Ik ga al je woorden wel wegdenkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
eens denk dat dan maar weg en lees alleen die laatste als dat helpt.
Ah okquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Over de rellen die er waren in Amsterdam
denk maar dat ik niet tegen discussie ben of niet eens, maar niet op die manier, vind gewoon dat dat veel harder aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga al je woorden wel wegdenken
Ook jij mag een mening hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar dat ik niet tegen discussie ben of niet eens, maar niet op die manier, vind gewoon dat dat veel harder aangepakt moet worden.
daarom en respecteer die van ieder ander hier hoor? het is geen aanval op iemand hier?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij mag een mening hebben
Maar een ander ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
daarom en respecteer die van ieder ander hier hoor? het is geen aanval op iemand hier?
waar...... idd beide kanten werkt dat op. Ok nouja mss niet eens, maar dat wil niet zeggen dat ik anderen niet respecteer. Ik voelde me nl bedreigd beetje wel. niet hier uiteraard, maar wel in wat ik doe enzo terwijl dat voor goed doel is wmb en sta ik helemaal achter nog.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar een ander ook
En soms moet je uitkijken of je met je mening anderen niet kwetst
Maar dat geld beide kanten op
Bedreigd ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar...... idd beide kanten werkt dat op. Ok nouja mss niet eens, maar dat wil niet zeggen dat ik anderen niet respecteer. Ik voelde me nl bedreigd beetje wel.
door de situatie? jullie weten toch ik speel dan en zeker nu is dat pro israel. en niet eens om de staat als dus. maarja who cares over dat? enne ik was beetje bang met optreden en grote dingen dat er mss wat ging gebeuren. tis niet voor niks dat dat met gemeente en politie is geïnformeerd natuurlijk.quote:
Ok warrig verhaal weer ditquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
door de situatie? jullie weten toch ik speel dan en zeker nu is dat pro israel. en niet eens om de staat als dus. maarja who cares over dat? enne ik was beetje bang met optreden en grote dingen dat er mss wat ging gebeuren. tis niet voor niks dat dat met gemeente en politie is geïnformeerd natuurlijk.
Ik vraag me afquote:
hoeft ook niet, maar als jullie mij beetje kennen hoop ik, dan weet je dat ik niet voor geweld en/of opdringen ervan mijn geloof ben. helemaal niet. daar doe ik het niet voor.quote:
Sorry ik kan hier niks meequote:
mss is dat wel waar.... maar snap het deel ervan dan hopelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ik kan hier niks mee
Het lijkt of je halve gesprekken in je hoofd voert en de rest hier
Het is erg moeilijk om het te snappen als de helft er maar staatquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
mss is dat wel waar.... maar snap het deel ervan dan hopelijk.
Klacht indienenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is pozza geworden, 'verse' uit de supermarkt. Wel weinig paddenstoelen voor een pozza die 'funghi' heet.Maar te lam om er zelf extra op te doen
snap het stuk dat ik het goed bedoel voor iedereen, ongeacht geloof of overtuiging gay of niet gay etc. als je snapt dat ik daar geen moeite mee hebt dan is het ok?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is erg moeilijk om het te snappen als de helft er maar staat
Toch? Die verse zijn duidelijk bedoeld als luxeproduct, pleur er dan ook wat meer luxe opquote:
smaak?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕
Heerlijke pozza haal je bij de pizzariaquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕
Ik heb kwaliteitskleding, en geen fluttroep van de action.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:39 schreef Kissingbird het volgende: [..] Dat is het hesje van @:djmo
![]()
Yvonne Coldeweijer... Die is ermee gestopt, met haar 'juice'.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .
Goed! Ik zou vandaag een 8 geven als ik geen puistje in mijn neus had daarom is het een 7. Hoe is het met jou?quote:
Daar hebben we het niet overquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Ik zou vandaag een 8 geven als ik geen puistje in mijn neus had daarom is het een 7. Hoe is het met jou?
Als jij hier post ben je toch altijd lamquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is pozza geworden, 'verse' uit de supermarkt. Wel weinig paddenstoelen voor een pozza die 'funghi' heet.Maar te lam om er zelf extra op te doen
Alleen als het laat in de avond/nacht isquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als jij hier post ben je toch altijd lam![]()
Oehquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het een rare gast.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had van mij wel lekker vast mogen zitten man3
WAATquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen als het laat in de avond/nacht is![]()
Zit braaf aan het mineraalwater nu. Wel met bubbels.
Ja, maar toen was ik lam dus dan moet je me niet geloven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WAAT
dan uhm zorrie gx8![]()
Je hebt dit zelf wel eens verkondigd![]()
Houden zo. Heb een keer een aflevering gezien. Weet niet eens meer waarom. Link werd toen hier gedeeld. Echt een raar ietsquote:
Hebben de bokjes het gedicht al klaar?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik lam dus dan moet je me niet geloven.
Rozequote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik sims ga spelen of boek lezen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb kwaliteitskleding, en geen fluttroep van de action.
Oftewel. Ik heb een dikke winter parka met bontkraag en niet zo'n waardeloos ding dat je verplicht in je auto moet hebben voor als je pech hebt.
Indien goed boek: lezen. Indien gewoon 'in huis om iets te lezen te hebben': sims spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik sims ga spelen of boek lezen
Deed ik toch al nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik lam dus dan moet je me niet geloven.
Ik weet niet of ze graag 'bokjes' genoemd worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben de bokjes het gedicht al klaar?
Simsquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal is Justin er dan en zie zegt dan ja
Hmmmquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Indien goed boek: lezen. Indien gewoon 'in huis om iets te lezen te hebben': sims spelen.
Oeps 🙊quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze graag 'bokjes' genoemd worden.![]()
Maar op pagina 1 is de bolkrijm van november te vinden iig
Klopt. Tering veel voor iemand die dat spul niet nodig heeft voor z'n werkquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik heb je beledigd?
![]()
vorig jaar heb je een keer gepost hoeveel knalgele dingen je wel niet hebt
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst maar eens de kampioen toezingen voor we het eten gaan regelen:
:"Elk begin van de maand springt het startlicht op groen!"
:"Dan weet deze champ wat hij weer moet doen!"
:"Hij bolkt zich een weg naar de kop van het veld!"
:"Niemand komt in de buurt van deze held!"
:"Aan het eind van de maand is hij uit geracet!"
:"En volgt het onvermijdelijke feest!"
:"Zijn honger naar titels is niet te stillen!"
:"Maar nu is het fissa, en kan hij even chillen!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @:justinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
Nee, geen Badpak. Heb onlangs wel een knalgele body gekocht, omdat het kon, maar die draag ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jup ik herinner me nog hoeveel je er wel niet van hebt! Zelfs een badpak!
Een paar sportsokken van decathlon, en een setje wollen huissokken van de tedi in Duitsland.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gele sokken?
Nee, denkt KB, gaan we weer
Hij staat in de OP. Weer mooi gedaan compliment voor bolke en bolkequote:Op zaterdag 30 november 2024 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze graag 'bokjes' genoemd worden.![]()
Maar op pagina 1 is de bolkrijm van november te vinden iig
Meen echt dat jij een badpak had gekocht vorig jaar................quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, geen Badpak. Heb onlangs wel een knalgele body gekocht, omdat het kon, maar die draag ik niet
Wandel je nog wel eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Tering veel voor iemand die dat spul niet nodig heeft voor z'n werk
Twee jassen, twee korte broeken, regenjas plus broek, handschoenen, sokken, twee shirts en ik zal ongetwijfeld een aantal dingen vergeten.
Ik was net op jou aan het reageren toen dit topic ineens heel raar ging doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yvonne Coldeweijer... Die is ermee gestopt, met haar 'juice'.
ja.......quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gele sokken?
Nee, denkt KB, gaan we weer
Zie je wel dat jij helemaal geen vrouw bent. Echte vrouwen kopen heel geen kleding om te dragen, enkel om het te kopenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen echt dat jij een badpak had gekocht vorig jaar................
draag die body dan, zonde als je het daar ongedragen hebt liggen.
Nee, ik postte er wel een foto van, maar heb hem niet gekocht.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen echt dat jij een badpak had gekocht vorig jaar................
draag die body dan, zonde als je het daar ongedragen hebt liggen.
Mij te koud op dit moment. Wacht wel tot de zon weer wat langer schijnt.quote:
Nee, omdat geelquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij helemaal geen vrouw bent. Echte vrouwen kopen heel geen kleding om te dragen, enkel om het te kopen
Heb je van de zomer wel gewandeld ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik postte er wel een foto van, maar heb hem niet gekocht.
[..]
Mij te koud op dit moment. Wacht wel tot de zon weer wat langer schijnt.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij helemaal geen vrouw bent. Echte vrouwen kopen heel geen kleding om te dragen, enkel om het te kopen
Ah dat was het!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik postte er wel een foto van, maar heb hem niet gekocht.
[..]
Mij te koud op dit moment. Wacht wel tot de zon weer wat langer schijnt.
Snap ik, rode sokken met gele logo's zijn zoveel mooierquote:
September de airborne wandeltocht nog, weet je nog?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je van de zomer wel gewandeld ?
Liever een chagie muis aan de ketting in de kelder met geen enkele mogelijkheden om geld uit te geven of mij lastig te vallenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Stoute nijn!
Ja uhm geeft gewoon een fijn gevoel he![]()
![]()
Wat heb je liever : chagie muis
OF
lieve leuke muis die net iets gekocht heeft wat ze toch niet gaat dragen![]()
O ja das waar. Hoe is het verder met je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
September de airborne wandeltocht nog, weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |