Twitter al zo oud als de mensheid zelf.quote:
Misschien wistje het nog niet, maar ook ik speel in een bandje. dus maakt wel wat uit voor mij ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm maakt dat voor jou nog uit dan?
het maakt mij niet uit, in begin is C makkelijk joh. maarja het is allemaal eigenlijk hetzelfde.
Toen al goede smaak.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:55 schreef Puzzie het volgende:
mijn eerste gekochte single ever![]()
Bekijk deze YouTube-video
ik vond het geweldig , net als Sheilaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond dat in die tijd spannend en sexy!
Dit was destijds voor TV best vrij en lichte commotie door Karens.
We leven namelijk in een simulatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Twitter al zo oud als de mensheid zelf.
Jeetje.
Om deze tijd kun je ook maar beter stoppen met fietsen.quote:
jawel wist ik wel, had zelfs ergens op lijstje gezet, maar nergens iets waardoor in uitvoering kon. `;0quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien wistje het nog niet, maar ook ik speel in een bandje. dus maakt wel wat uit voor mij ja.
FIFYquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik leef namelijk in een simulatie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vond het geweldig , net als Sheila
Pffff deze is saai en voorspelbaarquote:
Ja, hier kunnen we niets mee hè.quote:
Enzo welquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, hier kunnen we niets mee hè.
Hoor ik nu licht gespin?quote:
Hitachiquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoor ik nu licht gespin?
Rolls Roycequote:
Whuttt? Duidelijk geen smaakquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff deze is saai en voorspelbaar
Prima nummer, goed gezogen, maar ik stond ondertussen te pissen en dacht... als het Prince gad geweest had ik het ook gelooft... Dus......quote:
Ai... nice,, whaaa fuck! hahah auw en ah!quote:
Gezogen nog wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima nummer, goed gezogen, maar ik stond ondertussen te pissen en dacht... als het Prince gad geweest had ik het ook gelooft... Dus......
Nice,
Hmmmm Yesss!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gezogen nog wel?
Bekijk deze YouTube-video
Als ik hem dan toch in de hand heb... Happy taughtsquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:14 schreef EvilSkittle het volgende:
GOA gaat pissen en denkt aan zuigen?
Caring is sharingquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik hem dan toch in de hand heb... Happy taughts
lekker oldscool vide.quote:
Lekkere beatquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
lekker oldscool vide.
Trek d’r bij je op schoot!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< beweegt subtiel op zijn bank terwijl hij geniet van de whooh! dansende Puzzie
JIj snapt het nietquote:
69?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj snapt het niet
Zoiets gaat andersom
420.quote:
Moge het je bekomen !quote:
Vibes all overquote:
Krijgen wij ook nog een kans?quote:
Kansen moet pakkenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgen wij ook nog een kans?
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vibes all over![]()
![]()
Rick James, coming to america, James Brown.....
Post dan wat!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgen wij ook nog een kans?
En Ike.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vibes all over![]()
![]()
Rick James, coming to america, James Brown.....
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:40 schreef Puzzie het volgende:
Rick James vond ik ook geweldig vroeger
Trusten, ouwe!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welterusten
https://youtube.com/shorts/hz4s3rc_JtE?si=bX-8aiGitpwYbgIV
Trustenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 03:49 schreef Puzzie het volgende:
Kop koffie en slapen ,
Slaap lekker Evilboi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |