Het is erg moeilijk om het te snappen als de helft er maar staatquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
mss is dat wel waar.... maar snap het deel ervan dan hopelijk.
Klacht indienenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is pozza geworden, 'verse' uit de supermarkt. Wel weinig paddenstoelen voor een pozza die 'funghi' heet.Maar te lam om er zelf extra op te doen
snap het stuk dat ik het goed bedoel voor iedereen, ongeacht geloof of overtuiging gay of niet gay etc. als je snapt dat ik daar geen moeite mee hebt dan is het ok?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is erg moeilijk om het te snappen als de helft er maar staat
Toch? Die verse zijn duidelijk bedoeld als luxeproduct, pleur er dan ook wat meer luxe opquote:
smaak?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕
Heerlijke pozza haal je bij de pizzariaquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕
Ik heb kwaliteitskleding, en geen fluttroep van de action.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:39 schreef Kissingbird het volgende: [..] Dat is het hesje van @:djmo
![]()
Yvonne Coldeweijer... Die is ermee gestopt, met haar 'juice'.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .
Goed! Ik zou vandaag een 8 geven als ik geen puistje in mijn neus had daarom is het een 7. Hoe is het met jou?quote:
Daar hebben we het niet overquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Ik zou vandaag een 8 geven als ik geen puistje in mijn neus had daarom is het een 7. Hoe is het met jou?
Als jij hier post ben je toch altijd lamquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is pozza geworden, 'verse' uit de supermarkt. Wel weinig paddenstoelen voor een pozza die 'funghi' heet.Maar te lam om er zelf extra op te doen
Alleen als het laat in de avond/nacht isquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als jij hier post ben je toch altijd lam![]()
Oehquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |