Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=Winnaar Januari]:"In DTS is zwaar gestreden!"
:"Om de bovenste drie treden!"
:"Op plaats 3 eindigt een worst!"
:"Die immer naar meer punten dorst!"
:"Op plekkie 2 een stuk gebroken glas!"
:"Omdat ie zo hard aan het bolken was!"
:"En wie staat op de bovenste tree?"
:"Een bekende user! (nee, niet Kree)"
:"Zij is de winnares van menig seizoen!"
:"En kan het bijna nooit meer beter doen!"
:"Op verzoek wordt haar naam niet genoemd!"
:"Dat hoeft ook niet, ze is toch al beroemd!"
Bekijk deze YouTube-videoJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Als je er zo over denkt dat moet je hier nooit meer posten, want alles jij kan elke discussie laten ontsporen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:42 schreef kree het volgende: [..] hmmm
naja ik ontspoor het meestal van mezelf wss. maar weten mods ook, dus doe er beter aan niet te doen, en is echt niet dat ik niet wil zeggen hoe ik over alles denk. maar dan krijg ik sowieso ban.
...hier om je mars te breken.![]()
tja jij zegt dat nu, maar vergeet je beetje dat ik meeste hier wss al 10 jaar voor je langer kon en ook al hun posts zag,quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:45 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt dat moet je hier nooit meer posten, want alles jij kan elke discussie laten ontsporen.
Niet dat ik dat kwalijk neem of over wat ooit gezegd, maar ons kent ons is dat dan mss wel.
Denk maar eens 10 jaar en langer? hoe oud was jij toen 10 jaar terug? toen al geklets hierover.
Maakt allemaal niet uit want uiteindelijk denk ik toch is hulp voor mij geweest best toen ik wel kut situatie had. en naja iedereen die weet weet het.Do what you love, love what you do!![]()
< Schenkt Paddo bij
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
als je het maar niet te ver mee gaat mij best alcohol of heroïne of paddo, het boeit mij geen reet. weet wel de gevolgen als je ze niet onder controle controle kunt houden, ben er levende voorbeeld van, 6 jaar de lul dus plus heeeeeeel veel straf en geld.quote:Do what you love, love what you do!![]()
enig idee trouwens hoeveel me dit gekost heeft? en met juridisch erbij om 1 keer gepakt te worden voor met te veel alcohol op met rijden?
doe eens gok?
en laat zeggen volledig schulden bevonden dus, en was er oke mee. maar denk mensen beseffen niet hoeveel het kost alsnog...... tis niet mis.Do what you love, love what you do!![]()
nou doe een gok? wil het niet over mij hebben, maar wil wel zeggen. van zeg maar doe dit dus niet wat ik deed. damn zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Mankeert er nou weer aan?quote:
Kom hier sleden, maar altijd gezeik met die opp.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mankeert er nou weer aan?
Kom hier sleden, maar altijd gezeik met die op.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
gedicht hoort onder spoilerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mankeert er nou weer aan?
Kom hier sleden, maar altijd gezeik met die opp.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kan maar 1 ding zeggen allemaal die dit leest , wees gewaarschuwd je bent 6 jaar de lul met controles en dan moet je je best nog doen ook.Do what you love, love what you do!![]()
kree je bent toch geweldig goed uit die kutsituatie gekomen. Ben er blij om en ga door met het nu.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
tja jij zegt dat nu, maar vergeet je beetje dat ik meeste hier wss al 10 jaar voor je langer kon en ook al hun posts zag,
Niet dat ik dat kwalijk neem of over wat ooit gezegd, maar ons kent ons is dat dan mss wel.
Denk maar eens 10 jaar en langer? hoe oud was jij toen 10 jaar terug? toen al geklets hierover.
Maakt allemaal niet uit want uiteindelijk denk ik toch is hulp voor mij geweest best toen ik wel kut situatie had. en naja iedereen die weet weet het.
Zoveel users die in een kutsituatie zitten en er niets over posten. je bent niet zielig, Je hebt het goed voor elkaar en geluk gehad met de hulp en ben trots op waar je nu staat. Stop eens met terugkijken en in de slachtofferrol blijven hangen.![]()
Nick Sanders is AndersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nouja ik zal mezelf niet als geweldig willen zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:59 schreef Shii het volgende:
[..]
kree je bent toch geweldig goed uit die kutsituatie gekomen. Ben er blij om en ga door met het nu.
Zoveel users die in een kutsituatie zitten en er niets over posten. je bent niet zielig, Je hebt het goed voor elkaar en geluk gehad met de hulp en ben trots op waar je nu staat. Stop eens met terugkijken en in de slachtofferrol blijven hangen.
Wat ik wel wil doen is, is dat ik mss door mijn hele verhaal de weg mss kan beetje uitleggen en dat je het niet alleen kunt soms ook.
en dan is het familie of hulp extern wat dat ook is.
Wil dat onwijs uitleggen, maar ik mag het niet zo in R&P zetten geloof ik. want oke ik heb wel een verhaal van 6 jaar met onwijs begeleid wonen, waarvan ik denk dat er mensen veel aan kunnen hebben. en daarom vind ik het niet zo gepast in ONZ grappen Enzo. want dat stukje meen ik wel serieus.Do what you love, love what you do!![]()
Hans!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Nacht vanquote:
< Kijkt cool om zich heenJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Guus!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Waarom zou je het uit willen leggen? Dat klinkt toch ook wel arrogant toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zal mezelf niet als geweldig willen zien.
Wat ik wel wil doen is, is dat ik mss door mijn hele verhaal de weg mss kan beetje uitleggen en dat je het niet alleen kunt soms ook.
en dan is het familie of hulp extern wat dat ook is.
Wil dat onwijs uitleggen, maar ik mag het niet zo in R&P zetten geloof ik. want oke ik heb wel een verhaal van 6 jaar met onwijs begeleid wonen, waarvan ik denk dat er mensen veel aan kunnen hebben. en daarom vind ik het niet zo gepast in ONZ grappen Enzo. want dat stukje meen ik wel serieus.
Het is niet dat je het allemaal uit jezelf voor elkaar hebt gekregen, maar ook door een samenloop van omstandigheden gedwongen werd je leven op de rit te krijgen.
En dat wil niet zeggen dat je niet trots mag zijn op wat je bereikt hebt, maar je hebt ook wel op het juiste moment de hulp gekregen.![]()
De Stille Waker
Een grijze schim op 't natte plein,
met veertjes zacht en oogjes klein.
Hij koert zijn lied, zo vredig en blij,
de duif vliegt rustig en vrij.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Bekijk deze YouTube-video
@Bally-b![]()
![]()
![]()
(ik dacht om het muziek topic niet te veel te misbruiken
En dts is toch waar we elkaar ontmoet hebben)
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Whaha geweldig verhaal dit lied.. wapenhandelaren. fout geld.. jacksons..quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:10 schreef MizzezAmy het volgende:
@:Bally-b![]()
![]()
![]()
(ik dacht om het muziek topic niet te veel te misbruiken
En dts is toch waar we elkaar ontmoet hebben)
En heerlijk nummer ook nogJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Is de kust veilig?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zo niet waar?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom zou je het uit willen leggen? Dat klinkt toch ook wel arrogant toch?
Het is niet dat je het allemaal uit jezelf voor elkaar hebt gekregen, maar ook door een samenloop van omstandigheden gedwongen werd je leven op de rit te krijgen.
En dat wil niet zeggen dat je niet trots mag zijn op wat je bereikt hebt, maar je hebt ook wel op het juiste moment de hulp gekregen.
ik had geen keus dat is waar, maar hoe jij het uitlegt Enzo ben ik het totaal niet mee eens he?
en maakt niet uit ook, deze hele perceptie dat het makkelijk is. is ver gezocht ook wel, ik had nog mazzel dat ik via christelijke organisatie wat zo vond. meeste niet en belanden op straat.|||
je denkt daar te kortzichtig op over hoe makkelijk die dingen gaan met intake en in "het systeem komen". als je erin bent trouwens dan loopt het redelijk.
vandaar de brug Katwijk doet outreach en gaan ze gewoon opzoek om ze de weg te laten zien en wat ze moeten doen,
al met al snap je maar je kijkt het kortzichtig.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh geheimschriftWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
anders
ga mij niet lullig doen anders ben ik weg?: vraag maar wat je niet snapt?Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap hier helemaal niets van.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar?
ik had geen keus dat is waar, maar hoe jij het uitlegt Enzo ben ik het totaal niet mee eens he?
en maakt niet uit ook, deze hele perceptie dat het makkelijk is. is ver gezocht ook wel, ik had nog mazzel dat ik via christelijke organisatie wat zo vond. meeste niet en belanden op straat.|||
je denkt daar te kortzichtig op over hoe makkelijk die dingen gaan met intake en in "het systeem komen". als je erin bent trouwens dan loopt het redelijk.
vandaar de brug Katwijk doet outreach en gaan ze gewoon opzoek om ze de weg te laten zien en wat ze moeten doen,
al met al snap je maar je kijkt het kortzichtig.![]()
Ja!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Wat heb ik gewonnen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Krijg er honger vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een blik!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ik hoef nu nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha ik had de clip nooit zo bekeken, luister meestal via Spotify. Maar staat wel in mn Playlist daar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whaha geweldig verhaal dit lied.. wapenhandelaren. fout geld.. jacksons..
En heerlijk nummer ook nog
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Werp maar naar mequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben geen vierquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je hebt het al in bed laten lopen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
< Zwoelt je naar naar de andere hoekquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:19 schreef Shii het volgende:
Nou volgens mij had ik een oprechte reactie, maar blijkbaar kortzichtig.
Puzzie is een wijze vrouw. Die heeft vast wel goede adviezen voor kree.quote:...hier om je mars te breken.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Puzzie is een wijze vrouw. Die heeft vast wel goede adviezen voor kree.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik noteer in notulen ONZ archief bij deze genoteerd, kree vroeg of er iemand vragen had over wat dan ook?
geen vragen iedereen eens en eens met hoe hart is.
lekker man. LOL
Do what you love, love what you do!![]()
Oh zat , voor meer mensen welquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Puzzie is een wijze vrouw. Die heeft vast wel goede adviezen voor kree.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En blijkbaar ook geen alcoholist.waar zie je me voor aan…
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
<
Blauw! Want een scooter heeft geen deuren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kunnen jullie jezelf je nog wel eens inbeelden trouwens?
en vraag ik er aan wie hier recent zijn?
je kunt je voorstellen dat ieder dingen heeft denk ik, ik ben daar onwijs voorzichtig mee om wat over te zeggen, want is aan ieder zelf denk ik dan
nouja goed weet niet of dat er nog wel is, niet alleen hier maar over al geheel.Do what you love, love what you do!![]()
Wat ik al zei kree, stop eens met je slachtofferrol of voorbeeldfunctie. Ben gewoon trots en dankbaar waar je staat en probeer niet iedere dag weer daarover reacties te krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef kree het volgende:
ik noteer in notulen ONZ archief bij deze genoteerd, kree vroeg of er iemand vragen had over wat dan ook?
geen vragen iedereen eens en eens met hoe hart is.
lekker man. LOL![]()
Tenzij groen vanwege fotonezequote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:23 schreef Moeraskat het volgende:
Blauw! Want een scooter heeft geen deuren.
Hangt er vanaf hoeveel natte koffiefilters dansen per minuutquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij groen vanwege fotonezeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja preziesquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Of ze er nu om hebben gevraagd niet.![]()
#nofirestarter
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En gauwquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik moet echt naar de opticien,Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doei.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef kree het volgende:
min of meer als ik eerlijk ben wordt dit topic wel beetje zat.![]()
![]()
Had dat nou eerder gezegd, dan hadden we nog iets mee gedaan. Nu is het te laat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef kree het volgende:
min of meer als ik eerlijk ben wordt dit topic wel beetje zat....hier om je mars te breken.![]()
ik zie hoop mensen die verneukt zijn in het systeem van om punten te scoren. naja weten jullie was er altijd al tegen in
maar is wat het is, maar oke schat de serieuze iets meer in dan.Do what you love, love what you do!![]()
Natte koffiefilters...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel natte koffiefilters dansen per minuut
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:27 schreef Shii het volgende:
Is er nog een andere muur waar ik tegen kan praten?
Verwerpelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Natte koffiefilters...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
natte ban als ik er niet mee eens ben,. dus die ga wel naar ander.Do what you love, love what you do!![]()
< Spreid armenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:27 schreef Shii het volgende:
Is er nog een andere muur waar ik tegen kan praten?Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Morgen popcorngaat kater maken. Al denkt hij van niet
Nu al zin inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het feit, de daad, het bezitquote:
Gaat niet goed komen.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Dat bepaal jij vandaag even nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het feit, de daad, het bezit
Gaat niet goed komen.
Bedoel je misschienquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:28 schreef kree het volgende:
natte ban als ik er niet mee eens ben,. dus die ga wel naar ander.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nice, je gunt me nog wat dagenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat bepaal jij vandaag even nietJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
nou uit mezelf want heb er best wat over te zeggen, maar denk heb genoeg met de mods en FA gedaan dus laat het er bij voor nu.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Bedoel je misschien
[ afbeelding ]
Popcorn > magnetron > 4 min >quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen popcorngaat kater maken. Al denkt hij van niet
Nu al zin in
Ik kan me bedenken als je mij daar een aanleiding voor geeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice, je gunt me nog wat dagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Magnetronquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:31 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Popcorn > magnetron > 4 min >
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2026 02:30
[ afbeelding ]Wie zijn die mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die horen allemaal bij elkaar dus ga maar voor. Ze worden al geholpen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken jou al wat langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou uit mezelf want heb er best wat over te zeggen, maar denk heb genoeg met de mods en FA gedaan dus laat het er bij voor nu.
De dag is nog jongWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook foutquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Oven kan ook maar duurt zo lang.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:32 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ken jou al wat langer dan vandaag.
dus voor deze. start het zelf dan maar als je er tegen in wil gaan?
(tik heb oke met mods en fa nu).Do what you love, love what you do!![]()
Rip aan de nabestaandenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ochtendgloren... nog niet, maar wil het woord delen
Welnee, het is een prachtig woord!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Er zijn talloze prachtige woorden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, het is een prachtig woord!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Talloos bvquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn talloze prachtige woorden....hier om je mars te breken.![]()
ik zou zeggen namelijk, als ik niet gebaande zou worden, de mods doen dit en dat kut verkeerd. en de FA doet dit en dat?
wat eri eigenlijk verwachten jullie nu van mij? ik heb al contact gehad met yvonne en mods en dat ik wss niet zo heftig moest reageren komt tip neer?
Ok als jullie dat willen? doe op eigen risico ?Do what you love, love what you do!![]()
Ach.. paar vlekjes her en der
Ik ga even epibreren dus geen tijd voor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
behoorlijk kankerachtig wel. haargoed.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ach.. paar vlekjes her en derDo what you love, love what you do!![]()
Ik verwacht van anderen helemaal niks. Voorkomt teleurstellingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:37 schreef kree het volgende:
ik zou zeggen namelijk, als ik niet gebaande zou worden, de mods doen dit en dat kut verkeerd. en de FA doet dit en dat?
wat eri eigenlijk verwachten jullie nu van mij? ik heb al contact gehad met yvonne en mods en dat ik wss niet zo heftig moest reageren komt tip neer?
Ok als jullie dat willen? doe op eigen risico ?...hier om je mars te breken.![]()
Vergeet niet je epibreerblik!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga even epibreren dus geen tijd voor.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Absoluut nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet niet je epibreerblik!dank u.
Wat zeik je nou, je hebt niets te klagen met je baan, verdient meer dan ik verdien. Hoor je mij hier ooit klagen of zeuren over mijn leven, hoe oneerlijk alles is?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.
(tik heb oke met mods en fa nu).
Get your life together and stop crying.![]()
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik verwacht van anderen helemaal niks. Voorkomt teleurstellingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb gezegd wat ik wil en ook naar mods en FA, rest alles aan hun, heb geen zin meer om hier nog nacht over door te gaan.
lees het morgen wel weer, lekker slapen allemaal
Je bent me al lang kwijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.
(tik heb oke met mods en fa nu)....hier om je mars te breken.![]()
Het is een showWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
< Muziekje aan,.. ouwehoert wat hier...Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ik hoor een scherp staccato ritme.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet ik omdat ik de mest totaal onlogische ben om uit te leggen, haargoed als je heel snel bent mag je nog vraag stellen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat rijmt er op twaalf?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Muziekje aan,.. ouwehoert wat hier...![]()
![]()
Allegro allegro!!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor een scherp staccato ritme....hier om je mars te breken.![]()
Whooo ,lees terug... i blinked!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:41 schreef Puzzie het volgende:
Goa doe ook net alsof hij mij niet kent
laatste voor ik ga slapen, totaal is dit niet wat ik speel nergens. ,maar vind die mooi van hem
geniet ervan. vrienden van het leven zolang jullie er zijn en meen ik echt
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
* Moeraskat doet oren dichtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij gaat voor zondagochtend helemaal niet slapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:46 schreef kree het volgende:
laatste voor ik ga slapen, totaal is dit niet wat ik speel nergens. ,maar vind die mooi van hem
geniet ervan. vrienden van het leven zolang jullie er zijn en meen ik echt
Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
Altijd is Kortjakje ziekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
...mompelt.,..Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Hi Goa !!!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whooo ,lees terug... i blinked!![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Even het vicemologisch rapport lezen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goffer, hij is heerlijk voor nuquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi Goa !!!![]()
je ziet dat zo verkeerd? ik ga zondag wel optreden doen met bandje.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij gaat voor zondagochtend helemaal niet slapen.
en het kutte is jullie vinden dat allemaal verkeerd met wat we doen omdat het is Israel????
en zo verkeerd is er een verschil wat de staat Israel doet en dus het verhaal wat we vertellen in muziek als bandje dus. want staat sta ik niet achter, dat verhaal bandjewel...
naja niet dat een terrorist dat uit maakt, want ben ik de lul, denk dat het meevalt. maar doe daar nog aan mee?
aaaa
mss risico maar oke beide kanten weten niet eens wat er verteld wordt want is alleen vrede.
naja tot maandag hopelijk Enzo dat ik niet bang hoef te zijn.
ik ga met bandje spelen zondag nl. en is allemaal cquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij gaat voor zondagochtend helemaal niet slapen.Do what you love, love what you do!![]()
Nu niks. Even het zilver poetsenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eten en slikken, zit daar verschil in? :Hmmmquote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Fijn nummerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, hij is heerlijk voor nu
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jullie gaan alles in C spelen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
je ziet dat zo verkeerd? ik ga zondag wel optreden doen met bandje.
en het kutte is jullie vinden dat allemaal verkeerd met wat we doen omdat het is Israel????
en zo verkeerd is er een verschil wat de staat Israel doet en dus het verhaal wat we vertellen in muziek als bandje dus. want staat sta ik niet achter, dat verhaal bandjewel...
naja niet dat een terrorist dat uit maakt, want ben ik de lul, denk dat het meevalt. maar doe daar nog aan mee?
aaaa
mss risico maar oke beide kanten weten niet eens wat er verteld wordt want is alleen vrede.
naja tot maandag hopelijk Enzo dat ik niet bang hoef te zijn.
ik ga met bandje spelen zondag nl. en is allemaal c
[..]...hier om je mars te breken.![]()
Hoe kun je dit niet weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eten en slikken, zit daar verschil in? :HmmmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wrijving brengt glansquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu niks. Even het zilver poetsen
ja grappenmaker laat die maar aan ons over.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jullie gaan alles in C spelen?Do what you love, love what you do!![]()
De messen worden geslepenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu niks. Even het zilver poetsen...hier om je mars te breken.![]()
Ik ben beschermd opgevoedquote:
Dat doet de messenslijper. Niet ik.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De grappen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja grappenmaker laat die maar aan ons over....hier om je mars te breken.![]()
de NOS de medie staat, twitter al om al, die beïnvloeden mensen hun gedachten.Do what you love, love what you do!![]()
Is wel makkelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jullie gaan alles in C spelen?![]()
Ook als je in mineur bentWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wacht ffJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
hmmm maakt dat voor jou nog uit dan?quote:
het maakt mij niet uit, in begin is C makkelijk joh. maarja het is allemaal eigenlijk hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
Leuk maar ik klik nooit wat aan. Dus die energie hoef je niet te verspillen
Dat is al zo oud als de mensheid zelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:54 schreef kree het volgende:
de NOS de medie staat, twitter al om al, die beïnvloeden mensen hun gedachten....hier om je mars te breken.![]()
De NOS?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:56 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat is al zo oud als de mensheid zelf.
Jeetje
#klimaatdoelenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:56 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk maar ik klik nooit wat aan. Dus die energie hoef je niet te verspillen...hier om je mars te breken.![]()
Gewoon geen zin in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vond dat in die tijd spannend en sexy!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef Puzzie het volgende:
mijn eerste gekochte single ever![]()
Dit was destijds voor TV best vrij en lichte commotie door Karens.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
continue zinloze shit..
ik doe ff peukje, hoor welk als er wat is
Twitter al zo oud als de mensheid zelf.quote:
Jeetje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien wistje het nog niet, maar ook ik speel in een bandje. dus maakt wel wat uit voor mij ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm maakt dat voor jou nog uit dan?
het maakt mij niet uit, in begin is C makkelijk joh. maarja het is allemaal eigenlijk hetzelfde.![]()
Toen al goede smaak.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef Puzzie het volgende:
mijn eerste gekochte single ever![]()
ik vond het geweldig , net als Sheilaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond dat in die tijd spannend en sexy!
Dit was destijds voor TV best vrij en lichte commotie door Karens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We leven namelijk in een simulatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Twitter al zo oud als de mensheid zelf.
Jeetje....hier om je mars te breken.![]()
Om deze tijd kun je ook maar beter stoppen met fietsen.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
jawel wist ik wel, had zelfs ergens op lijstje gezet, maar nergens iets waardoor in uitvoering kon. `;0quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien wistje het nog niet, maar ook ik speel in een bandje. dus maakt wel wat uit voor mij ja.Do what you love, love what you do!![]()
FIFYquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik leef namelijk in een simulatie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vond het geweldig , net als Sheila
Pffff deze is saai en voorspelbaarquote:
Ja, hier kunnen we niets mee hè.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Enzo welquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, hier kunnen we niets mee hè.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
< Schud moedig meeJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Hoor ik nu licht gespin?quote:
Hitachiquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoor ik nu licht gespin?...hier om je mars te breken.![]()
Rolls Roycequote:
Whuttt? Duidelijk geen smaakquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff deze is saai en voorspelbaarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Prima nummer, goed gezogen, maar ik stond ondertussen te pissen en dacht... als het Prince gad geweest had ik het ook gelooft... Dus......quote:
Nice,Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ai... nice,, whaaa fuck! hahah auw en ah!quote:
Memory lane, with a nice grinn![]()
Gezogen nog wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima nummer, goed gezogen, maar ik stond ondertussen te pissen en dacht... als het Prince gad geweest had ik het ook gelooft... Dus......
Nice,
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hmmmm Yesss!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gezogen nog wel?
Bekijk deze YouTube-videoJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Als ik hem dan toch in de hand heb... Happy taughtsquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:14 schreef EvilSkittle het volgende:
GOA gaat pissen en denkt aan zuigen?
Caring is sharingquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik hem dan toch in de hand heb... Happy taughts...hier om je mars te breken.![]()
lekker oldscool vide.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Lekkere beatquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
lekker oldscool vide.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
< beweegt subtiel op zijn bank terwijl hij geniet van de whooh! dansende PuzzieJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Trek d’r bij je op schoot!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< beweegt subtiel op zijn bank terwijl hij geniet van de whooh! dansende Puzzie
JIj snapt het nietquote:
Zoiets gaat andersom
69?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj snapt het niet
Zoiets gaat andersom...hier om je mars te breken.![]()
420.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Moge het je bekomen !quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Vibes all overquote:![]()
![]()
Rick James, coming to america, James Brown.....Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Krijgen wij ook nog een kans?quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Kansen moet pakkenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgen wij ook nog een kans?...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vibes all over![]()
![]()
Rick James, coming to america, James Brown.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Post dan wat!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgen wij ook nog een kans?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En Ike.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vibes all over![]()
![]()
Rick James, coming to america, James Brown.....
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:40 schreef Puzzie het volgende:
Rick James vond ik ook geweldig vroeger...hier om je mars te breken.![]()
Trusten, ouwe!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welterusten
https://youtube.com/shorts/hz4s3rc_JtE?si=bX-8aiGitpwYbgIV
Trustenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:49 schreef Puzzie het volgende:
Kop koffie en slapen ,
Slaap lekker Evilboi
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Nee joh, ik ben net wakker.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Dan geloof je het niet.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi Mario. Ik hoorde dat je e-mail adres is aangepast?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo. Snel gedaan tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel Dotteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: