hue hue serieus nemenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen je serieus te nemen.
onder dat ik denk dat ik geen zin heb om op ONZ meer te reageren hier en Ivp daarvan serieuzere mensen opzoek?quote:
Serieus zijn is niets mis mee, maar ONZ is niet altijd de plek daarvoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:45 schreef kree het volgende:
jammer want wil wel serieus zijn, maargoed DM mag altijd. vond 40+ ff leuker nu.
new daarom dus en precies wat ik zei. maar oke. niet over dit stukje van mijn geschiedenis en wat en waarom dus dat wilde ik ergens anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Serieus zijn is niets mis mee, maar ONZ is niet altijd de plek daarvoor.
Je bent hier net een paar minuten en je loopt alweer te miepen. Ik begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
onder dat ik denk dat ik geen zin heb om op ONZ meer te reageren hier en Ivp daarvan serieuzere mensen opzoek?
Ho ho, dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
new daarom dus en precies wat ik zei. maar oke. niet over dit stukje van mijn geschiedenis en wat en waarom dus dat wilde ik ergens anders.
Maar dat is ter info, tis besproken, gaan we het niet over hebben nu
Miepquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je bent hier net een paar minuten en je loopt alweer te miepen. Ik begrijp er niks van.
Jammer dat je nooit meer over drinkwater en Dunea hebt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:53 schreef kree het volgende:
had btw hele geschiedenis over de band TOTO op YouTube gezien, mss interessant voor wie het boeit?
dis niet zo'n band geweest altijd die vriendschappen was Enzo, wel fan van die muziek nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |