Ik zat net nog te twijfelen, hij staat op engels maar ik ga denk ik idd in die Mutti taal verderquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijken jullie het Duits of Engels? Vind het wel leuk om het in het Duits te kijken.
Viaplayquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijken jullie het Duits of Engels? Vind het wel leuk om het in het Duits te kijken.
Net naar Engels geswitcht, maar zat er ook over te denken weer terug te gaan naar het Duits. Het hoort er soort van bij, ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FTFYquote:
De Duitsers zeiden dat het Max isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:59 schreef Tijn het volgende:
Is het ook daadwerkelijk Verstappen achter het stuur, of mag een teamgenoot de start doen?
Nelson Valkenburg en een Bleekemolenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Liever geen deskundig commentaar? WIe doet dat nu op Viaplay>
Uhquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en een Bleekemolen
Alle sponsoren trekken zich terug, Mercedes verscheurt het contract.quote:
Verstappenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:59 schreef Tijn het volgende:
Is het ook daadwerkelijk Verstappen achter het stuur, of mag een teamgenoot de start doen?
De wedstrijd duurt maar 4 uur. Altijd (verplichte) wissels.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:08 schreef THEFXR het volgende:
Gaat iedereen 4 uur achter elkaar rijden of is er rijderswissel????
Ja uiteraardquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand of ze ook een radio onboard hebben?
En mogen/kunnen we dan ook af en toe mee luisteren?quote:
Gewoon telefoon op de carkitquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand of ze ook een radio onboard hebben?
oh op die manier, daar heb ik geen streams van gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En mogen/kunnen we dan ook af en toe mee luisteren?
Of z'n accuquote:
De dood of de gladiolenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:21 schreef pmponer het volgende:
Wat gaat hij toch ruw met zijn materiaal om
Hij raakte hem bijna.. of bijwelquote:
Volgens mij wel...was closequote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij raakte hem bijna.. of bijwel
Om jullie niet in spanning te houden, ik heb een Dacia Logan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:23 schreef pmponer het volgende:
Wisten jullie dat ik een auto heb die hier ook mee rijdt.
Ja multiclass racing, wel goed geanticipeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja... die Audi had ook wel mazzel
Heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Om jullie niet in spanning te houden, ik heb een Dacia Logan.
Ik dit jaar 10 jaar, nog geen problemen mee gehad en bijna 200k op de teller.quote:
Toen heb ik 'm ongeveer weggedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dit jaar 10 jaar, nog geen problemen mee gehad en bijna 200k op de teller.
Ik heb net nieuwe remmen geplaatst dus dat kan niet uit. En nieuwe auto;s zijn extreem duur geworden... maar goed. Gaat Max dat gat weer dichtrijden? Heeft wel veel gekost die gele vlag situatie. Ik ben benieuwd hoelang zijn stint zal zijn.quote:
Ja in de leasebak en dan opvouwen in Adenauer Forstquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wordt wel leuk dit seizoen met de Turistenfahrten, Al die Nederlanders die daar ook wel eens een rondje willen rijden met hun eigen autootje
quote:
Zeker, en ook erg lastig inhalen met die andere klasses. Ik dacht net hij gaat ervoor zit die gele auto "ineens" op die lijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max zit er strak op hoor... millimeters soms, heerlijk!
Veel slimmer ook. Vooraan rijden en dat proberen te blijven lijkt me velen malen vermoeiender.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max zit er strak op hoor... millimeters soms, heerlijk!
Ja, en Max moet dat ook nog een beetje leren... om daar slim mee om te gaan. Al heeft hij z'n sim uren.. maar toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker, en ook erg lastig inhalen met die andere klasses. Ik dacht net hij gaat ervoor zit die gele auto "ineens" op die lijn.
Geen ideequote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Gaat dit met drie rijders ieder een keer aan de beurt zijn? Dus hierna moeten de anderen het opknappen?
Of verdelen ze de 4 uur in ieder een uur waarbij Max uur 1 en uur 4 doet?
Ja maar toen reden ze vooraanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee
Vorige keer reed max minder dan die andere.
Dat ligt eraan, wat de strategie isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Gaat dit met drie rijders ieder een keer aan de beurt zijn? Dus hierna moeten de anderen het opknappen?
Of verdelen ze de 4 uur in ieder een uur waarbij Max uur 1 en uur 4 doet?
Maar sleutelen ze dan nog zelf aan die auto's ? Weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, wat de strategie is
Je hebt bij normale gt3 races een stint timer die je niet mag overschrijden. Ik weet niet hoe dat hier zit.
Ieder team heeft zijn eigen setup, en dat is een setup die gemaakt is zodat je als team het snelste bent, dus niet op 1 courreur. sleutelen doen de rijders niet. In principe is die Mercedes net zo snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar sleutelen ze dan nog zelf aan die auto's ? Weet jij dat?
Er rijd bijvoorbeeld nog zo'n Mercedes ronds, is die dan even snel op papier? Of heeft zo'n team nog iets in te brengen met afstellingen en setup?
Tja, rijderswissel , tanken banden beetje schoonmaken, koffie doen en je kan verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:59 schreef Zorro het volgende:
Die pitstop ziet eruit als een pauze op de autobahn
Bokworst erbijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, rijderswissel , tanken banden beetje schoonmaken, koffie doen en je kan verder.
waarom?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:59 schreef ZaZoe het volgende:
Ben bang dat 2e rijder team Max de leiding niet kan houden
Betere stopwatch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo mag die Audi er nu eerder uit ??
Dat duurde niet lang.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:59 schreef ZaZoe het volgende:
Ben bang dat 2e rijder team Max de leiding niet kan houden
Sneller klaar? of werken ze hier met minimale pitstop tijd, dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo mag die Audi er nu eerder uit ??
En bij ons rijd nu een Spanjool hè... die komt net slaperig uit z'n Siëstaquote:
Die Duitse commentator had het dun in die Hose in die bochtquote:
Geen idee. Moet denk nog bekend wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is dit ook het volledige 24 uur team of dan andere rijders?
Ik las ergens dat die andere twee officiële fabrieksrijders van Mercedes zijn... klopt dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Moet denk nog bekend worden
Volgens mij heb ik dat ook gelezen, het is ook het fabrieksteam om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die andere twee officiële fabrieksrijders van Mercedes zijn... klopt dat?
Mercedes wil dit momentje ook ff marketingtechnisch goed op de kaart zetten.
Zeker, de meeste GT3 auto's hebben wel wat moet ik zeggen, en ook echt andere karakteristieken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vond overigens die Ferrari van vorig jaar toch ook wel vet hoor.
Wel jammer, is een goede tegenstander.quote:
Hebben ze wel netjes opgelost tussen RB en Mercedes, hij rijdt in een Mercedes met Mercedes rijders en flinke RB sponsoring.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gelezen, het is ook het fabrieksteam om het zo maar te zeggen.
Ik denk wel dat Mercedes er alles aan gelegen is om juist met dit team de 24hr te winnen. Ik moet er niet aan denken in de nacht en regen deze baan rijden.
Sneeuw en hagel op komst, het spooktquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is overigens ook bewolkt aan het worden.
Verdomme.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel op komst, het spookt
Oh jammer dat de Audi eruit is, ik was even weggelopen krijg je dat.
Sneeuw is ook wel een leuke traditie aan het worden daarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel op komst, het spookt
Oh jammer dat de Audi eruit is, ik was even weggelopen krijg je dat.
Zeker, ik denk niet snel dat een ander topteam dat had goedgekeurd, misschien McLaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hebben ze wel netjes opgelost tussen RB en Mercedes, hij rijdt in een Mercedes met Mercedes rijders en flinke RB sponsoring.
Presentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdomme.
Als je volgende week zondag maar aanwezig bent.
Klimaatopwarming... Ooh,, wacht.. eeeuh,..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneeuw is ook wel een leuke traditie aan het worden daar![]()
Ik denk dat het leukste geweest is met het wegvallen van Audi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een half uur voor het einde weg, dus het zal wel fout gaan dan.
Ik verwacht geen problemen in deze draadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een half uur voor het einde weg, dus het zal wel fout gaan dan.
Vorige keer is de voorsprong van verstappen behoorlijk opgegeten in de slotfase, zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste geweest is met het wegvallen van Audi.
Nee zkeer waar, er kan van alles gebeuren Ik zeg het meer omdat ik het ook niet helemaal kan zienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer is de voorsprong van verstappen behoorlijk opgegeten in de slotfase, zeg nooit nooit.
Ja, idd plek 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
De audi rijdt nog heeft dus een foutje gemaakt waarschijnlijk.
Ik moest ook ff terugspoelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef pmponer het volgende:
Ah bedankt, ik had de startnummers niet onthouden.
Hij verliest ook best veel tijd. De hele tijd al, bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
De audi rijdt nog heeft dus een foutje gemaakt waarschijnlijk.
Ja dan is altijd de vraag, is die rijder minder goed, of toch de auto minder. Ik bedoel als je kijkt hoe ze soms over die kerbs knallen. Nou ja nr3 gaat de stint gewoon lekker door touren lijkt het.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij verliest ook best veel tijd. De hele tijd al, bedoel ik.
Kan pech zijn met slow zones maar misschien ook wat minder agressief in verkeer waardoor tijd verloren wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dan is altijd de vraag, is die rijder minder goed, of toch de auto minder. Ik bedoel als je kijkt hoe ze soms over die kerbs knallen. Nou ja nr3 gaat de stint gewoon lekker door touren lijkt het.
oh niks gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik kan ook kijken, simrace is gefinisht
Het is spannend voorin!quote:
Niet zo spannend als net.quote:
Moet niks, maar mag wel, ligt aan wat ze willen en wat de strategie is.quote:
Meest logisch lijkt me dat Juncadella een uur rijdt (dus tot 2 uur), dan Gounon een uur en het laatste uur weer Verstappen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet niks, maar mag wel, ligt aan wat ze willen en wat de strategie is.
Er gaat nog 2 x gewisseld worden iig.
Het is jammer dat de Audi best wat achterstand heeft, het eerste uur met Verstappen en Haase was geweldig om te zien.quote:
Ja kan maar Juncadella kan dan ook weer, dat is eigenlijk wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meest logisch lijkt me dat Juncadella een uur rijdt (dus tot 2 uur), dan Gounon een uur en het laatste uur weer Verstappen.
Ja, plus het team heet "Verstappen racing" en niet Juncadella of Gounon racingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja kan maar Juncadella kan dan ook weer, dat is eigenlijk wat ik bedoel.
Gounon en Juncadella zijn zeer ervaren AMG coureurs dus ik verwacht in die zin dat Verstappen de laatste stint zal doen. Elk stukje ervaring in real life multiclass is enorm helpend voor de 24 uur lijkt mij.
De eerste keer liet hij Lulham ook meer rijden als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, plus het team heet "Verstappen racing" en niet Juncadella of Gounon racing
Dat was omdat het anders wel heel treurig is om alle ervaren rotten overhoop te rijden als rookie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
De eerste keer liet hij Lulham ook meer rijden als ik me niet vergis.
Voor Max is dat niks bijzonders denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me ook wel een overgangetje van F1 de ene week, dan weer GT, dan weer F1.
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me ook wel een overgangetje van F1 de ene week, dan weer GT, dan weer F1.
De zon is weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff weg, geen driver wissel geweest? Of iets leuks?
Lijkt het weer welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.
Siebring is ook dit weekend als bonus.
En met elk reglement (lol)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooiste is als een coureur in alles waarin die rijdt echt hard gaat
Dat is niet leuk... of willen we noodweer?quote:
Zeker en ook altijd wil winnen, dat zag je aan de laatste ronde voor de pit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooiste is als een coureur in alles waarin die rijdt echt hard gaat
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrastquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet leuk... of willen we noodweer?
Ja, daar is de 4e rijder van het team Verstappen, zeiden ze in het Duitse commentaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de camera vermoed ik, maar aan het internetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrast
Ergens maakt de kneuterigheid het toch iets meer racy , het heeft wel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrast
Waarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.
Zo werkt dat niet. Het internet heeft geen invloed op kleur en contrast.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de camera vermoed ik, maar aan het internet
Nee maar dat uit elkaar vallen en resolutie van de beelden wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Het internet heeft geen invloed op kleur en contrast.
Hij zal wel Sebring bedoelenquote:
In de bossen zijn ze gewoon te ver weg van de antennes die het signaal oppikkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Het internet heeft geen invloed op kleur en contrast.
Ik heb toch mensen gezien in dit topic die via Viaplay kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat ViaPlayGenot dit niet uitzendt.
Dan maar een YouTube livestream van het mooie Sky Sports
Net op een rondje gezet door Juncadellaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Duitser had het over Coronel en zijn maatjes... ze zijn hem kwijt
Ah. Dan hebben ze een abo denk ik. Op het open tv kanaal hebben ze nu dartsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb toch mensen gezien in dit topic die via Viaplay kijken
In het echt wel eens gereden?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziet er altijd zo makkelijk uit dit circuit
Totdat je het zelf probeert
Daar heb ik geen commentaar opquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar dat uit elkaar vallen en resolutie van de beelden wel.
Ja, ze zijn terechtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Net op een rondje gezet door Juncadella
Ben wel eens door het dorp van zijn neef Sebastian Vettel heen gekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, vast een kutdorp waar Siebastian Vettel bekend is.
Maar goed dat Kelly er niet bij isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat Max nu in de sim zit, om nog even wat rondjes te draaien voor de laatste stint.
Curryworst op schoot en gassen.
Sebring?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben wel eens door het dorp van zijn neef Sebastian Vettel heen gekomen
Nee alleen in de sim.quote:
Ja net als bij F1 gewoon meer power op het rechte stuk, gaaf he.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen werd ingehaald? Holy fuuuuck
Ziek
Straks tijdens de 24 uur de hele nacht haperende onboards van gras en vangrails in alleen het licht van de koplamoenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ergens maakt de kneuterigheid het toch iets meer racy , het heeft wel wat.
Ik heb de haperende onboard ook aan op tweede scherm .. me like.
Dat ga ik terugkijken!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef pmponer het volgende:
Maar zonder dollen, die Haase reed echt een super stint. Erg goed verdedigd op Max en de kracht van de Audi benut.
Biertje erbij , gaat goed komenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Straks tijdens de 24 uur de hele nacht haperende onboards van gras en vangrails in alleen het licht van de koplamoen
Paar vette acties met millimeter werk ookquote:
De voor de Mercedes 420 CDI? xDquote:
Weet jij hoe dat werkt? Max kwam voor die audi binnen (bumper aan bumper wel ) maar die Audi mocht eerder weg, bij de eerste stop van hun beiden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
P1 is behouden, maar goed, die #99 BMW moet bij de laatste stop langer stil staan dan de Verstappen auto
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom rijdt die Lulham nu niet? Is die geboot?
Die mag naar het schijnt niet van Ferrari.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom rijdt die Lulham nu niet? Is die geboot?
Elke ronde doorrijden is langer pitten. Dat ze langzamer weg waren was gewoon een fout van het team ergensquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat werkt? Max kwam voor die audi binnen (bumper aan bumper wel ) maar die Audi mocht eerder weg, bij de eerste stop van hun beiden.
Dat eerste weet ik, maart omdat ze gelijke ronden hadden en Max eerder binnen was... maar goed, als het een foutje was.. dan verklaart het hetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Elke ronde doorrijden is langer pitten. Dat ze langzamer weg waren was gewoon een fout van het team ergens
Die #99 BMW moet eerder de laatste stop maken. De regels stellen dat met hoe minder tijd te gaan je de laatste stop maakt hoe korter je stil hoeft te staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat werkt? Max kwam voor die audi binnen (bumper aan bumper wel ) maar die Audi mocht eerder weg, bij de eerste stop van hun beiden.
Ja, en dat laatse ging dus ergens mis.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die #99 BMW moet eerder de laatste stop maken. De regels stellen dat met hoe minder tijd te gaan je de laatste stop maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
Bij de eerste stop is het juist. Hoe eerder je die maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
oh is dat regeltechnisch bepaald? Ik dacht dat ze dan een splash and dash deden om het zo maar te zeggen bij de laatste stop.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die #99 BMW moet eerder de laatste stop maken. De regels stellen dat met hoe minder tijd te gaan je de laatste stop maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
Bij de eerste stop is het juist. Hoe eerder je die maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
hop Jagen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Haas schijnt weer in de Audi te zitten
nee, zijn regels voor de minimale tijd die je in de pits door moet brengenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh is dat regeltechnisch bepaald? Ik dacht dat ze dan een splash and dash deden om het zo maar te zeggen bij de laatste stop.
🐇quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Robin Haase?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Blij dat ie eindelijk iets gevonden heeft waar ie wel successen kan boeken.quote:
Moet bij zijn teamgenoot blijven, want de coureurs zijn op beide auto's ingeschreven en wisselen elkaar afquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die stationwagen zit die supercar aan te duwen.... tis net de Autobahn
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Christopher Haase weer achter het stuur in de Audi en aan het trappen.
We wensen degene van team #16 die straks tegen Verstappen moet veel succesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Christopher Haase weer achter het stuur in de Audi en aan het trappen.
Hopelijk komt er iemand voor Verstappen, altijd leuk om hem te zien vechten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
We wensen degene van team #16 die straks tegen Verstappen moet veel succes
Kheb 'm het eerste uur genoeg zien vechten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk komt er iemand voor Verstappen, altijd leuk om hem te zien vechten.
Ik niet, had zelf een racequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb 'm het eerste uur genoeg zien vechten.
Beetje goed gegaan?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weer wat geleerd, er was ook een Südsleife
Ja wel prima, 3 posities gepakt en in de punten gefinisht. Dus ik ben tevreden.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja wel prima, 3 posities gepakt en in de punten gefinisht. Dus ik ben tevreden.
Volgen deze weerradar is het daar ook vochtigquote:
Dat moet dan grondwater zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:44 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Volgen deze weerradar is het daar ook vochtig
https://www.ventusky.com/nl/neerslag-kaart/3-uur#p=50.8;17.0;5
Must be the waterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet dan grondwater zijn
Blij dat die voor een goed doel is gesneuveld.quote:
Gounon moet de volle 8 ronden rijden wil team Verstappen de kortst mogelijke stop krijgen. Nu stoppen is de normale tijd in de pits stil staan. Iedere ronde langer door gaat er tijd van afquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus als ze nu wisselen, hebben ze de kortste stop....en kan max zo naar het einde scheuren.
Of is er ook een minimale stint duur per rijder?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gounon moet de volle 8 ronden rijden wil team Verstappen de kortst mogelijke stop krijgen. Nu stoppen is de normale tijd in de pits stil staan. Iedere ronde langer door gaat er tijd van af
Ik heb geen bokworst in huis, maar ik denk dat ik die stint prima kan kijken met een wat kibbeling en een biertjequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
Straks krijgen we denk ik Franz Hermann in de auto
Ja, die Audi gaan we vandaag niet meer zienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:03 schreef Jane het volgende:
Haase heeft er en halve minuut af gereden, maar nog 40 sec achter op dit moment.
Die krijgt nog 90 seconden bij de eindtijd opgeteld ivm te hard rijden in de pits tijdens de kwaliquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:03 schreef Jane het volgende:
Haase heeft er en halve minuut af gereden, maar nog 40 sec achter op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |