Jezus houdt van je. Op Hem kan je altijd rekenen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
tja geloof niet dat iemand van me houdt op het moment.
Eerst van jezelf houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tietenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:23 schreef kree het volgende:
geloof me als ik iemand zoek een vriendin he als die er nog mag zijn, dan gaat het niet om vermogen of auto of etc, maar kan ik met iemand overleven ergens zonder de huidige focking kut maatschappij ergens in de wildernis.
Nou als iemand dat aanspreekt. dan sta ik open voor te praten
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst van jezelf houden.
tja. ieder zijn ding....quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tieten
Met een beetje mazzel komen ze per tweequote:
Ik weet zeker dat die persoon er is voor jou, maar nu op dit moment niet in DTS. Dus ga er niet vanuit dat er iemand in je dm komt ineens. Probeer eens wat dating apps om een vriendin te vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:23 schreef kree het volgende:
geloof me als ik iemand zoek een vriendin he als die er nog mag zijn, dan gaat het niet om vermogen of auto of etc, maar kan ik met iemand overleven ergens zonder de huidige focking kut maatschappij ergens in de wildernis.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:23 schreef kree het volgende:
De belastingdienst vast wel hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je geen interesse hebt of bezet bent? Of beide?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die persoon er is voor jou, maar nu op dit moment niet in DTS. Dus ga er niet vanuit dat er iemand in je dm komt ineens. Probeer eens wat dating apps om een vriendin te vinden.
ja dat sowieso idd. hahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:27 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
De belastingdienst vast wel hoor
Zondern gekheid, goed dat je gewoon duidelijk bent! Uiteindelijk hier of elders is er iemand !quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:26 schreef kree het volgende:
je kunt er trouwens heel goed over praten zo, maar wil je dat eigenblijk echt wel of is dat voor show dit topic?
Ik zou er totaal niet op vallen nl?
grote tieten ofzo? of sowieso uiterlijk als allemaal doorslag.
heb andere mening voor mezelf voor iemand die ik leuk zou vinden.
Ik heb jou al een dm gestuurd, maar je reageert niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je geen interesse hebt of bezet bent? Of beide?
als iemand maar leuk is en klikt. heel fysieke maakt me echt niet zoveel uit. maarja is mijn idee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zondern gekheid, goed dat je gewoon duidelijk bent! Uiteindelijk hier of elders is er iemand !
Pro Actiefquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb jou al een dm gestuurd, maar je reageert niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |