En de voorste niet kwijltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat er alleen een tool is om ze kleiner te maken
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vooral de speculaties onder het personeel wie dit doet. Ik ben leidinggevende, niemand verdenkt mij.
aahhhhhhhquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb er al baby kleertjes van besteld
Ohhhh wat schattig!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb er al baby kleertjes van besteld
dus niet zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ze moeten semi onopvallend
blehhhh stom werkjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:40 schreef greysbones het volgende:
ok
ik moet echt gaan
bed moet ik nog opmaken
godver de godver
Ja leuk hèquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
aahhhhhhh![]()
![]()
![]()
en ze hebben tegenwoordig zoveel leuks!!!
nog niet heel veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhhh wat schattig!!!![]()
Heb je al veel gekocht?
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja leuk hè
[..]
nog niet heel veel.ik probeer me in te houden. Maar m’n schoonmoeder heeft vorige week zes pakjes gegeven.
Ja ze heeft het goed gegaan eigenlijk. En het zag er ook duur uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Was het wel je smaak wat ze je gegeven had?
Zie dat je van Moomin heel veeeel kunt kopen voor baby's kinderen en jezelf![]()
Je kunt de hormonen de schuld geven dat de shopping spree![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |