nuquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi Goa !!!![]()
je ziet dat zo verkeerd? ik ga zondag wel optreden doen met bandje.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij gaat voor zondagochtend helemaal niet slapen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij gaat voor zondagochtend helemaal niet slapen.
Nu niks. Even het zilver poetsenquote:
Eten en slikken, zit daar verschil in? :Hmmmquote:
Fijn nummerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, hij is heerlijk voor nu
Jullie gaan alles in C spelen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
je ziet dat zo verkeerd? ik ga zondag wel optreden doen met bandje.
en het kutte is jullie vinden dat allemaal verkeerd met wat we doen omdat het is Israel????
en zo verkeerd is er een verschil wat de staat Israel doet en dus het verhaal wat we vertellen in muziek als bandje dus. want staat sta ik niet achter, dat verhaal bandjewel...
naja niet dat een terrorist dat uit maakt, want ben ik de lul, denk dat het meevalt. maar doe daar nog aan mee?
aaaa
mss risico maar oke beide kanten weten niet eens wat er verteld wordt want is alleen vrede.
naja tot maandag hopelijk Enzo dat ik niet bang hoef te zijn.
ik ga met bandje spelen zondag nl. en is allemaal c
[..]
Hoe kun je dit niet weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eten en slikken, zit daar verschil in? :Hmmm
Wrijving brengt glansquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu niks. Even het zilver poetsen
ja grappenmaker laat die maar aan ons over.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jullie gaan alles in C spelen?
De messen worden geslepenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu niks. Even het zilver poetsen
Ik ben beschermd opgevoedquote:
Dat doet de messenslijper. Niet ik.quote:
De grappen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja grappenmaker laat die maar aan ons over.
Is wel makkelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jullie gaan alles in C spelen?
hmmm maakt dat voor jou nog uit dan?quote:
Dat is al zo oud als de mensheid zelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:54 schreef kree het volgende:
de NOS de medie staat, twitter al om al, die beïnvloeden mensen hun gedachten.
De NOS?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:56 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat is al zo oud als de mensheid zelf.
#klimaatdoelenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:56 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk maar ik klik nooit wat aan. Dus die energie hoef je niet te verspillen
Gewoon geen zin in.quote:
Ik vond dat in die tijd spannend en sexy!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef Puzzie het volgende:
mijn eerste gekochte single ever![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |