Rip aan de nabestaandenquote:
Welnee, het is een prachtig woord!quote:
Er zijn talloze prachtige woorden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, het is een prachtig woord!
Talloos bvquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn talloze prachtige woorden.
behoorlijk kankerachtig wel. haargoed.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ach.. paar vlekjes her en der
Ik verwacht van anderen helemaal niks. Voorkomt teleurstellingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:37 schreef kree het volgende:
ik zou zeggen namelijk, als ik niet gebaande zou worden, de mods doen dit en dat kut verkeerd. en de FA doet dit en dat?
wat eri eigenlijk verwachten jullie nu van mij? ik heb al contact gehad met yvonne en mods en dat ik wss niet zo heftig moest reageren komt tip neer?
Ok als jullie dat willen? doe op eigen risico ?
Vergeet niet je epibreerblik!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga even epibreren dus geen tijd voor.
Absoluut nietquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet niet je epibreerblik!
Wat zeik je nou, je hebt niets te klagen met je baan, verdient meer dan ik verdien. Hoor je mij hier ooit klagen of zeuren over mijn leven, hoe oneerlijk alles is?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.
dus voor deze. start het zelf dan maar als je er tegen in wil gaan?
(tik heb oke met mods en fa nu).
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:38 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik verwacht van anderen helemaal niks. Voorkomt teleurstellingen.
Je bent me al lang kwijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en zou er tegen in gaan, maar heb niks aan jullie, en sta alleen.
dus voor deze. start het zelf dan maar als je er tegen in wil gaan?
(tik heb oke met mods en fa nu).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |