quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
een mega arretjescake vol met badeendjes
Hmm dan zeg ik bij voorbaat dat ik altijd meer geef dan wat jij hem aan gaat biedenquote:
gewoon bij een flatgebouw al die brievenbussen volproppenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog 500 badeendjes.![]()
Zitten er steeds een aantal in m’n broekzak en als ik ergens kom laat ik er eentje stiekem ergens achter. Op een thermostaat of zo.
Hoe kom je erbij om zoooveel badeendjes te bestellen??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
Zitten er steeds een aantal in m’n broekzak en als ik ergens kom laat ik er eentje stiekem ergens achter. Op een thermostaat of zo.
ken jij dat nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn schattig![]()
Kon ze niet maar zien er leuk uit
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon bij een flatgebouw al die brievenbussen volproppen
ow heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
tekenfilmquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neej? waarvan moet ik dat nu kennen
Nee, ze moeten semi onopvallendquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon bij een flatgebouw al die brievenbussen volproppen
ech niequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uit 1959.... is een beetje van voor mijn tijd
Kost geen drol, en leek me grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om zoooveel badeendjes te bestellen??
Ben daar enorm fan vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn schattig![]()
Ja is ook grappig om dit soort dingen mee uit te halenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kost geen drol, en leek me grappig
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef greysbones het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
speciaal voor Kibi
Nee die kenikniequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef greysbones het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
speciaal voor Kibi
Vooral de speculaties onder het personeel wie dit doet. Ik ben leidinggevende, niemand verdenkt mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja is ook grappig om dit soort dingen mee uit te halen
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn schattig![]()
tis jammer dat er alleen een tool is om ze kleiner te makenquote:
Zie dat er ook gehaakte varianten van zijn. Die zien schattig uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben daar enorm fan van
Niet van die animatie versie van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |