Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
je had hier zo'n winkel
die al dat soort dingen verkocht
Expo denk ikEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik ga een lavalamp kopen denk ik.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik wil zo'n gloeilamp waar ze een figuurtje in hadden gemaakt met verschillende kleurenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
Foto in de OP sluit ook wel aan bij het thema van net
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel![]()
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil zo'n gloeilamp waar ze een figuurtje in hadden gemaakt met verschillende kleurenga ik opzoeken
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die ken ik nietga ik opzoeken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zoiets maar dan ingewikkelderEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ze waren echt leukquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah ja zoiets vond ik al
[ afbeelding ]
die is mwahh
mocht ik nooit hebben
want die vraten stroom
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
die ligt hier van de actionquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
Beetje glitter-achtig.. vind je dit wat @:greysbones?
[ afbeelding ]
ongebruikt in de kast
want lelijk
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik wil
Een zwarte lavalampWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik hadquote:
of course of course
een roze
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Owquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze waren echt leuk
die is mwahh
mocht ik nooit hebben
want die vraten stroom![]()
Stom
Jammer! zag er nog wel oke uit op de fotoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ligt hier van de action
ongebruikt in de kast
want lelijkSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had
of course of course
een rozeneeej roze
had ik dus niet verwacht
Ik bedoel de buitenkant, voet dingquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had
of course of course
een rozeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
holy moly
https://nl.aliexpress.com(...)origin_prod%3A&_gl=1*1lb8kma*_gcl_aw*R0NMLjE3NzE2MjYwNzYuQ2owS0NRaUFxZURNQmhEY0FSSXNBSkViVTlSdFVrVU9WbkJKTFFsakM0cmlFcndYak1rWGFHRTJmOTRjZEN3Zk1NUk0wc1h4Q3FaVXRYa2FBamIxRUFMd193Y0I.*_gcl_dc*R0NMLjE3NzE2MjYwNzYuQ2owS0NRaUFxZURNQmhEY0FSSXNBSkViVTlSdFVrVU9WbkJKTFFsakM0cmlFcndYak1rWGFHRTJmOTRjZEN3Zk1NUk0wc1h4Q3FaVXRYa2FBamIxRUFMd193Y0I.*_gcl_au*MTA5OTc2ODk5My4xNzcxNjI2MDc2*_ga*MTQ1MTQ1NjkzNi4xNzcxNjI2MDc2*_ga_VED1YSGNC7*czE3NzE2MjYwNzUkbzEkZzEkdDE3NzE2MjYxMTIkajIzJGwwJGgwEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar mag ik niks meer kopen nadat ik het hele huis vol had gestopt met kleine mini badeendjes, plus kater z’n auto’s.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:22 schreef greysbones het volgende:
@:Moeraskat
je moet even op Aliexpress kijken
ze hebben tegenwoordig dingen van een meter
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar mag ik niks meer kopen nadat ik het hele huis vol had gestopt met kleine mini badeendjes, plus kater z’n auto’s.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dus nu heb ik op alle afdelingen van het bureau kleine mini badeendjes verstopt. Geen enkele collega weet dat ik het was.
van die 2/ 3 cm dingen??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
Dus nu heb ik op alle afdelingen van het bureau kleine mini badeendjes verstopt. Geen enkele collega weet dat ik het was.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
die prijs!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:
holy moly
https://nl.aliexpress.com(...)origin_prod%3A&_gl=1*1lb8kma*_gcl_aw*R0NMLjE3NzE2MjYwNzYuQ2owS0NRaUFxZURNQmhEY0FSSXNBSkViVTlSdFVrVU9WbkJKTFFsakM0cmlFcndYak1rWGFHRTJmOTRjZEN3Zk1NUk0wc1h4Q3FaVXRYa2FBamIxRUFMd193Y0I.*_gcl_dc*R0NMLjE3NzE2MjYwNzYuQ2owS0NRaUFxZURNQmhEY0FSSXNBSkViVTlSdFVrVU9WbkJKTFFsakM0cmlFcndYak1rWGFHRTJmOTRjZEN3Zk1NUk0wc1h4Q3FaVXRYa2FBamIxRUFMd193Y0I.*_gcl_au*MTA5OTc2ODk5My4xNzcxNjI2MDc2*_ga*MTQ1MTQ1NjkzNi4xNzcxNjI2MDc2*_ga_VED1YSGNC7*czE3NzE2MjYwNzUkbzEkZzEkdDE3NzE2MjYxMTIkajIzJGwwJGgwSmile, it's free therapy.![]()
Sommige waren glow in the darkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige waren glow in the dark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja bizar hequote:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige waren glow in the dark
GeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niii
aaallllllll
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
je brengt me nu wel op een idee
als ik de volgende keer bij Kibi op bezoek ga
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
uhu bij de deur is er tassen controlequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef greysbones het volgende:
Doe hetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef greysbones het volgende:
controleer je ook of er geen in de sokken verstopt zitten?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu bij de deur is er tassen controle![]()
ja die zijn de vorige keer naar binnen gegliptquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
controleer je ook of er geen in de sokken verstopt zitten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die zijn de vorige keer naar binnen geglipt![]()
![]()
![]()
een mega arretjescake vol met badeendjesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef greysbones het volgende:
als ik de volgende keer bij Kibi op bezoek ga![]()
![]()
Heb ook allemaal moomins gekocht.
En kleine zwarte dingetjes met witte oogjes voor op m’n binnenspiegel.
En een paar moomins op m’n dashboard
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
een mega arretjescake vol met badeendjesohhh dat geeft zooi. Leuk om een ander te geven
Die zijn schattigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ook allemaal moomins gekocht.
En kleine zwarte dingetjes met witte oogjes voor op m’n binnenspiegel.
En een paar moomins op m’n dashboard![]()
Kon ze niet maar zien er leuk uitSmile, it's free therapy.![]()
ik koop puber wel omquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu bij de deur is er tassen controle
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb nog 500 badeendjes.![]()
Zitten er steeds een aantal in m’n broekzak en als ik ergens kom laat ik er eentje stiekem ergens achter. Op een thermostaat of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
een mega arretjescake vol met badeendjes![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hmm dan zeg ik bij voorbaat dat ik altijd meer geef dan wat jij hem aan gaat biedenquote:![]()
gewoon bij een flatgebouw al die brievenbussen volproppenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
Zitten er steeds een aantal in m’n broekzak en als ik ergens kom laat ik er eentje stiekem ergens achter. Op een thermostaat of zo.![]()
Hoe kom je erbij om zoooveel badeendjes te bestellen??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
Zitten er steeds een aantal in m’n broekzak en als ik ergens kom laat ik er eentje stiekem ergens achter. Op een thermostaat of zo.
ken jij dat nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn schattig![]()
Kon ze niet maar zien er leuk uit
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon bij een flatgebouw al die brievenbussen volproppendat is wel grappig
beetje zoals de zwerfstenenSmile, it's free therapy.![]()
ow heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
Zitten er steeds een aantal in m’n broekzak en als ik ergens kom laat ik er eentje stiekem ergens achter. Op een thermostaat of zo.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
tekenfilmquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neej? waarvan moet ik dat nu kennen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, ze moeten semi onopvallendquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon bij een flatgebouw al die brievenbussen volproppen
ech niequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uit 1959.... is een beetje van voor mijn tijd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kost geen drol, en leek me grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om zoooveel badeendjes te bestellen??
Bekijk deze YouTube-video
speciaal voor KibiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben daar enorm fan vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn schattig![]()
Kon ze niet maar zien er leuk uit
Niet van die animatie versie van nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is ook grappig om dit soort dingen mee uit te halenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kost geen drol, en leek me grappig
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef greysbones het volgende:
speciaal voor Kibi![]()
![]()
Nee die kenikniequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef greysbones het volgende:
speciaal voor Kibiziet er wel grappig gemaakt uit
Vooral de speculaties onder het personeel wie dit doet. Ik ben leidinggevende, niemand verdenkt mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja is ook grappig om dit soort dingen mee uit te halenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn schattig![]()
Kon ze niet maar zien er leuk uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
tis jammer dat er alleen een tool is om ze kleiner te makenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zie dat er ook gehaakte varianten van zijn. Die zien schattig uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben daar enorm fan van
Niet van die animatie versie van nu.Smile, it's free therapy.![]()
En de voorste niet kwijltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat er alleen een tool is om ze kleiner te maken
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vooral de speculaties onder het personeel wie dit doet. Ik ben leidinggevende, niemand verdenkt mij.![]()
Dat is helemaal grappig
Ik heb er al baby kleertjes van besteld
aahhhhhhhquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb er al baby kleertjes van besteld![]()
![]()
![]()
en ze hebben tegenwoordig zoveel leuks!!!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ohhhh wat schattig!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb er al baby kleertjes van besteld![]()
Heb je al veel gekocht?
ok
ik moet echt gaan
bed moet ik nog opmaken
godver de godverEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dus niet zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ze moeten semi onopvallend![]()
![]()
blehhhh stom werkjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:40 schreef greysbones het volgende:
ok
ik moet echt gaan
bed moet ik nog opmaken
godver de godver
MAAR heeel misschien heeft iemand anders het al gedaan
dag liefjes hartendiefjes![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja leuk hèquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
aahhhhhhh![]()
![]()
![]()
en ze hebben tegenwoordig zoveel leuks!!!nog niet heel veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhhh wat schattig!!!![]()
Heb je al veel gekocht?ik probeer me in te houden. Maar m’n schoonmoeder heeft vorige week zes pakjes gegeven.
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja leuk hè
[..]
nog niet heel veel.ik probeer me in te houden. Maar m’n schoonmoeder heeft vorige week zes pakjes gegeven.
![]()
Was het wel je smaak wat ze je gegeven had?
Zie dat je van Moomin heel veeeel kunt kopen voor baby's kinderen en jezelf![]()
Je kunt de hormonen de schuld geven van de shopping spree![]()
Ja ze heeft het goed gegaan eigenlijk. En het zag er ook duur uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Was het wel je smaak wat ze je gegeven had?
Zie dat je van Moomin heel veeeel kunt kopen voor baby's kinderen en jezelf![]()
Je kunt de hormonen de schuld geven dat de shopping spree![]()
dus hoop dat de baby het wel past straks.
Haha ja! Dat is zeker waar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolk maar weer eensIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
Ik moet ook maar eens slapen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Moeraskat op 21-02-2026 00:12:40 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2 fout en jij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben toch een combi hiervanquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen. Tot welke groep behoor jij?![]()
Lig al in bed inmiddels
Meisje?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben toch een combi hiervan![]()
Lig al in bed inmiddels![]()
Slaap lekker!
...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dankje![]()
jij ook straks ergens in de nacht..
Alweer terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:32 schreef kree het volgende:
maarja hoort erbij. damn na 15 jaar fok,
als je niet ooit eens een keer een ban kreeg dan hoor je niet bij de nacht ploeg
Do what you love, love what you do!![]()
ik had alleen maar ban dag. en toen nog eentje erna omdat ik te bijdehand was., maar alles uitgesproken met mods en FA denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
serieus?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:33 schreef Shii het volgende:
Ik heb er ook wel wat gehad afgelopen tijd.
Ik ben nog ban-loosSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik bedoel dat ze twee dagen geleden nog zei “fuck fok”.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik had alleen maar ban dag. en toen nog eentje erna omdat ik te bijdehand was., maar alles uitgesproken met mods en FA denk.
echt ban? ik niet eens zoveel dan eigenlijk, naja nu 2 keer achter elkaar en eerder maar is jaren terug lange ban van maand ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:33 schreef Shii het volgende:
Ik heb er ook wel wat gehad afgelopen tijd.Do what you love, love what you do!![]()
vind al dat bannen soms niet zo terecht, (mijn mening). maarja ach moet ik eerlijk toegeven denk draaf ik zelf teveel door en dan mss, voor wss jezelf jezelf te beschermen doen ze ban ff.
Dat hoop ik dan maar dat dat het idee is, want van mening veranderen doe ik alleen door goede argumenten.Do what you love, love what you do!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Ik vind dat je er nog even over door moet gaan. DM een admin.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:37 schreef kree het volgende:
vind al dat bannen soms niet zo terecht, (mijn mening). maarja ach moet ik eerlijk toegeven denk draaf ik zelf teveel door en dan mss, voor wss jezelf jezelf te beschermen doen ze ban ff.
Dat hoop ik dan maar dat dat het idee is, want van mening veranderen doe ik alleen door goede argumenten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik vind dat je er nog even over door moet gaan. DM een admin.![]()
![]()
jaja grappenmaker, heb er nu ff genoeg van Enzo, kost zoveel berichten weerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik vind dat je er nog even over door moet gaan. DM een admin.
maar ik mag de mods en Admins. maar ze snappen me soms niet dan wat ik bedoel.Do what you love, love what you do!![]()
En toch gewoon posten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:38 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik kreeg bij m’n geboorte al een ban.![]()
![]()
Yvonne staat altijd open voor een eindeloze discussie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappenmaker, heb er nu ff genoeg van Enzo, kost zoveel berichten weer
maar ik mag de mods en Admins. maar ze snappen me soms niet dan wat ik bedoel....hier om je mars te breken.![]()
Wij snappen het ook al nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappenmaker, heb er nu ff genoeg van Enzo, kost zoveel berichten weer
maar ik mag de mods en Admins. maar ze snappen me soms niet dan wat ik bedoel.![]()
![]()
weet ik vandaar DM met haar ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:40 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Yvonne staat altijd open voor een eindeloze discussie.
weet die neemt wel serieus mee.Do what you love, love what you do!![]()
DoeiWerewolf
begrijpelijk, was opgenaaid en dan zeg ik weer dingen die ik niet zo hard bedoel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wij snappen het ook al nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik bedoel dat ik m’n moeder niet meer in mocht. Beetje rondzwemmen beviel me wel.quote:...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik vandaar DM met haar ook
weet die neemt wel serieus mee.
Heeft iedereen weleens, niks mis mee trek je dingen niet zo aanquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
begrijpelijk, was opgenaaid en dan zeg ik weer dingen die ik niet zo hard bedoel.![]()
![]()
ga maar ff verder in onzin hier, ik weet ergens moet ik de streep trekken soms in dit Topic weer en dat is hier.
serieuse dingen zie ik wel op andere manier.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Do what you love, love what you do!![]()
jammer want wil wel serieus zijn, maargoed DM mag altijd. vond 40+ ff leuker nu.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie geen streep.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:43 schreef kree het volgende:
ga maar ff verder in onzin hier, ik weet ergens moet ik de streep trekken soms in dit Topic weer en dat is hier.
serieuse dingen zie ik wel op andere manier.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...hier om je mars te breken.![]()
ja de stippel lijn dus, maar meen dat wel, want ben dit topic soms echt onwijs zat. grapjes oke. maar soms ben ik ook serieus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:45 schreef kree het volgende:
jammer want wil wel serieus zijn, maargoed DM mag altijd. vond 40+ ff leuker nu.
Je kunt mensen niet dwingen je serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja de stippel lijn dus, maar meen dat wel, want ben dit topic soms echt onwijs zat. grapjes oke. maar soms ben ik ook serieus....hier om je mars te breken.![]()
hue hue serieus nemenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen je serieus te nemen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
onder dat ik denk dat ik geen zin heb om op ONZ meer te reageren hier en Ivp daarvan serieuzere mensen opzoek?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Serieus zijn is niets mis mee, maar ONZ is niet altijd de plek daarvoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:45 schreef kree het volgende:
jammer want wil wel serieus zijn, maargoed DM mag altijd. vond 40+ ff leuker nu.![]()
new daarom dus en precies wat ik zei. maar oke. niet over dit stukje van mijn geschiedenis en wat en waarom dus dat wilde ik ergens anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Serieus zijn is niets mis mee, maar ONZ is niet altijd de plek daarvoor.
Maar dat is ter info, tis besproken, gaan we het niet over hebben nu
Je bent hier net een paar minuten en je loopt alweer te miepen. Ik begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
onder dat ik denk dat ik geen zin heb om op ONZ meer te reageren hier en Ivp daarvan serieuzere mensen opzoek?...hier om je mars te breken.![]()
Ho ho, dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
new daarom dus en precies wat ik zei. maar oke. niet over dit stukje van mijn geschiedenis en wat en waarom dus dat wilde ik ergens anders.
Maar dat is ter info, tis besproken, gaan we het niet over hebben nu...hier om je mars te breken.![]()
had btw hele geschiedenis over de band TOTO op YouTube gezien, mss interessant voor wie het boeit?
dis niet zo'n band geweest altijd die vriendschappen was Enzo, wel fan van die muziek nog.Do what you love, love what you do!![]()
PooooohJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Miepquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je bent hier net een paar minuten en je loopt alweer te miepen. Ik begrijp er niks van.
DoeiWerewolf
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Jammer dat je nooit meer over drinkwater en Dunea hebt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:53 schreef kree het volgende:
had btw hele geschiedenis over de band TOTO op YouTube gezien, mss interessant voor wie het boeit?
dis niet zo'n band geweest altijd die vriendschappen was Enzo, wel fan van die muziek nog....hier om je mars te breken.![]()
< Doet iedereen de moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
ik geloof trouwens dat ik niet deze keek, dit is de short "American style". ervoor. haargoed wss genoeg voor jullie.
ik ben fan van die band omdat ze echt muzikaal ht goed deden. en ben er gewoon fan van van.Do what you love, love what you do!![]()
< Hugt opgewektquote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Toto 13quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:00 schreef Shii het volgende:
Toto heeft goeie nummers, maar ook wel mindere.![]()
![]()
Ja ok, maar er komt een punt dat je gewoon klaar bent met regen, in Afrika.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:00 schreef Shii het volgende:
Toto heeft goeie nummers, maar ook wel mindere.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ok, maar er komt een punt dat je gewoon klaar bent met regen, in Afrika.
< OngeleidJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
tis maar daarom, omdat in dit topic ook veel die veel jonger zijn. vraag me maar af hoe "content" je dan in goeie zin.? vaak is het elkaar niet goed begrijpen.
Tiktok generatie zit constant op mobiel met tik tok of weet ik wat., terwijl voor mij zelfs Facebook al ver achter me is. LOLDo what you love, love what you do!![]()
O.A.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
In dit topic veel die jonger zijn? Een enkeling wel ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:06 schreef kree het volgende:
tis maar daarom, omdat in dit topic ook veel die veel jonger zijn. vraag me maar af hoe "content" je dan in goeie zin.? vaak is het elkaar niet goed begrijpen.
Tiktok generatie zit constant op mobiel met tik tok of weet ik wat., terwijl voor mij zelfs Facebook al ver achter me is. LOL
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier zeker wel 45 is.![]()
dit alles maakt me niet uit trouwens, maar weet dat er een onwijs verschil is Enzo tussen. en dat is voor wie posten, maar ook voor wie mods die modereren ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Zonder inhoud telt die nietquote:
47quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
In dit topic veel die jonger zijn? Een enkeling wel ja.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier zeker wel 45 is.![]()
![]()
Kadetje frikandel, 3 danquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder inhoud telt die niet![]()
![]()
![]()
Straks effe douchen. Héérlijk tientallen liters top kwaliteit drinkwater over m’n lichaam laten vloeien.
ja denk ik ook wel. maar meer omdat de rest jeugd nu een forum niet meer zo boeit.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier zeker wel 45 is.
wat juist voordeel is, maar gelokt zijn ze door iedereen die ze perfect wil maken. en zo lang mogelijk online willen houden.
op Netflix staat hier goeie docu over, kijk maar eens.
maar fok doet dat niet en boeit me niet ff betalen zonder reclame, want lig hebben hun dat niet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier zeker wel 45 is.Saus bij?quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
wacht zoek linkje op. weet ff de titel niet meer, maar zo terug te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Doe maar rustig aanquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:12 schreef kree het volgende:
wacht zoek linkje op. weet ff de titel niet meer, maar zo terug te vinden.![]()
![]()
snap er niets van wat je zegt, maar als je bedoelt dat jongeren hier niet geboeid zijn, dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel. maar meer omdat de rest jeugd nu een forum niet meer zo boeit.
wat juist voordeel is, maar gelokt zijn ze door iedereen die ze perfect wil maken. en zo lang mogelijk online willen houden.
op Netflix staat hier goeie docu over, kijk maar eens.
maar fok doet dat niet en boeit me niet ff betalen zonder reclame, want lig hebben hun dat niet.![]()
Wel de oudere jongeren zoals wijquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
snap er niets van wat je zegt, maar als je bedoelt dat jongeren hier niet geboeid zijn, dat snap ik wel.![]()
![]()
< Kijkt serieus en afkeurend naar Die ouderenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wel de oudere jongeren zoals wijJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ja wij blijven hier gewoon plakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wel de oudere jongeren zoals wij![]()
![]()
wat ik zeg. hier op fok staat alles in chronologische volgeorde ja? en wat van wat iedereen zegt?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
snap er niets van wat je zegt, maar als je bedoelt dat jongeren hier niet geboeid zijn, dat snap ik wel.
kijk naar Facebook en andere sociale? daar niet? het is niet eerlijk. ze selecteren wat je als eerste ziet.
En goed dat heeft hele jeugd niet door, maar dat verteld dus die docu, kijk hem maar?Do what you love, love what you do!![]()
Tot het bittere eind.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja wij blijven hier gewoon plakken....hier om je mars te breken.![]()
< VerveeldJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Jeugd zit niet op FB.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg. hier op fok staat alles in chronologische volgeorde ja? en wat van wat iedereen zegt?
kijk naar Facebook en andere sociale? daar niet? het is niet eerlijk. ze selecteren wat je als eerste ziet.
En goed dat heeft hele jeugd niet door, maar dat verteld dus die docu, kijk hem maar?
jou vriendje of vriendinnetje (terwijl je denkt) we zien zelfde tijdlijn, is totaal anders alleen om (kinderen) te beïnvloeden om ergens weer heen te klikken,.
het is focking verkeerd dit idee, en zeg ik nu en laat het genoteerd zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ramsesquote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
naja vind het aan jullie allen om zelf maar te bedenken wat je ervan vind.
maar ik kijk dan die dingen en denk. tja. is het allemaal zo goed, mijn mening Enzo
Tieten?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:19 schreef kree het volgende:
naja vind het aan jullie allen om zelf maar te bedenken wat je ervan vind.
maar ik kijk dan die dingen en denk. tja. is het allemaal zo goed, mijn mening EnzoJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Jezus houdt van je. Op Hem kan je altijd rekenen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
tja geloof niet dat iemand van me houdt op het moment....hier om je mars te breken.![]()
Eerst van jezelf houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
tja geloof niet dat iemand van me houdt op het moment.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
geloof me als ik iemand zoek een vriendin he als die er nog mag zijn, dan gaat het niet om vermogen of auto of etc, maar kan ik met iemand overleven ergens zonder de huidige focking kut maatschappij ergens in de wildernis.
Nou als iemand dat aanspreekt. dan sta ik open voor te praten
Ik wil gewoon tietenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:23 schreef kree het volgende:
geloof me als ik iemand zoek een vriendin he als die er nog mag zijn, dan gaat het niet om vermogen of auto of etc, maar kan ik met iemand overleven ergens zonder de huidige focking kut maatschappij ergens in de wildernis.
Nou als iemand dat aanspreekt. dan sta ik open voor te pratenJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst van jezelf houden.
tja. ieder zijn ding....quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tietenDo what you love, love what you do!![]()
Met een beetje mazzel komen ze per tweequote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ik weet zeker dat die persoon er is voor jou, maar nu op dit moment niet in DTS. Dus ga er niet vanuit dat er iemand in je dm komt ineens. Probeer eens wat dating apps om een vriendin te vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:23 schreef kree het volgende:
Nou als iemand dat aanspreekt. dan sta ik open voor te praten![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:23 schreef kree het volgende:
Nou als iemand dat aanspreekt. dan sta ik open voor te praten
je kunt er trouwens heel goed over praten zo, maar wil je dat eigenblijk echt wel of is dat voor show dit topic?
Ik zou er totaal niet op vallen nl?
grote tieten ofzo? of sowieso uiterlijk als allemaal doorslag.
heb andere mening voor mezelf voor iemand die ik leuk zou vinden.Do what you love, love what you do!![]()
De belastingdienst vast wel hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
tja geloof niet dat iemand van me houdt op het moment.![]()
![]()
Zeg je nou dat je geen interesse hebt of bezet bent? Of beide?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die persoon er is voor jou, maar nu op dit moment niet in DTS. Dus ga er niet vanuit dat er iemand in je dm komt ineens. Probeer eens wat dating apps om een vriendin te vinden.
ja dat sowieso idd. hahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:27 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
De belastingdienst vast wel hoorDo what you love, love what you do!![]()
Zondern gekheid, goed dat je gewoon duidelijk bent! Uiteindelijk hier of elders is er iemand !quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:26 schreef kree het volgende:
je kunt er trouwens heel goed over praten zo, maar wil je dat eigenblijk echt wel of is dat voor show dit topic?
Ik zou er totaal niet op vallen nl?
grote tieten ofzo? of sowieso uiterlijk als allemaal doorslag.
heb andere mening voor mezelf voor iemand die ik leuk zou vinden.
Ik heb jou al een dm gestuurd, maar je reageert niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je geen interesse hebt of bezet bent? Of beide?![]()
![]()
als iemand maar leuk is en klikt. heel fysieke maakt me echt niet zoveel uit. maarja is mijn idee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zondern gekheid, goed dat je gewoon duidelijk bent! Uiteindelijk hier of elders is er iemand !Do what you love, love what you do!![]()
Pro Actiefquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb jou al een dm gestuurd, maar je reageert niet.
daarbij niet op zoek en vind het best ff zo. want ook voor mij kom ik maar beetje uit rot situatie. te laat mmaarja. life sucksDo what you love, love what you do!![]()
Slaap wel, sla-pers.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
< RecalcitrantJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb jou al een dm gestuurd, maar je reageert niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.![]()
nou wat er gezegd werd van later weer een relatie Enzo? althans dat dacht ik er ff over.quote:
en dat ik denk kan altijd wel, maar beetje onderhand heeft ieder vrijgezel ofzo ook beetje dingetje?Do what you love, love what you do!![]()
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat er gezegd werd van later weer een relatie Enzo? althans dat dacht ik er ff over.
en dat ik denk kan altijd wel, maar beetje onderhand heeft ieder vrijgezel ofzo ook beetje dingetje?...hier om je mars te breken.![]()
< kijkt nu anders naar ava.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat er gezegd werd van later weer een relatie Enzo? althans dat dacht ik er ff over.
en dat ik denk kan altijd wel, maar beetje onderhand heeft ieder vrijgezel ofzo ook beetje dingetje?Probeer de reacties eens te lezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die persoon er is voor jou, maar nu op dit moment niet in DTS. Dus ga er niet vanuit dat er iemand in je dm komt ineens. Probeer eens wat dating apps om een vriendin te vinden.![]()
En vraag jezelf af wat je nu wil. Wil je vrijgezel blijven of wil je een relatie? Dat kan alleen jij beantwoorden.![]()
niks? probeer te vragen wart jullie vinden eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
maar laat gaan, straks krijg ik weer een ban.
truste allemaal, tot morgen
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< kijkt nu anders naar ava.
Houdoequote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:38 schreef kree het volgende:
truste allemaal, tot morgen...hier om je mars te breken.![]()
Nou voor zo'n discussie krijg je echt geen ban hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:38 schreef kree het volgende:
truste allemaal, tot morgen![]()
< Grijnst in je richting.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
GOAquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< kijkt nu anders naar ava.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hmmmquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou voor zo'n discussie krijg je echt geen ban hoor.naja ik ontspoor het meestal van mezelf wss.
maar weten mods ook, dus doe er beter aan niet te doen, en is echt niet dat ik niet wil zeggen hoe ik over alles denk. maar dan krijg ik sowieso ban.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: