ja denk ik ook wel. maar meer omdat de rest jeugd nu een forum niet meer zo boeit.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
In dit topic veel die jonger zijn? Een enkeling wel ja.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier zeker wel 45 is.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
In dit topic veel die jonger zijn? Een enkeling wel ja.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier zeker wel 45 is.
Saus bij?quote:
Doe maar rustig aanquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:12 schreef kree het volgende:
wacht zoek linkje op. weet ff de titel niet meer, maar zo terug te vinden.
snap er niets van wat je zegt, maar als je bedoelt dat jongeren hier niet geboeid zijn, dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel. maar meer omdat de rest jeugd nu een forum niet meer zo boeit.
wat juist voordeel is, maar gelokt zijn ze door iedereen die ze perfect wil maken. en zo lang mogelijk online willen houden.
op Netflix staat hier goeie docu over, kijk maar eens.
maar fok doet dat niet en boeit me niet ff betalen zonder reclame, want lig hebben hun dat niet.
Wel de oudere jongeren zoals wijquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
snap er niets van wat je zegt, maar als je bedoelt dat jongeren hier niet geboeid zijn, dat snap ik wel.
< Kijkt serieus en afkeurend naar Die ouderenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wel de oudere jongeren zoals wij
Ja wij blijven hier gewoon plakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wel de oudere jongeren zoals wij
wat ik zeg. hier op fok staat alles in chronologische volgeorde ja? en wat van wat iedereen zegt?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
snap er niets van wat je zegt, maar als je bedoelt dat jongeren hier niet geboeid zijn, dat snap ik wel.
Tot het bittere eind.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja wij blijven hier gewoon plakken.
Jeugd zit niet op FB.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg. hier op fok staat alles in chronologische volgeorde ja? en wat van wat iedereen zegt?
kijk naar Facebook en andere sociale? daar niet? het is niet eerlijk. ze selecteren wat je als eerste ziet.
En goed dat heeft hele jeugd niet door, maar dat verteld dus die docu, kijk hem maar?
Ramsesquote:
Tieten?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 01:19 schreef kree het volgende:
naja vind het aan jullie allen om zelf maar te bedenken wat je ervan vind.
maar ik kijk dan die dingen en denk. tja. is het allemaal zo goed, mijn mening Enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |