abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220161790

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
SPOILER: DTS GEBODEN
[spoiler=Winnaar Januari]
:B :"In DTS is zwaar gestreden!"
):O :"Om de bovenste drie treden!"
:B :"Op plaats 3 eindigt een worst!"
):O :"Die immer naar meer punten dorst!"
:B :"Op plekkie 2 een stuk gebroken glas!"
):O :"Omdat ie zo hard aan het bolken was!"
:B :"En wie staat op de bovenste tree?"
):O :"Een bekende user! (nee, niet Kree)"
:B :"Zij is de winnares van menig seizoen!"
):O :"En kan het bijna nooit meer beter doen!"
:B :"Op verzoek wordt haar naam niet genoemd!"
):O :"Dat hoeft ook niet, ze is toch al beroemd!"

Bekijk deze YouTube-video
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220161791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:42 schreef kree het volgende: [..] hmmm :{ naja ik ontspoor het meestal van mezelf wss. maar weten mods ook, dus doe er beter aan niet te doen, en is echt niet dat ik niet wil zeggen hoe ik over alles denk. maar dan krijg ik sowieso ban.
Als je er zo over denkt dat moet je hier nooit meer posten, want alles jij kan elke discussie laten ontsporen.
...hier om je mars te breken.
pi_220161793
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:45 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Als je er zo over denkt dat moet je hier nooit meer posten, want alles jij kan elke discussie laten ontsporen.
tja jij zegt dat nu, maar vergeet je beetje dat ik meeste hier wss al 10 jaar voor je langer kon en ook al hun posts zag,

Niet dat ik dat kwalijk neem of over wat ooit gezegd, maar ons kent ons is dat dan mss wel.

Denk maar eens 10 jaar en langer? hoe oud was jij toen 10 jaar terug? toen al geklets hierover.

Maakt allemaal niet uit want uiteindelijk denk ik toch is hulp voor mij geweest best toen ik wel kut situatie had. en naja iedereen die weet weet het.
Do what you love, love what you do!
pi_220161794
< Schenkt Paddo bij :s)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220161796
pi_220161797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Schenkt Paddo bij :s)
als je het maar niet te ver mee gaat mij best alcohol of heroïne of paddo, het boeit mij geen reet. weet wel de gevolgen als je ze niet onder controle controle kunt houden, ben er levende voorbeeld van, 6 jaar de lul dus plus heeeeeeel veel straf en geld.
pi_220161798
enig idee trouwens hoeveel me dit gekost heeft? en met juridisch erbij om 1 keer gepakt te worden voor met te veel alcohol op met rijden?

doe eens gok?

en laat zeggen volledig schulden bevonden dus, en was er oke mee. maar denk mensen beseffen niet hoeveel het kost alsnog...... tis niet mis.
pi_220161799
pi_220161800
OP kapot

en hallo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220161801
nou doe een gok? wil het niet over mij hebben, maar wil wel zeggen. van zeg maar doe dit dus niet wat ik deed. damn zeg.
pi_220161803
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
OP kapot

en hallo
Mankeert er nou weer aan?

Kom hier sleden, maar altijd gezeik met die opp.
pi_220161804
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Kom hier sleden, maar altijd gezeik met die op.
pi_220161805
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Kom hier sleden, maar altijd gezeik met die opp.
gedicht hoort onder spoiler
Uw ADH vitamine Worst
pi_220161806
quote:
en nu doe je een mario _O-
Uw ADH vitamine Worst
pi_220161808
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:56 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
en nu doe je een mario _O-
Hahahaa Héérlijk!

pi_220161809
POLL
pi_220161810
kom eens met een vers onderwerp man
Uw ADH vitamine Worst
pi_220161811
kan maar 1 ding zeggen allemaal die dit leest , wees gewaarschuwd je bent 6 jaar de lul met controles en dan moet je je best nog doen ook.
pi_220161812
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:48 schreef kree het volgende:

[..]
tja jij zegt dat nu, maar vergeet je beetje dat ik meeste hier wss al 10 jaar voor je langer kon en ook al hun posts zag,

Niet dat ik dat kwalijk neem of over wat ooit gezegd, maar ons kent ons is dat dan mss wel.

Denk maar eens 10 jaar en langer? hoe oud was jij toen 10 jaar terug? toen al geklets hierover.

Maakt allemaal niet uit want uiteindelijk denk ik toch is hulp voor mij geweest best toen ik wel kut situatie had. en naja iedereen die weet weet het.
kree je bent toch geweldig goed uit die kutsituatie gekomen. Ben er blij om en ga door met het nu.
Zoveel users die in een kutsituatie zitten en er niets over posten. je bent niet zielig, Je hebt het goed voor elkaar en geluk gehad met de hulp en ben trots op waar je nu staat. Stop eens met terugkijken en in de slachtofferrol blijven hangen.
pi_220161813
nou nooit eerder gehoord
Uw ADH vitamine Worst
pi_220161817
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
nou nooit eerder gehoord
:D
  zaterdag 21 februari 2026 @ 02:02:08 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220161818
Nick Sanders is Anders
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220161819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 01:59 schreef Shii het volgende:

[..]
kree je bent toch geweldig goed uit die kutsituatie gekomen. Ben er blij om en ga door met het nu.
Zoveel users die in een kutsituatie zitten en er niets over posten. je bent niet zielig, Je hebt het goed voor elkaar en geluk gehad met de hulp en ben trots op waar je nu staat. Stop eens met terugkijken en in de slachtofferrol blijven hangen.
nouja ik zal mezelf niet als geweldig willen zien.

Wat ik wel wil doen is, is dat ik mss door mijn hele verhaal de weg mss kan beetje uitleggen en dat je het niet alleen kunt soms ook.

en dan is het familie of hulp extern wat dat ook is.
Wil dat onwijs uitleggen, maar ik mag het niet zo in R&P zetten geloof ik. want oke ik heb wel een verhaal van 6 jaar met onwijs begeleid wonen, waarvan ik denk dat er mensen veel aan kunnen hebben. en daarom vind ik het niet zo gepast in ONZ grappen Enzo. want dat stukje meen ik wel serieus.
pi_220161820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick Sanders is Anders
Mikey! _O_
pi_220161821
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick Sanders is Anders
Hans!
pi_220161822
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Hans!
Wiegel
pi_220161823
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:03 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Wiegel
Nacht van >:)
pi_220161824
< Kijkt cool om zich heen
pi_220161825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nacht van >:)
Brabant
pi_220161826
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:05 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Brabant
Guus!
pi_220161827
pi_220161828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:02 schreef kree het volgende:

[..]
nouja ik zal mezelf niet als geweldig willen zien.

Wat ik wel wil doen is, is dat ik mss door mijn hele verhaal de weg mss kan beetje uitleggen en dat je het niet alleen kunt soms ook.

en dan is het familie of hulp extern wat dat ook is.
Wil dat onwijs uitleggen, maar ik mag het niet zo in R&P zetten geloof ik. want oke ik heb wel een verhaal van 6 jaar met onwijs begeleid wonen, waarvan ik denk dat er mensen veel aan kunnen hebben. en daarom vind ik het niet zo gepast in ONZ grappen Enzo. want dat stukje meen ik wel serieus.
Waarom zou je het uit willen leggen? Dat klinkt toch ook wel arrogant toch?

Het is niet dat je het allemaal uit jezelf voor elkaar hebt gekregen, maar ook door een samenloop van omstandigheden gedwongen werd je leven op de rit te krijgen.

En dat wil niet zeggen dat je niet trots mag zijn op wat je bereikt hebt, maar je hebt ook wel op het juiste moment de hulp gekregen.
pi_220161829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Guus!
Til
pi_220161830
De Stille Waker
Een grijze schim op 't natte plein,
met veertjes zacht en oogjes klein.
Hij koert zijn lied, zo vredig en blij,
de duif vliegt rustig en vrij.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 02:10:30 #37
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_220161832

@Bally-b O+ :* *;

(ik dacht om het muziek topic niet te veel te misbruiken ;)
En dts is toch waar we elkaar ontmoet hebben :+)
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
  zaterdag 21 februari 2026 @ 02:11:21 #39
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_220161834
:@
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
  zaterdag 21 februari 2026 @ 02:11:57 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220161835
>:O
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')