Twitter al zo oud als de mensheid zelf.quote:
Misschien wistje het nog niet, maar ook ik speel in een bandje. dus maakt wel wat uit voor mij ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm maakt dat voor jou nog uit dan?
het maakt mij niet uit, in begin is C makkelijk joh. maarja het is allemaal eigenlijk hetzelfde.
Toen al goede smaak.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef Puzzie het volgende:
mijn eerste gekochte single ever![]()
Bekijk deze YouTube-video
ik vond het geweldig , net als Sheilaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond dat in die tijd spannend en sexy!
Dit was destijds voor TV best vrij en lichte commotie door Karens.
We leven namelijk in een simulatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Twitter al zo oud als de mensheid zelf.
Jeetje.
Om deze tijd kun je ook maar beter stoppen met fietsen.quote:
jawel wist ik wel, had zelfs ergens op lijstje gezet, maar nergens iets waardoor in uitvoering kon. `;0quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien wistje het nog niet, maar ook ik speel in een bandje. dus maakt wel wat uit voor mij ja.
FIFYquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik leef namelijk in een simulatie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vond het geweldig , net als Sheila
Pffff deze is saai en voorspelbaarquote:
Ja, hier kunnen we niets mee hè.quote:
Enzo welquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, hier kunnen we niets mee hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |