Tegen wie heb je het?quote:
Muis gaat jou niet lastig vallen als ze geen geld kan uitgevenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever een chagie muis aan de ketting in de kelder met geen enkele mogelijkheden om geld uit te geven of mij lastig te vallen
Integendeel!quote:
Ze mag de bank gaan lastig vallen met de vraag "waarom haar pinpas niet meer werkt"quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis gaat jou niet lastig vallen als ze geen geld kan uitgeven
Dutjes doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ander goed antwoord: chocola
Of wijn
Of nieuwe schoenen
Gewoon een bondagesessie tochquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Integendeel!
Ik gun muizen juist een goede, urenlange en intensieve meditatie sessie in een donkere en koele ruimte met ductape op de mond om de rust te bewaren![]()
Je hebt ervaring daarmee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een bondagesessie toch
Walgelijk ventje ben je eigenlijk ook. Zum kotzenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Integendeel!
Ik gun muizen juist een goede, urenlange en intensieve meditatie sessie in een donkere en koele ruimte met ductape op de mond om de rust te bewaren![]()
Het antwoord op allesquote:
Ik gun ze de tijd en een goede, rustige omgeving om tot nieuwe inzichten te komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Walgelijk ventje ben je eigenlijk ook. Zum kotzen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun ze de tijd en een goede, rustige omgeving om tot nieuwe inzichten te komen.
Ik had ook drastische actie kunnen ondernemen en bijvoorbeeld muizenvallen kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |