nah nee, ik weet dat het een raar mannetje is. Maar ok kan me meer dingen bedenken waar de politie drukker mee zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, dat is er niet
Ook verstandig om ze niet te volgen ( en degene die het wel kijken moeten dat lekker zelf weten )quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee, ik weet dat het een raar mannetje is. Maar ok kan me meer dingen bedenken waar de politie drukker mee zou moeten zijn.
Dat laatste denk ik.quote:
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.quote:
Daar wordt toch ook wat aan gedaan ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger.
Oproep tot geweld lijkt me wel iets waar de politie iets mee moetquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles? behalve een presentator van een flut programma opjagen omdat dat "high profile" ding voor ze is.
denk aan Amsterdam enzo. vond dat erger.
naja dat mag je maar hopen dan? hoor er weinig over, als ik het voor het zeggen had dan had ik allang al de politie bevolen om die kut jochies allemaal zwaar neer te knuppelen, mss leren ze het dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook wat aan gedaan ?
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook verstandig om ze niet te volgen ( en degene die het wel kijken moeten dat lekker zelf weten )
Omdat je er niets over hoort, betekend toch niet dat ze niks mee doen.. En neer knuppel los je het probleem ook niet mee op, omdat je dan net zo fout bent als wat zei gedaan hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat mag je maar hopen dan? hoor er weinig over, als ik het voor het zeggen had dan had ik allang al de politie bevolen om die kut jochies allemaal zwaar neer te knuppelen, mss leren ze het dan.
whaaat? hahaha. lol tis mss maar goed dat ik het niet eens meer volg.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .
Oh die is nog erger ja bah vies wijfquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk duo . Nooit begrepen dat mensen daar naar kijken, maar dat heb ik ook bij die vieze Yvonne hoe heet ze, met haar spionnengedoe .
Ik heb het nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
whaaat? hahaha. lol tis mss maar goed dat ik het niet eens meer volg.
owh jawel hoor, ik weet dat t nooit gaat gebeuren, maar die leren hun lesje maar op 1 manier wss. en dan zeg ik niet doodknuppelen enzo, maar laat ze het maar ff voelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat je er niks over hoort, betekend toch niet dat ze niks mee doen.. En neer knuppel los je het probleem ook niet mee op, omdat je dan net zo fout bent als wat zei gedaan hebben
Ik weet het wel..quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor, ik weet dat t nooit gaat gebeuren, maar die leren hun lesje maar op 1 manier wss. en dan zeg ik niet doodknuppelen enzo, maar laat ze het maar ff voelen.
weet wat?quote:
Ze moeten ook hard gestraft worden, maar niet met klappenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet wat?
kijk het vreemde is, ik kom nooit in die toestanden terecht. die er wel komen>? die moeten ze harder aanpakken en heb ik het niet over bekeuring ofzo. gewoon klappen geven.
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze moeten ook hard gestraft worden, maar niet met klappen
Misschien moet je gewoon je mond houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter.
Daar leren ze totaal niks van.. een boete geven kan.. maar die betalen pappie of mammie dan wel weer.. Laten ze dan maar een dienst mee draaien in ze zorg of ietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja, snap wat je zegt wel. maar dat werkt voor geen meter joh? want ze komen er mee weg. of boetes veel hoger dan?
maar ik ben meer voor ze wel klappen geven (kijk hoeft allemaal niet erg te zijn en natuurlijk zeg ik niet dood slaan ofzo). Maar geef ze maar paar goeie klappen, helpt wss beter.
dat vind ik ook een goeie?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar leren ze totaal niks van.. een boete geven kan.. maar die betalen pappie of mammie dan wel weer.. Laten ze dan maar een dienst mee draaien in ze zorg of iets
nou nee? ik snap wel dat als ik het zo zeg dat dit gelijk wordt gedacht als van kree haat ze enzo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je mond houden
Ze krijgen een straf die past bij onze wet. Klaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee? ik snap wel dat als ik het zo zeg dat dit gelijk wordt gedacht als van kree haat ze enzo.
nu is dat beetje zo, maar ze kunnen te veel maken die gastjes. want dat zijn t. die moeten of klappen krijgen of idd iets anders als alleen een boete.
jaja dat ontken ik niet, maar ze zijn daar wel beetje te slim voor, denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze krijgen een straf die past bij onze wet. Klaar
jaja sorry hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders een keer nadenken voordat je de toetsenbordridder gaat uithangen
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.
mwhaah nee? zo denk ik erover? en ok mss kan het gematigder. maarja ik ben niet zo politiek correct.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zelf helemaal niets aan excuses aanbieden hè? Het is geen vrijbrief ofzo. Pas je gedrag zo aan dat je geen sorry meer hoeft te zeggen.
eens denk dat dan maar weg en lees alleen die laatste als dat helpt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je constant excuses moet aanbieden of dat van te voren al moet doen, ben je niet goed bezig.
En je helpt jezelf er niet mee en de ander persoon al helemaal niet. De schade is al gedaan.
Over de rellen die er waren in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
Waar kom ik nu weer in binnen vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |