SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 30-11-2024 19:12:04 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaaaah dat is zo lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook, want gebakken banaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eerst maar eens de kampioen toezingen voor we het eten gaan regelen:
:"Elk begin van de maand springt het startlicht op groen!"
:"Dan weet deze champ wat hij weer moet doen!"
:"Hij bolkt zich een weg naar de kop van het veld!"
:"Niemand komt in de buurt van deze held!"
:"Aan het eind van de maand is hij uit geracet!"
:"En volgt het onvermijdelijke feest!"
:"Zijn honger naar titels is niet te stillen!"
:"Maar nu is het fissa, en kan hij even chillen!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @JustinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook, want gebakken banaan
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @:justinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg muzikale inspiratie bijna.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN NOVEMBER @:justinK !1!!!1! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP!!1!"
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Justins vieze taktik is iedereen de moeder bolken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gefeliciteerd @:justink
De enige echte bolkkoning![]()
Geen vieze taktik geweest"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Danku Schotiequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gefeliciteerd @:justink
De enige echte bolkkoning![]()
Geen vieze taktik geweest![]()
Niemand viesmad geworden?![]()
Ik wel, maar liet het niet merkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku Schotie![]()
Niemand viesmad geworden?
Maar ik wil jou helemaal niet viesmad makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel, maar liet het niet merken![]()
![]()
Gefeliciteerd JustinKquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku Schotie![]()
Niemand viesmad geworden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh, volgende maand word ik dan niet viesmadquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik wil jou helemaal niet viesmad maken
Dank danku! Heb ik volgens jouw telling ook gewonnen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd JustinK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zelfs in mijn teller sta je (nipt) bovenaan ja...quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dank danku! Heb ik volgens jouw telling ook gewonnen?
De berekende gegevens zijn over de periode 2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-30 16:02:30
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal.
Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest.
Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval,
wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+------+------------------+---------+------------+-----------+----------+---------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
|------+------------------+---------+------------+-----------+----------+---------|
| 1 | JustinK | 4543 | 185 | 35 | 11074 | 0.41 |
| 2 | Dr.Mikey | 1417 | 18 | 10 | 1993 | 0.71 |
| 3 | KillemWieft | 1224 | 0 | 27 | 928 | 1.32 |
| 4 | Rob | 1044 | 174 | 16 | 1201 | 0.87 |
| 5 | ToT | 939 | 47 | 1 | 4480 | 0.21 |
| 6 | AardappelSchotel | 857 | 17 | 2 | 3191 | 0.27 |
| 7 | Lovely | 852 | 83 | 14 | 4240 | 0.2 |
| 8 | kree | 848 | 10 | 113 | 1829 | 0.46 |
| 9 | mario390 | 779 | 41 | 0 | 701 | 1.11 |
| 10 | Pinnenmutske | 702 | 66 | 9 | 2036 | 0.34 |
| 11 | hemarookworst | 612 | 30 | 11 | 1623 | 0.38 |
| 12 | gebrokenglas | 583 | 33 | 14 | 2900 | 0.2 |
| 13 | HappyCharly | 496 | 26 | 1 | 1526 | 0.33 |
| 14 | mascara-klodder | 464 | 52 | 7 | 1049 | 0.44 |
| 15 | loveyoulongtime | 442 | 19 | 9 | 2011 | 0.22 |
| 16 | greysbones | 408 | 0 | 0 | 2536 | 0.16 |
| 17 | MizzezAmy | 379 | 15 | 8 | 2350 | 0.16 |
| 18 | Bally-b | 340 | 0 | 0 | 128 | 2.66 |
| 20 | devzero | 328 | 5 | 0 | 673 | 0.49 |
| 19 | aeque | 328 | 0 | 0 | 509 | 0.64 |
+------+------------------+---------+------------+-----------+----------+---------+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien word ik het dan welquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, volgende maand word ik dan niet viesmad![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar jij hebt het niet uitgeloktquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku Schotie![]()
Niemand viesmad geworden?![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kan ik nog voor 00:00 Schotel inhalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar jij hebt het niet uitgelokt![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kan ik nog voor 00:00 Schotel inhalen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DIe mafklappert is ook weer vrij
Jan Roos weer vrij, OM besluit later over vervolging
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolgingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had van mij wel lekker vast mogen zitten man3quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolging"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat het een idioot is mag duidelijk zijn. maar ik heb nooit gezien dat ie echt erg tever ging?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolgingDo what you love, love what you do!![]()
Kijk maar uit, volgende maand pak ze jou wel terugquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt supertof dat ik @:greysbones met 175 punten heb geklopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oproep tot geweld moet gewoon kunnen iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat het een idioot is mag duidelijk zijn. maar ik heb nooit gezien dat ie echt erg tever ging?![]()
dat zei ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oproep tot geweld moet gewoon kunnen idd
ik heb het alleen nooit gezien, maar ok kijk sowieso weinig tv meer.Do what you love, love what you do!![]()
Wat je niet ziet, dat is er nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet
ik heb het alleen nooit gezien, maar ok kijk sowieso weinig tv meer.![]()
![]()
Whuut? Wat zeg je nou?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgende maand pak ze jou wel terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet gevolgd, nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ater-over-vervolgingMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Of niet dat kan ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whuut? Wat zeg je nou? [ afbeelding ]
nah nee, ik weet dat het een raar mannetje is. Maar ok kan me meer dingen bedenken waar de politie drukker mee zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, dat is er nietDo what you love, love what you do!![]()
Ook verstandig om ze niet te volgen ( en degene die het wel kijken moeten dat lekker zelf weten )quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee, ik weet dat het een raar mannetje is. Maar ok kan me meer dingen bedenken waar de politie drukker mee zou moeten zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat laatste denk ik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.quote:
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger.Do what you love, love what you do!![]()
Daar wordt toch ook wat aan gedaan ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als iemand dreigt om te gaan rellen, moet degene opgepakt worden bekend of onbekend punt
Oproep tot geweld lijkt me wel iets waar de politie iets mee moetquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger.![]()
naja dat mag je maar hopen dan? hoor er weinig over, als ik het voor het zeggen had dan had ik allang al de politie bevolen om die kut jochies allemaal zwaar neer te knuppelen, mss leren ze het dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook wat aan gedaan ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook verstandig om ze niet te volgen ( en degene die het wel kijken moeten dat lekker zelf weten )
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat je er niets over hoort, betekend toch niet dat ze niks mee doen.. En neer knuppel los je het probleem ook niet mee op, omdat je dan net zo fout bent als wat zei gedaan hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat mag je maar hopen dan? hoor er weinig over, als ik het voor het zeggen had dan had ik allang al de politie bevolen om die kut jochies allemaal zwaar neer te knuppelen, mss leren ze het dan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
whaaat? hahaha. lol tis mss maar goed dat ik het niet eens meer volg.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .Do what you love, love what you do!![]()
Oh die is nog erger ja bah vies wijfquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .:
Ik heb het nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
whaaat? hahaha. lol tis mss maar goed dat ik het niet eens meer volg.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
owh jawel hoor, ik weet dat t nooit gaat gebeuren, maar die leren hun lesje maar op 1 manier wss. en dan zeg ik niet doodknuppelen enzo, maar laat ze het maar ff voelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat je er niks over hoort, betekend toch niet dat ze niks mee doen.. En neer knuppel los je het probleem ook niet mee op, omdat je dan net zo fout bent als wat zei gedaan hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet het wel..quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor, ik weet dat t nooit gaat gebeuren, maar die leren hun lesje maar op 1 manier wss. en dan zeg ik niet doodknuppelen enzo, maar laat ze het maar ff voelen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
weet wat?quote:
kijk het vreemde is, ik kom nooit in die toestanden terecht. die er wel komen>? die moeten ze harder aanpakken en heb ik het niet over bekeuring ofzo. gewoon klappen geven.Do what you love, love what you do!![]()
Doperwtjes met gebakken aardappeltjes en worst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze moeten ook hard gestraft worden, maar niet met klappenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet wat?
kijk het vreemde is, ik kom nooit in die toestanden terecht. die er wel komen>? die moeten ze harder aanpakken en heb ik het niet over bekeuring ofzo. gewoon klappen geven.
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze moeten ook hard gestraft worden, maar niet met klappen
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je gewoon je mond houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daar leren ze totaal niks van.. een boete geven kan.. maar die betalen pappie of mammie dan wel weer.. Laten ze dan maar een dienst mee draaien in ze zorg of ietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat vind ik ook een goeie?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar leren ze totaal niks van.. een boete geven kan.. maar die betalen pappie of mammie dan wel weer.. Laten ze dan maar een dienst mee draaien in ze zorg of ietsDo what you love, love what you do!![]()
nou nee? ik snap wel dat als ik het zo zeg dat dit gelijk wordt gedacht als van kree haat ze enzo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je mond houden
nu is dat beetje zo, maar ze kunnen te veel maken die gastjes. want dat zijn t. die moeten of klappen krijgen of idd iets anders als alleen een boete.Do what you love, love what you do!![]()
Ze krijgen een straf die past bij onze wet. Klaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee? ik snap wel dat als ik het zo zeg dat dit gelijk wordt gedacht als van kree haat ze enzo.
nu is dat beetje zo, maar ze kunnen te veel maken die gastjes. want dat zijn t. die moeten of klappen krijgen of idd iets anders als alleen een boete.Trotste mama van Ambar
jaja dat ontken ik niet, maar ze zijn daar wel beetje te slim voor, denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze krijgen een straf die past bij onze wet. KlaarDo what you love, love what you do!![]()
En anders een keer nadenken voordat je de toetsenbordridder gaat uithangenTrotste mama van Ambar
jaja sorry hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders een keer nadenken voordat je de toetsenbordridder gaat uithangen
mag ik zeggen dan wel dat ik het te soft vind? hoe dan aanpakken is andere discussie wellicht.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.quote:Trotste mama van Ambar
Sorryquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.
mwhaah nee? zo denk ik erover? en ok mss kan het gematigder. maarja ik ben niet zo politiek correct.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
uiteindelijk heb ik het beste met iedereen voor wel. maargoed rellen om het rellen, daar kan ik dus slecht tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Als je constant excuses moet aanbieden of dat van te voren al moet doen, ben je niet goed bezig.
En je helpt jezelf er niet mee en de ander persoon al helemaal niet. De schade is al gedaan.Trotste mama van Ambar
eens denk dat dan maar weg en lees alleen die laatste als dat helpt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je constant excuses moet aanbieden of dat van te voren al moet doen, ben je niet goed bezig.
En je helpt jezelf er niet mee en de ander persoon al helemaal niet. De schade is al gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
maar we houden erover op, geen zin in ook eigenlijk deze discussie.Do what you love, love what you do!![]()
Over de rellen die er waren in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
Waar kom ik nu weer in binnen vallen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: