Eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Puzzie is een wijze vrouw. Die heeft vast wel goede adviezen voor kree.
Oh zat , voor meer mensen welquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Puzzie is een wijze vrouw. Die heeft vast wel goede adviezen voor kree.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En blijkbaar ook geen alcoholist.
Wat ik al zei kree, stop eens met je slachtofferrol of voorbeeldfunctie. Ben gewoon trots en dankbaar waar je staat en probeer niet iedere dag weer daarover reacties te krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:21 schreef kree het volgende:
ik noteer in notulen ONZ archief bij deze genoteerd, kree vroeg of er iemand vragen had over wat dan ook?
geen vragen iedereen eens en eens met hoe hart is.
lekker man. LOL
Tenzij groen vanwege fotonezequote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:23 schreef Moeraskat het volgende:
Blauw! Want een scooter heeft geen deuren.
Hangt er vanaf hoeveel natte koffiefilters dansen per minuutquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij groen vanwege fotoneze
Ja preziesquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Of ze er nu om hebben gevraagd niet.
En gauwquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik moet echt naar de opticien,
Doei.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef kree het volgende:
min of meer als ik eerlijk ben wordt dit topic wel beetje zat.
Had dat nou eerder gezegd, dan hadden we nog iets mee gedaan. Nu is het te laat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef kree het volgende:
min of meer als ik eerlijk ben wordt dit topic wel beetje zat.
Natte koffiefilters...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel natte koffiefilters dansen per minuut
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:27 schreef Shii het volgende:
Is er nog een andere muur waar ik tegen kan praten?
Verwerpelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Natte koffiefilters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |