Ik ben blij voor je, maatquote:Op zondag 22 maart 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg leuke dame, mentaal en emotioneel goed ontwikkeld, ziet er leuk uit, erg geïnteresseerd, spontaan enz!
En ook een beetje verlegen, wat ook wel weer zo lief is!![]()
klopt en nog trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:15 schreef ToT het volgende:
kree in ONZ / [ronde 90 Het Dodetopicspel #20098] Yo
Dit is alleen al van dit jaar, dat je bang was voor een terrorist, maar vorig jaar had je een zelfde verhaal over dat je bang was dat een terrorist je zou omleggen vanwege de muziek.
nou kun je nagaan hoe zorgen ik me dus wel maak? Maar nog steeds doe dat omdat ik vindt is principe. en niet dat hele israel verhaal, want bijzaak en stopt trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:18 schreef ToT het volgende:
In 2024 ook al: kree in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17132] Chinese bolksoep
Jij moet wel ongelooflijk in angst leven doordat je met je meningen je leven zo in de waagschaal stelt zeg!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou kun je nagaan hoe zorgen ik me dus wel maak? Maar nog steeds doe dat omdat ik vindt is principe. en niet dat hele israel verhaal, want bijzaak en stopt trouwens.
Maar dat ik wil vertellen e andere met mij liedje in tijden dat we het lastig hadden. meerdere dus. en daar gaat die band over.
"De mosselman"?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:21 schreef kree het volgende:
ken je de liedjes eigenlijk, over die eigenlijk gemaakt werden?
dat bedacht ik me idd. in angst onwijs niet eigenlijk.?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij moet wel ongelooflijk in angst leven doordat je met je meningen je leven zo in de waagschaal stelt zeg!Zowel de Palestijnen als Trump willen jou om zeep helpen!
Nou, met jouw radicale opvattingen zou je misschien als gevaar voor de samenleving gezien kunnen worden...?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat bedacht ik me idd. in angst onwijs niet eigenlijk.?
zo niet. dat was wat ik leuk vond. hmmmmm zal ik linken ff hier zonder gezeik?quote:
In de gaten houden in je profiel, nog een kleine 300 te gaan.quote:
jij bent ook niet zo belangrijk he?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:23 schreef ToT het volgende:
Okee, ik ga zo videobellen.
kree, lul niet zo slap! Je bent echt niet zo belangrijk! Er zijn veel mensen in Amerika en Israël zelf met veel extremere opvattingen en hen overkomt ook helemaal niks.
Klopt, maar ik ben hier niet degene die denkt vermoord te gaan worden door wat-ie in een simpel online spelletje zit te typen of wat op een toetsenbord zit te pingelen.quote:
Waarschijnlijk door de herriequote:Op zondag 22 maart 2026 16:19 schreef ToT het volgende:
Ah nu word je met 7,62×39mm kogels doorzeefd door je gepingel op een keyboard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |