Om en om.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja das waar. Hoe is het verder met je?
Grote bolk op je muil en gauw!quote:
Als ze het zelf betaalt is het primaquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Stoute nijn!
Ja uhm geeft gewoon een fijn gevoel he![]()
![]()
Wat heb je liever : chagie muis
OF
lieve leuke muis die net iets gekocht heeft wat ze toch niet gaat dragen![]()
Tegen wie heb je het?quote:
Muis gaat jou niet lastig vallen als ze geen geld kan uitgevenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever een chagie muis aan de ketting in de kelder met geen enkele mogelijkheden om geld uit te geven of mij lastig te vallen
Integendeel!quote:
Ze mag de bank gaan lastig vallen met de vraag "waarom haar pinpas niet meer werkt"quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis gaat jou niet lastig vallen als ze geen geld kan uitgeven
Dutjes doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ander goed antwoord: chocola
Of wijn
Of nieuwe schoenen
Gewoon een bondagesessie tochquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Integendeel!
Ik gun muizen juist een goede, urenlange en intensieve meditatie sessie in een donkere en koele ruimte met ductape op de mond om de rust te bewaren![]()
Je hebt ervaring daarmee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een bondagesessie toch
Walgelijk ventje ben je eigenlijk ook. Zum kotzenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Integendeel!
Ik gun muizen juist een goede, urenlange en intensieve meditatie sessie in een donkere en koele ruimte met ductape op de mond om de rust te bewaren![]()
Het antwoord op allesquote:
Ik gun ze de tijd en een goede, rustige omgeving om tot nieuwe inzichten te komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Walgelijk ventje ben je eigenlijk ook. Zum kotzen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun ze de tijd en een goede, rustige omgeving om tot nieuwe inzichten te komen.
Ik had ook drastische actie kunnen ondernemen en bijvoorbeeld muizenvallen kunnen zetten.
Ik eet bijna geen chocolade meerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je die ook met chocoladeletters leggen?
Dat hoeft nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen chocolade meer
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto
Weggeven aan haar nichtjes/neefjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?
Nee, opeten natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen chocolade meer
heb ff wat willekeurigs gekozen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zit nog te twijfelen, maar de sushitheek sluit over 10 minuten.
Sushitheekquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
owh zat daar ook nog over te twijfelen, maar die is duur hier en minimum bestelbedrag. ben voor de iets goedkopere optie gegaan vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Sushitheek? nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik de ringenboerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam ook groentejuwelier en visjuwelier tegen![]()
lol shushi zaak dus, maargoed heb geleerd, ze zijn duur en niet echt een dag te bewaren, dus voor mij alleen zonde geld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sushitheek? nog nooit van gehoord
Bolkjequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er zijn zoveel variaties op bolk dat ik het gewoon wil uitschreeuwen.
BOLK BOLK BOLK
Hopelijk achtervolgt dit jullie tot in bed hihi.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:28 schreef kree het volgende:
altijd wel knap binnen 10 min klaar en on route. LOL. weet al dat ik nu weer niet bij de beste heb besteld maarja ach.
hahaha zoiets jah.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Weekje aan de döner
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Weekje aan de döner
Verzin ik ook ter plekke!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sushitheek? nog nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |