van die 2/ 3 cm dingen??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
Dus nu heb ik op alle afdelingen van het bureau kleine mini badeendjes verstopt. Geen enkele collega weet dat ik het was.
die prijs!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:
holy moly
https://nl.aliexpress.com(...)origin_prod%3A&_gl=1*1lb8kma*_gcl_aw*R0NMLjE3NzE2MjYwNzYuQ2owS0NRaUFxZURNQmhEY0FSSXNBSkViVTlSdFVrVU9WbkJKTFFsakM0cmlFcndYak1rWGFHRTJmOTRjZEN3Zk1NUk0wc1h4Q3FaVXRYa2FBamIxRUFMd193Y0I.*_gcl_dc*R0NMLjE3NzE2MjYwNzYuQ2owS0NRaUFxZURNQmhEY0FSSXNBSkViVTlSdFVrVU9WbkJKTFFsakM0cmlFcndYak1rWGFHRTJmOTRjZEN3Zk1NUk0wc1h4Q3FaVXRYa2FBamIxRUFMd193Y0I.*_gcl_au*MTA5OTc2ODk5My4xNzcxNjI2MDc2*_ga*MTQ1MTQ1NjkzNi4xNzcxNjI2MDc2*_ga_VED1YSGNC7*czE3NzE2MjYwNzUkbzEkZzEkdDE3NzE2MjYxMTIkajIzJGwwJGgw
Sommige waren glow in the darkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige waren glow in the dark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
ja bizar hequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige waren glow in the dark
GeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niii
aaallllllll
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
uhu bij de deur is er tassen controlequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef greysbones het volgende:
je brengt me nu wel op een idee
als ik de volgende keer bij Kibi op bezoek ga
Doe hetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef greysbones het volgende:
controleer je ook of er geen in de sokken verstopt zitten?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu bij de deur is er tassen controle
ja die zijn de vorige keer naar binnen gegliptquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
controleer je ook of er geen in de sokken verstopt zitten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die zijn de vorige keer naar binnen geglipt
een mega arretjescake vol met badeendjesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
een mega arretjescake vol met badeendjes
Die zijn schattigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ook allemaal moomins gekocht.
En kleine zwarte dingetjes met witte oogjes voor op m’n binnenspiegel.
En een paar moomins op m’n dashboard
ik koop puber wel omquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu bij de deur is er tassen controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |