Robin Haase?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Haas schijnt weer in de Audi te zitten
Blij dat ie eindelijk iets gevonden heeft waar ie wel successen kan boeken.quote:
Moet bij zijn teamgenoot blijven, want de coureurs zijn op beide auto's ingeschreven en wisselen elkaar afquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die stationwagen zit die supercar aan te duwen.... tis net de Autobahn
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Christopher Haase weer achter het stuur in de Audi en aan het trappen.
We wensen degene van team #16 die straks tegen Verstappen moet veel succesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Christopher Haase weer achter het stuur in de Audi en aan het trappen.
Hopelijk komt er iemand voor Verstappen, altijd leuk om hem te zien vechten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
We wensen degene van team #16 die straks tegen Verstappen moet veel succes
Kheb 'm het eerste uur genoeg zien vechten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk komt er iemand voor Verstappen, altijd leuk om hem te zien vechten.
Ik niet, had zelf een racequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb 'm het eerste uur genoeg zien vechten.
Beetje goed gegaan?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weer wat geleerd, er was ook een Südsleife
Ja wel prima, 3 posities gepakt en in de punten gefinisht. Dus ik ben tevreden.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja wel prima, 3 posities gepakt en in de punten gefinisht. Dus ik ben tevreden.
Volgen deze weerradar is het daar ook vochtigquote:
Dat moet dan grondwater zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:44 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Volgen deze weerradar is het daar ook vochtig
https://www.ventusky.com/nl/neerslag-kaart/3-uur#p=50.8;17.0;5
Must be the waterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet dan grondwater zijn
Blij dat die voor een goed doel is gesneuveld.quote:
Gounon moet de volle 8 ronden rijden wil team Verstappen de kortst mogelijke stop krijgen. Nu stoppen is de normale tijd in de pits stil staan. Iedere ronde langer door gaat er tijd van afquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus als ze nu wisselen, hebben ze de kortste stop....en kan max zo naar het einde scheuren.
Of is er ook een minimale stint duur per rijder?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gounon moet de volle 8 ronden rijden wil team Verstappen de kortst mogelijke stop krijgen. Nu stoppen is de normale tijd in de pits stil staan. Iedere ronde langer door gaat er tijd van af
Ik heb geen bokworst in huis, maar ik denk dat ik die stint prima kan kijken met een wat kibbeling en een biertjequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
Straks krijgen we denk ik Franz Hermann in de auto
Ja, die Audi gaan we vandaag niet meer zienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:03 schreef Jane het volgende:
Haase heeft er en halve minuut af gereden, maar nog 40 sec achter op dit moment.
Die krijgt nog 90 seconden bij de eindtijd opgeteld ivm te hard rijden in de pits tijdens de kwaliquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:03 schreef Jane het volgende:
Haase heeft er en halve minuut af gereden, maar nog 40 sec achter op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |