Klimaatopwarming... Ooh,, wacht.. eeeuh,..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneeuw is ook wel een leuke traditie aan het worden daar![]()
Ik denk dat het leukste geweest is met het wegvallen van Audi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een half uur voor het einde weg, dus het zal wel fout gaan dan.
Ik verwacht geen problemen in deze draadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een half uur voor het einde weg, dus het zal wel fout gaan dan.
Vorige keer is de voorsprong van verstappen behoorlijk opgegeten in de slotfase, zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste geweest is met het wegvallen van Audi.
Nee zkeer waar, er kan van alles gebeuren Ik zeg het meer omdat ik het ook niet helemaal kan zienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer is de voorsprong van verstappen behoorlijk opgegeten in de slotfase, zeg nooit nooit.
Ja, idd plek 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
De audi rijdt nog heeft dus een foutje gemaakt waarschijnlijk.
Ik moest ook ff terugspoelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef pmponer het volgende:
Ah bedankt, ik had de startnummers niet onthouden.
Hij verliest ook best veel tijd. De hele tijd al, bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
De audi rijdt nog heeft dus een foutje gemaakt waarschijnlijk.
Ja dan is altijd de vraag, is die rijder minder goed, of toch de auto minder. Ik bedoel als je kijkt hoe ze soms over die kerbs knallen. Nou ja nr3 gaat de stint gewoon lekker door touren lijkt het.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij verliest ook best veel tijd. De hele tijd al, bedoel ik.
Kan pech zijn met slow zones maar misschien ook wat minder agressief in verkeer waardoor tijd verloren wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dan is altijd de vraag, is die rijder minder goed, of toch de auto minder. Ik bedoel als je kijkt hoe ze soms over die kerbs knallen. Nou ja nr3 gaat de stint gewoon lekker door touren lijkt het.
oh niks gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik kan ook kijken, simrace is gefinisht
Het is spannend voorin!quote:
Niet zo spannend als net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |