Ik eet bijna geen chocolade meerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je die ook met chocoladeletters leggen?
Dat hoeft nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen chocolade meer
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto
Weggeven aan haar nichtjes/neefjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?
Nee, opeten natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen chocolade meer
heb ff wat willekeurigs gekozen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zit nog te twijfelen, maar de sushitheek sluit over 10 minuten.
Sushitheekquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
owh zat daar ook nog over te twijfelen, maar die is duur hier en minimum bestelbedrag. ben voor de iets goedkopere optie gegaan vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Sushitheek? nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik de ringenboerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam ook groentejuwelier en visjuwelier tegen![]()
lol shushi zaak dus, maargoed heb geleerd, ze zijn duur en niet echt een dag te bewaren, dus voor mij alleen zonde geld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sushitheek? nog nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |