SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 30-11-2024 19:12:04 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaaaah dat is zo lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook, want gebakken banaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eerst maar eens de kampioen toezingen voor we het eten gaan regelen:
:"Elk begin van de maand springt het startlicht op groen!"
:"Dan weet deze champ wat hij weer moet doen!"
:"Hij bolkt zich een weg naar de kop van het veld!"
:"Niemand komt in de buurt van deze held!"
:"Aan het eind van de maand is hij uit geracet!"
:"En volgt het onvermijdelijke feest!"
:"Zijn honger naar titels is niet te stillen!"
:"Maar nu is het fissa, en kan hij even chillen!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @JustinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook, want gebakken banaan
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @:justinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg muzikale inspiratie bijna.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @:justinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Justins vieze taktik is iedereen de moeder bolken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gefeliciteerd @:justink
De enige echte bolkkoning![]()
Geen vieze taktik geweest"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Danku Schotiequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gefeliciteerd @:justink
De enige echte bolkkoning![]()
Geen vieze taktik geweest![]()
Niemand viesmad geworden?![]()
Ik wel, maar liet het niet merkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku Schotie![]()
Niemand viesmad geworden?
Maar ik wil jou helemaal niet viesmad makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel, maar liet het niet merken![]()
![]()
Gefeliciteerd JustinKquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku Schotie![]()
Niemand viesmad geworden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh, volgende maand word ik dan niet viesmadquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik wil jou helemaal niet viesmad maken
Dank danku! Heb ik volgens jouw telling ook gewonnen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd JustinK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zelfs in mijn teller sta je (nipt) bovenaan ja...quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dank danku! Heb ik volgens jouw telling ook gewonnen?
De berekende gegevens zijn over de periode 2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-30 16:02:30
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal.
Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest.
Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval,
wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+------+------------------+---------+------------+-----------+----------+---------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
|------+------------------+---------+------------+-----------+----------+---------|
| 1 | JustinK | 4543 | 185 | 35 | 11074 | 0.41 |
| 2 | Dr.Mikey | 1417 | 18 | 10 | 1993 | 0.71 |
| 3 | KillemWieft | 1224 | 0 | 27 | 928 | 1.32 |
| 4 | Rob | 1044 | 174 | 16 | 1201 | 0.87 |
| 5 | ToT | 939 | 47 | 1 | 4480 | 0.21 |
| 6 | AardappelSchotel | 857 | 17 | 2 | 3191 | 0.27 |
| 7 | Lovely | 852 | 83 | 14 | 4240 | 0.2 |
| 8 | kree | 848 | 10 | 113 | 1829 | 0.46 |
| 9 | mario390 | 779 | 41 | 0 | 701 | 1.11 |
| 10 | Pinnenmutske | 702 | 66 | 9 | 2036 | 0.34 |
| 11 | hemarookworst | 612 | 30 | 11 | 1623 | 0.38 |
| 12 | gebrokenglas | 583 | 33 | 14 | 2900 | 0.2 |
| 13 | HappyCharly | 496 | 26 | 1 | 1526 | 0.33 |
| 14 | mascara-klodder | 464 | 52 | 7 | 1049 | 0.44 |
| 15 | loveyoulongtime | 442 | 19 | 9 | 2011 | 0.22 |
| 16 | greysbones | 408 | 0 | 0 | 2536 | 0.16 |
| 17 | MizzezAmy | 379 | 15 | 8 | 2350 | 0.16 |
| 18 | Bally-b | 340 | 0 | 0 | 128 | 2.66 |
| 20 | devzero | 328 | 5 | 0 | 673 | 0.49 |
| 19 | aeque | 328 | 0 | 0 | 509 | 0.64 |
+------+------------------+---------+------------+-----------+----------+---------+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien word ik het dan welquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, volgende maand word ik dan niet viesmad![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar jij hebt het niet uitgeloktquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku Schotie![]()
Niemand viesmad geworden?![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kan ik nog voor 00:00 Schotel inhalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar jij hebt het niet uitgelokt![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kan ik nog voor 00:00 Schotel inhalen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DIe mafklappert is ook weer vrij
Jan Roos weer vrij, OM besluit later over vervolging
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolgingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had van mij wel lekker vast mogen zitten man3quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolging"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat het een idioot is mag duidelijk zijn. maar ik heb nooit gezien dat ie echt erg tever ging?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolgingDo what you love, love what you do!![]()
Kijk maar uit, volgende maand pak ze jou wel terugquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt supertof dat ik @:greysbones met 175 punten heb geklopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oproep tot geweld moet gewoon kunnen iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat het een idioot is mag duidelijk zijn. maar ik heb nooit gezien dat ie echt erg tever ging?![]()
dat zei ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oproep tot geweld moet gewoon kunnen idd
ik heb het alleen nooit gezien, maar ok kijk sowieso weinig tv meer.Do what you love, love what you do!![]()
Wat je niet ziet, dat is er nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet
ik heb het alleen nooit gezien, maar ok kijk sowieso weinig tv meer.![]()
![]()
Whuut? Wat zeg je nou?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgende maand pak ze jou wel terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet gevolgd, nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolgingMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Of niet dat kan ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whuut? Wat zeg je nou? [ afbeelding ]
nah nee, ik weet dat het een raar mannetje is. Maar ok kan me meer dingen bedenken waar de politie drukker mee zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, dat is er nietDo what you love, love what you do!![]()
Ook verstandig om ze niet te volgen ( en degene die het wel kijken moeten dat lekker zelf weten )quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee, ik weet dat het een raar mannetje is. Maar ok kan me meer dingen bedenken waar de politie drukker mee zou moeten zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat laatste denk ik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.quote:
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger.Do what you love, love what you do!![]()
Daar wordt toch ook wat aan gedaan ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als iemand dreigt om te gaan rellen, moet degene opgepakt worden bekend of onbekend punt
Oproep tot geweld lijkt me wel iets waar de politie iets mee moetquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger.![]()
naja dat mag je maar hopen dan? hoor er weinig over, als ik het voor het zeggen had dan had ik allang al de politie bevolen om die kut jochies allemaal zwaar neer te knuppelen, mss leren ze het dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook wat aan gedaan ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook verstandig om ze niet te volgen ( en degene die het wel kijken moeten dat lekker zelf weten )
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat je er niets over hoort, betekend toch niet dat ze niks mee doen.. En neer knuppel los je het probleem ook niet mee op, omdat je dan net zo fout bent als wat zei gedaan hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat mag je maar hopen dan? hoor er weinig over, als ik het voor het zeggen had dan had ik allang al de politie bevolen om die kut jochies allemaal zwaar neer te knuppelen, mss leren ze het dan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
whaaat? hahaha. lol tis mss maar goed dat ik het niet eens meer volg.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .Do what you love, love what you do!![]()
Oh die is nog erger ja bah vies wijfquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .:
Ik heb het nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
whaaat? hahaha. lol tis mss maar goed dat ik het niet eens meer volg.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
owh jawel hoor, ik weet dat t nooit gaat gebeuren, maar die leren hun lesje maar op 1 manier wss. en dan zeg ik niet doodknuppelen enzo, maar laat ze het maar ff voelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat je er niks over hoort, betekend toch niet dat ze niks mee doen.. En neer knuppel los je het probleem ook niet mee op, omdat je dan net zo fout bent als wat zei gedaan hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet het wel..quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor, ik weet dat t nooit gaat gebeuren, maar die leren hun lesje maar op 1 manier wss. en dan zeg ik niet doodknuppelen enzo, maar laat ze het maar ff voelen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
weet wat?quote:
kijk het vreemde is, ik kom nooit in die toestanden terecht. die er wel komen>? die moeten ze harder aanpakken en heb ik het niet over bekeuring ofzo. gewoon klappen geven.Do what you love, love what you do!![]()
Doperwtjes met gebakken aardappeltjes en worst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze moeten ook hard gestraft worden, maar niet met klappenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet wat?
kijk het vreemde is, ik kom nooit in die toestanden terecht. die er wel komen>? die moeten ze harder aanpakken en heb ik het niet over bekeuring ofzo. gewoon klappen geven.
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze moeten ook hard gestraft worden, maar niet met klappen
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je gewoon je mond houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daar leren ze totaal niks van.. een boete geven kan.. maar die betalen pappie of mammie dan wel weer.. Laten ze dan maar een dienst mee draaien in ze zorg of ietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat vind ik ook een goeie?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar leren ze totaal niks van.. een boete geven kan.. maar die betalen pappie of mammie dan wel weer.. Laten ze dan maar een dienst mee draaien in ze zorg of ietsDo what you love, love what you do!![]()
nou nee? ik snap wel dat als ik het zo zeg dat dit gelijk wordt gedacht als van kree haat ze enzo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je mond houden
nu is dat beetje zo, maar ze kunnen te veel maken die gastjes. want dat zijn t. die moeten of klappen krijgen of idd iets anders als alleen een boete.Do what you love, love what you do!![]()
Ze krijgen een straf die past bij onze wet. Klaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee? ik snap wel dat als ik het zo zeg dat dit gelijk wordt gedacht als van kree haat ze enzo.
nu is dat beetje zo, maar ze kunnen te veel maken die gastjes. want dat zijn t. die moeten of klappen krijgen of idd iets anders als alleen een boete.Trotste mama van Ambar
jaja dat ontken ik niet, maar ze zijn daar wel beetje te slim voor, denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze krijgen een straf die past bij onze wet. KlaarDo what you love, love what you do!![]()
En anders een keer nadenken voordat je de toetsenbordridder gaat uithangenTrotste mama van Ambar
jaja sorry hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders een keer nadenken voordat je de toetsenbordridder gaat uithangen
mag ik zeggen dan wel dat ik het te soft vind? hoe dan aanpakken is andere discussie wellicht.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.quote:Trotste mama van Ambar
Sorryquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.
mwhaah nee? zo denk ik erover? en ok mss kan het gematigder. maarja ik ben niet zo politiek correct.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
uiteindelijk heb ik het beste met iedereen voor wel. maargoed rellen om het rellen, daar kan ik dus slecht tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Als je constant excuses moet aanbieden of dat van te voren al moet doen, ben je niet goed bezig.
En je helpt jezelf er niet mee en de ander persoon al helemaal niet. De schade is al gedaan.Trotste mama van Ambar
eens denk dat dan maar weg en lees alleen die laatste als dat helpt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je constant excuses moet aanbieden of dat van te voren al moet doen, ben je niet goed bezig.
En je helpt jezelf er niet mee en de ander persoon al helemaal niet. De schade is al gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
maar we houden erover op, geen zin in ook eigenlijk deze discussie.Do what you love, love what you do!![]()
Over de rellen die er waren in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
Waar kom ik nu weer in binnen vallen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga al je woorden wel wegdenkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
eens denk dat dan maar weg en lees alleen die laatste als dat helpt.Trotste mama van Ambar
Ah okquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Over de rellen die er waren in AmsterdamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
denk maar dat ik niet tegen discussie ben of niet eens, maar niet op die manier, vind gewoon dat dat veel harder aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga al je woorden wel wegdenkenDo what you love, love what you do!![]()
Ook jij mag een mening hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar dat ik niet tegen discussie ben of niet eens, maar niet op die manier, vind gewoon dat dat veel harder aangepakt moet worden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
daarom en respecteer die van ieder ander hier hoor? het is geen aanval op iemand hier?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij mag een mening hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Maar een ander ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
daarom en respecteer die van ieder ander hier hoor? het is geen aanval op iemand hier?
En soms moet je uitkijken of je met je mening anderen niet kwetst
Maar dat geld beide kanten opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waar...... idd beide kanten werkt dat op. Ok nouja mss niet eens, maar dat wil niet zeggen dat ik anderen niet respecteer. Ik voelde me nl bedreigd beetje wel. niet hier uiteraard, maar wel in wat ik doe enzo terwijl dat voor goed doel is wmb en sta ik helemaal achter nog.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar een ander ook
En soms moet je uitkijken of je met je mening anderen niet kwetst
Maar dat geld beide kanten opDo what you love, love what you do!![]()
Bedreigd ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar...... idd beide kanten werkt dat op. Ok nouja mss niet eens, maar dat wil niet zeggen dat ik anderen niet respecteer. Ik voelde me nl bedreigd beetje wel.
Door wie ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
door de situatie? jullie weten toch ik speel dan en zeker nu is dat pro israel. en niet eens om de staat als dus. maarja who cares over dat? enne ik was beetje bang met optreden en grote dingen dat er mss wat ging gebeuren. tis niet voor niks dat dat met gemeente en politie is geïnformeerd natuurlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
heeft niks te maken met mensen op fok dus, laat dat duidelijk zijn
Ok warrig verhaal weer ditquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
door de situatie? jullie weten toch ik speel dan en zeker nu is dat pro israel. en niet eens om de staat als dus. maarja who cares over dat? enne ik was beetje bang met optreden en grote dingen dat er mss wat ging gebeuren. tis niet voor niks dat dat met gemeente en politie is geïnformeerd natuurlijk.
Je kunt ook niet gaan héThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik vind het voor mezelf namelijk al lastig uit te leggen, dat we met diezelfde vlag zitten. en ik weet dat er bommen vallen. en dat zat en zit me nog steeds dwars.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben voor vrede, laat ik het daarmee afsluiten. het gaat me niet om gelijk. maar wel om mensen te helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vraag me afquote:
Heb je hele gesprekken in je hoofd @kree
Waar wij niks van afweten?
En hellowwwwww KB![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoeft ook niet, maar als jullie mij beetje kennen hoop ik, dan weet je dat ik niet voor geweld en/of opdringen ervan mijn geloof ben. helemaal niet. daar doe ik het niet voor.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Sorry ik kan hier niks meequote:
Het lijkt of je halve gesprekken in je hoofd voert en de rest hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
When you're brain is faster then your fingers on the keyboard
mss is dat wel waar.... maar snap het deel ervan dan hopelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ik kan hier niks mee
Het lijkt of je halve gesprekken in je hoofd voert en de rest hierDo what you love, love what you do!![]()
Het is pozza geworden, 'verse' uit de supermarkt. Wel weinig paddenstoelen voor een pozza die 'funghi' heet.Maar te lam om er zelf extra op te doen
Het is erg moeilijk om het te snappen als de helft er maar staatquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
mss is dat wel waar.... maar snap het deel ervan dan hopelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klacht indienenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is pozza geworden, 'verse' uit de supermarkt. Wel weinig paddenstoelen voor een pozza die 'funghi' heet.Maar te lam om er zelf extra op te doen
snap het stuk dat ik het goed bedoel voor iedereen, ongeacht geloof of overtuiging gay of niet gay etc. als je snapt dat ik daar geen moeite mee hebt dan is het ok?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is erg moeilijk om het te snappen als de helft er maar staatDo what you love, love what you do!![]()
Toch? Die verse zijn duidelijk bedoeld als luxeproduct, pleur er dan ook wat meer luxe opquote:
ik heb er genoeg over gezegd even voor nu, rest doen jullie maar via DM ofzo.
next onderwerp
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
smaak?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕Do what you love, love what you do!![]()
Hee, Monsterkoekie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijke pozza haal je bij de pizzariaquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even een heerlijke pozza opgehaald; die ligt nu in de oven. 🍕
Ik heb kwaliteitskleding, en geen fluttroep van de action.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:39 schreef Kissingbird het volgende: [..] Dat is het hesje van @:djmo
![]()
Oftewel. Ik heb een dikke winter parka met bontkraag en niet zo'n waardeloos ding dat je verplicht in je auto moet hebben voor als je pech hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Yvonne Coldeweijer... Die is ermee gestopt, met haar 'juice'.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 30-11-2024 19:04:22 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed! Ik zou vandaag een 8 geven als ik geen puistje in mijn neus had daarom is het een 7. Hoe is het met jou?quote:![]()
Daar hebben we het niet overquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Ik zou vandaag een 8 geven als ik geen puistje in mijn neus had daarom is het een 7. Hoe is het met jou?
Als jij hier post ben je toch altijd lamquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Alleen als het laat in de avond/nacht isquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als jij hier post ben je toch altijd lam![]()
![]()
Zit braaf aan het mineraalwater nu. Wel met bubbels."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oehquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
* Homijn gaat Radio 49 luisteren
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vind het een rare gast.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had van mij wel lekker vast mogen zitten man3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WAATquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen als het laat in de avond/nacht is![]()
Zit braaf aan het mineraalwater nu. Wel met bubbels.
dan uhm zorrie gx8![]()
Je hebt dit zelf wel eens verkondigd![]()
Ja, maar toen was ik lam dus dan moet je me niet geloven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WAAT
dan uhm zorrie gx8![]()
Je hebt dit zelf wel eens verkondigd![]()
Ik ben aan het bedenken of ik sims ga spelen of boek lezenTrotste mama van Ambar
Houden zo. Heb een keer een aflevering gezien. Weet niet eens meer waarom. Link werd toen hier gedeeld. Echt een raar ietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal is Justin er dan en zie zegt dan jaTrotste mama van Ambar
Hebben de bokjes het gedicht al klaar?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik lam dus dan moet je me niet geloven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rozequote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik sims ga spelen of boek lezen![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb kwaliteitskleding, en geen fluttroep van de action.
Oftewel. Ik heb een dikke winter parka met bontkraag en niet zo'n waardeloos ding dat je verplicht in je auto moet hebben voor als je pech hebt.![]()
ik heb je beledigd?
![]()
vorig jaar heb je een keer gepost hoeveel knalgele dingen je wel niet hebt
Indien goed boek: lezen. Indien gewoon 'in huis om iets te lezen te hebben': sims spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik sims ga spelen of boek lezen
Deed ik toch al nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik lam dus dan moet je me niet geloven.
Ik weet niet of ze graag 'bokjes' genoemd worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben de bokjes het gedicht al klaar?![]()
Maar op pagina 1 is de bolkrijm van november te vinden iig
Simsquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal is Justin er dan en zie zegt dan jaSmile, it's free therapy.![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Indien goed boek: lezen. Indien gewoon 'in huis om iets te lezen te hebben': sims spelen.Trotste mama van Ambar
Oeps 🙊quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze graag 'bokjes' genoemd worden.![]()
Maar op pagina 1 is de bolkrijm van november te vinden iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Tering veel voor iemand die dat spul niet nodig heeft voor z'n werkquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik heb je beledigd?
![]()
vorig jaar heb je een keer gepost hoeveel knalgele dingen je wel niet hebt
Twee jassen, twee korte broeken, regenjas plus broek, handschoenen, sokken, twee shirts en ik zal ongetwijfeld een aantal dingen vergeten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh ja, twee sportjasjes en twee rugzak beschermhoezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
Maar de laatste weken loop ik lekker incognito rond. Laatst moest ik wat ophalen bij @Starhopper en die keek ook al automatisch uit naar geel
Gele sokken?
Nee, denkt KB, gaan we weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, geen Badpak. Heb onlangs wel een knalgele body gekocht, omdat het kon, maar die draag ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jup ik herinner me nog hoeveel je er wel niet van hebt! Zelfs een badpak!
Een paar sportsokken van decathlon, en een setje wollen huissokken van de tedi in Duitsland.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gele sokken?
Nee, denkt KB, gaan we weerIk heb er één en ik ben er trots op
Pizza op.
Heerlijk, nu even uitbuiken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij staat in de OP. Weer mooi gedaan compliment voor bolke en bolkequote:Op zaterdag 30 november 2024 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze graag 'bokjes' genoemd worden.![]()
Maar op pagina 1 is de bolkrijm van november te vinden iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meen echt dat jij een badpak had gekocht vorig jaar................quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, geen Badpak. Heb onlangs wel een knalgele body gekocht, omdat het kon, maar die draag ik niet
draag die body dan, zonde als je het daar ongedragen hebt liggen.Smile, it's free therapy.![]()
Wandel je nog wel eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Tering veel voor iemand die dat spul niet nodig heeft voor z'n werk
Twee jassen, twee korte broeken, regenjas plus broek, handschoenen, sokken, twee shirts en ik zal ongetwijfeld een aantal dingen vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was net op jou aan het reageren toen dit topic ineens heel raar ging doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yvonne Coldeweijer... Die is ermee gestopt, met haar 'juice'.
ik kon niets meer , het topic bleef maar op en neer gaan. Maar mijn hele pc deed vreemd![]()
Anyweez , ik bedoelde haar idd.
Met haar 'juice'
Ziek dat iemand privé zaken van bekende mensen tegen betaling de wereld in slingert![]()
Met dank aan haar spionnenleger![]()
Maar nog zieker dat er mensen waren die daarvoor betaalden![]()
Walgelijk die vrouwMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is het al 6 december?Ik heb er één en ik ben er trots op
ja.......quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gele sokken?
Nee, denkt KB, gaan we weerSmile, it's free therapy.![]()
Zie je wel dat jij helemaal geen vrouw bent. Echte vrouwen kopen heel geen kleding om te dragen, enkel om het te kopenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen echt dat jij een badpak had gekocht vorig jaar................
draag die body dan, zonde als je het daar ongedragen hebt liggen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, ik postte er wel een foto van, maar heb hem niet gekocht.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen echt dat jij een badpak had gekocht vorig jaar................
draag die body dan, zonde als je het daar ongedragen hebt liggen.Mij te koud op dit moment. Wacht wel tot de zon weer wat langer schijnt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, omdat geelquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij helemaal geen vrouw bent. Echte vrouwen kopen heel geen kleding om te dragen, enkel om het te kopen
Heb je van de zomer wel gewandeld ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik postte er wel een foto van, maar heb hem niet gekocht.
[..]
Mij te koud op dit moment. Wacht wel tot de zon weer wat langer schijnt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi. Bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij helemaal geen vrouw bent. Echte vrouwen kopen heel geen kleding om te dragen, enkel om het te kopenStoute nijn!
Ja uhm geeft gewoon een fijn gevoel he![]()
![]()
Wat heb je liever : chagie muis
OF
lieve leuke muis die net iets gekocht heeft wat ze toch niet gaat dragen![]()
Ah dat was het!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik postte er wel een foto van, maar heb hem niet gekocht.
[..]
Mij te koud op dit moment. Wacht wel tot de zon weer wat langer schijnt.
Snap ik, rode sokken met gele logo's zijn zoveel mooierquote:
September de airborne wandeltocht nog, weet je nog?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je van de zomer wel gewandeld ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Liever een chagie muis aan de ketting in de kelder met geen enkele mogelijkheden om geld uit te geven of mij lastig te vallenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Stoute nijn!
![]()
OF
Hey Fogel
En Rabbit
O ja das waar. Hoe is het verder met je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
September de airborne wandeltocht nog, weet je nog?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om en om.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja das waar. Hoe is het verder met je?Ik heb er één en ik ben er trots op
Grote bolk op je muil en gauw!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ze het zelf betaalt is het primaquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Stoute nijn!
![]()
OF
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tegen wie heb je het?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Muis gaat jou niet lastig vallen als ze geen geld kan uitgevenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever een chagie muis aan de ketting in de kelder met geen enkele mogelijkheden om geld uit te geven of mij lastig te vallen
![]()
Integendeel!quote:
Ik gun muizen juist een goede, urenlange en intensieve meditatie sessie in een donkere en koele ruimte met ductape op de mond om de rust te bewaren![]()
Ze mag de bank gaan lastig vallen met de vraag "waarom haar pinpas niet meer werkt"quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis gaat jou niet lastig vallen als ze geen geld kan uitgeven
Jeugdsentiment dit. Er zit een mini speculaaspop in het sinterklaaspakket. Die kocht ik vroeg op de middelbare school voor 50 eurocentTrotste mama van Ambar
Dutjes doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ander goed antwoord: chocola
Of wijn
Of nieuwe schoenen
![]()
![]()
Gewoon een bondagesessie tochquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Integendeel!
Ik gun muizen juist een goede, urenlange en intensieve meditatie sessie in een donkere en koele ruimte met ductape op de mond om de rust te bewaren![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je hebt ervaring daarmee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een bondagesessie toch![]()
Walgelijk ventje ben je eigenlijk ook. Zum kotzenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Integendeel!
Het antwoord op allesquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik gun ze de tijd en een goede, rustige omgeving om tot nieuwe inzichten te komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Walgelijk ventje ben je eigenlijk ook. Zum kotzen
Ik had ook drastische actie kunnen ondernemen en bijvoorbeeld muizenvallen kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun ze de tijd en een goede, rustige omgeving om tot nieuwe inzichten te komen.
Ik had ook drastische actie kunnen ondernemen en bijvoorbeeld muizenvallen kunnen zetten.![]()
![]()
tijd om maily te bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik eet bijna geen chocolade meerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je die ook met chocoladeletters leggen?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat hoeft nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen chocolade meer
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto![]()
![]()
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Maar koop dan gewoon een B O L en K en leg het woord voor ons en maak een foto
Werewolf
Weggeven aan haar nichtjes/neefjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?![]()
![]()
Nee, opeten natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de chocola de prullenbak in tyfen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen chocolade meer![]()
![]()
heb ff wat willekeurigs gekozen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zit nog te twijfelen, maar de sushitheek sluit over 10 minuten.
stokbrood doner
Turkse pizzaDo what you love, love what you do!![]()
Sushitheekquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
owh zat daar ook nog over te twijfelen, maar die is duur hier en minimum bestelbedrag. ben voor de iets goedkopere optie gegaan vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zit nog te twijfelen, maar de sushitheek sluit over 10 minuten.Do what you love, love what you do!![]()
Sushitheek? nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik de ringenboerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam ook groentejuwelier en visjuwelier tegen![]()
![]()
![]()
lol shushi zaak dus, maargoed heb geleerd, ze zijn duur en niet echt een dag te bewaren, dus voor mij alleen zonde geld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sushitheek? nog nooit van gehoord
maaaaaaaaaaaaaaaaaar. als er leuke fok vrouw ooit is, dan bestellen we t
altijd wel knap binnen 10 min klaar en on route. LOL. weet al dat ik nu weer niet bij de beste heb besteld maarja ach.Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn zoveel variaties op bolk dat ik het gewoon wil uitschreeuwen.
BOLK BOLK BOLK
Hopelijk achtervolgt dit jullie tot in bed hihi.Werewolf
Bolkjequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er zijn zoveel variaties op bolk dat ik het gewoon wil uitschreeuwen.
BOLK BOLK BOLK
Hopelijk achtervolgt dit jullie tot in bed hihi.![]()
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:28 schreef kree het volgende:
altijd wel knap binnen 10 min klaar en on route. LOL. weet al dat ik nu weer niet bij de beste heb besteld maarja ach.
Weekje aan de döner![]()
![]()
hahaha zoiets jah.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Weekje aan de dönerDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Weekje aan de döner![]()
![]()
![]()
jullie denken die kree kan niet zelf koken? hahaha ik kan dat dus wel. en eigenlijk best ok ook.
Maar vindt t nooit leuk alleen voor mezelf
Verzin ik ook ter plekke!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sushitheek? nog nooit van gehoord
Ik wilde eerst sushitaria zeggen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: