quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb jou al een dm gestuurd, maar je reageert niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
nou wat er gezegd werd van later weer een relatie Enzo? althans dat dacht ik er ff over.quote:
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat er gezegd werd van later weer een relatie Enzo? althans dat dacht ik er ff over.
en dat ik denk kan altijd wel, maar beetje onderhand heeft ieder vrijgezel ofzo ook beetje dingetje?
< kijkt nu anders naar ava.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat er gezegd werd van later weer een relatie Enzo? althans dat dacht ik er ff over.
en dat ik denk kan altijd wel, maar beetje onderhand heeft ieder vrijgezel ofzo ook beetje dingetje?
Probeer de reacties eens te lezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die persoon er is voor jou, maar nu op dit moment niet in DTS. Dus ga er niet vanuit dat er iemand in je dm komt ineens. Probeer eens wat dating apps om een vriendin te vinden.
niks? probeer te vragen wart jullie vinden eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen?
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< kijkt nu anders naar ava.
Houdoequote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:38 schreef kree het volgende:
maar laat gaan, straks krijg ik weer een ban.
truste allemaal, tot morgen
Nou voor zo'n discussie krijg je echt geen ban hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:38 schreef kree het volgende:
maar laat gaan, straks krijg ik weer een ban.
truste allemaal, tot morgen
< Grijnst in je richting.quote:
GOAquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< kijkt nu anders naar ava.
hmmmquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou voor zo'n discussie krijg je echt geen ban hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |