Ik vind dat je er nog even over door moet gaan. DM een admin.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:37 schreef kree het volgende:
vind al dat bannen soms niet zo terecht, (mijn mening). maarja ach moet ik eerlijk toegeven denk draaf ik zelf teveel door en dan mss, voor wss jezelf jezelf te beschermen doen ze ban ff.
Dat hoop ik dan maar dat dat het idee is, want van mening veranderen doe ik alleen door goede argumenten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik vind dat je er nog even over door moet gaan. DM een admin.
jaja grappenmaker, heb er nu ff genoeg van Enzo, kost zoveel berichten weerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik vind dat je er nog even over door moet gaan. DM een admin.
En toch gewoon posten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:38 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik kreeg bij m’n geboorte al een ban.
Yvonne staat altijd open voor een eindeloze discussie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappenmaker, heb er nu ff genoeg van Enzo, kost zoveel berichten weer
maar ik mag de mods en Admins. maar ze snappen me soms niet dan wat ik bedoel.
Wij snappen het ook al nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappenmaker, heb er nu ff genoeg van Enzo, kost zoveel berichten weer
maar ik mag de mods en Admins. maar ze snappen me soms niet dan wat ik bedoel.
weet ik vandaar DM met haar ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:40 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Yvonne staat altijd open voor een eindeloze discussie.
begrijpelijk, was opgenaaid en dan zeg ik weer dingen die ik niet zo hard bedoel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wij snappen het ook al niet
Ik bedoel dat ik m’n moeder niet meer in mocht. Beetje rondzwemmen beviel me wel.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik vandaar DM met haar ook
weet die neemt wel serieus mee.
Heeft iedereen weleens, niks mis mee trek je dingen niet zo aanquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
begrijpelijk, was opgenaaid en dan zeg ik weer dingen die ik niet zo hard bedoel.
Ik zie geen streep.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:43 schreef kree het volgende:
ga maar ff verder in onzin hier, ik weet ergens moet ik de streep trekken soms in dit Topic weer en dat is hier.
serieuse dingen zie ik wel op andere manier.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja de stippel lijn dus, maar meen dat wel, want ben dit topic soms echt onwijs zat. grapjes oke. maar soms ben ik ook serieus.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:45 schreef kree het volgende:
jammer want wil wel serieus zijn, maargoed DM mag altijd. vond 40+ ff leuker nu.
Je kunt mensen niet dwingen je serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja de stippel lijn dus, maar meen dat wel, want ben dit topic soms echt onwijs zat. grapjes oke. maar soms ben ik ook serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |