Ieder team heeft zijn eigen setup, en dat is een setup die gemaakt is zodat je als team het snelste bent, dus niet op 1 courreur. sleutelen doen de rijders niet. In principe is die Mercedes net zo snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar sleutelen ze dan nog zelf aan die auto's ? Weet jij dat?
Er rijd bijvoorbeeld nog zo'n Mercedes ronds, is die dan even snel op papier? Of heeft zo'n team nog iets in te brengen met afstellingen en setup?
Tja, rijderswissel , tanken banden beetje schoonmaken, koffie doen en je kan verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:59 schreef Zorro het volgende:
Die pitstop ziet eruit als een pauze op de autobahn
Bokworst erbijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, rijderswissel , tanken banden beetje schoonmaken, koffie doen en je kan verder.
waarom?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:59 schreef ZaZoe het volgende:
Ben bang dat 2e rijder team Max de leiding niet kan houden
Betere stopwatch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo mag die Audi er nu eerder uit ??
Dat duurde niet lang.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:59 schreef ZaZoe het volgende:
Ben bang dat 2e rijder team Max de leiding niet kan houden
Sneller klaar? of werken ze hier met minimale pitstop tijd, dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo mag die Audi er nu eerder uit ??
En bij ons rijd nu een Spanjool hè... die komt net slaperig uit z'n Siëstaquote:
Die Duitse commentator had het dun in die Hose in die bochtquote:
Geen idee. Moet denk nog bekend wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is dit ook het volledige 24 uur team of dan andere rijders?
Ik las ergens dat die andere twee officiële fabrieksrijders van Mercedes zijn... klopt dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Moet denk nog bekend worden
Volgens mij heb ik dat ook gelezen, het is ook het fabrieksteam om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die andere twee officiële fabrieksrijders van Mercedes zijn... klopt dat?
Mercedes wil dit momentje ook ff marketingtechnisch goed op de kaart zetten.
Zeker, de meeste GT3 auto's hebben wel wat moet ik zeggen, en ook echt andere karakteristieken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vond overigens die Ferrari van vorig jaar toch ook wel vet hoor.
Wel jammer, is een goede tegenstander.quote:
Hebben ze wel netjes opgelost tussen RB en Mercedes, hij rijdt in een Mercedes met Mercedes rijders en flinke RB sponsoring.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gelezen, het is ook het fabrieksteam om het zo maar te zeggen.
Ik denk wel dat Mercedes er alles aan gelegen is om juist met dit team de 24hr te winnen. Ik moet er niet aan denken in de nacht en regen deze baan rijden.
Sneeuw en hagel op komst, het spooktquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is overigens ook bewolkt aan het worden.
Verdomme.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel op komst, het spookt
Oh jammer dat de Audi eruit is, ik was even weggelopen krijg je dat.
Sneeuw is ook wel een leuke traditie aan het worden daarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel op komst, het spookt
Oh jammer dat de Audi eruit is, ik was even weggelopen krijg je dat.
Zeker, ik denk niet snel dat een ander topteam dat had goedgekeurd, misschien McLaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hebben ze wel netjes opgelost tussen RB en Mercedes, hij rijdt in een Mercedes met Mercedes rijders en flinke RB sponsoring.
Presentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdomme.
Als je volgende week zondag maar aanwezig bent.
Klimaatopwarming... Ooh,, wacht.. eeeuh,..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneeuw is ook wel een leuke traditie aan het worden daar![]()
Ik denk dat het leukste geweest is met het wegvallen van Audi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een half uur voor het einde weg, dus het zal wel fout gaan dan.
Ik verwacht geen problemen in deze draadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een half uur voor het einde weg, dus het zal wel fout gaan dan.
Vorige keer is de voorsprong van verstappen behoorlijk opgegeten in de slotfase, zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste geweest is met het wegvallen van Audi.
Nee zkeer waar, er kan van alles gebeuren Ik zeg het meer omdat ik het ook niet helemaal kan zienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer is de voorsprong van verstappen behoorlijk opgegeten in de slotfase, zeg nooit nooit.
Ja, idd plek 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
De audi rijdt nog heeft dus een foutje gemaakt waarschijnlijk.
Ik moest ook ff terugspoelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef pmponer het volgende:
Ah bedankt, ik had de startnummers niet onthouden.
Hij verliest ook best veel tijd. De hele tijd al, bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
De audi rijdt nog heeft dus een foutje gemaakt waarschijnlijk.
Ja dan is altijd de vraag, is die rijder minder goed, of toch de auto minder. Ik bedoel als je kijkt hoe ze soms over die kerbs knallen. Nou ja nr3 gaat de stint gewoon lekker door touren lijkt het.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij verliest ook best veel tijd. De hele tijd al, bedoel ik.
Kan pech zijn met slow zones maar misschien ook wat minder agressief in verkeer waardoor tijd verloren wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dan is altijd de vraag, is die rijder minder goed, of toch de auto minder. Ik bedoel als je kijkt hoe ze soms over die kerbs knallen. Nou ja nr3 gaat de stint gewoon lekker door touren lijkt het.
oh niks gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik kan ook kijken, simrace is gefinisht
Het is spannend voorin!quote:
Niet zo spannend als net.quote:
Moet niks, maar mag wel, ligt aan wat ze willen en wat de strategie is.quote:
Meest logisch lijkt me dat Juncadella een uur rijdt (dus tot 2 uur), dan Gounon een uur en het laatste uur weer Verstappen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet niks, maar mag wel, ligt aan wat ze willen en wat de strategie is.
Er gaat nog 2 x gewisseld worden iig.
Het is jammer dat de Audi best wat achterstand heeft, het eerste uur met Verstappen en Haase was geweldig om te zien.quote:
Ja kan maar Juncadella kan dan ook weer, dat is eigenlijk wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meest logisch lijkt me dat Juncadella een uur rijdt (dus tot 2 uur), dan Gounon een uur en het laatste uur weer Verstappen.
Ja, plus het team heet "Verstappen racing" en niet Juncadella of Gounon racingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja kan maar Juncadella kan dan ook weer, dat is eigenlijk wat ik bedoel.
Gounon en Juncadella zijn zeer ervaren AMG coureurs dus ik verwacht in die zin dat Verstappen de laatste stint zal doen. Elk stukje ervaring in real life multiclass is enorm helpend voor de 24 uur lijkt mij.
De eerste keer liet hij Lulham ook meer rijden als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, plus het team heet "Verstappen racing" en niet Juncadella of Gounon racing
Dat was omdat het anders wel heel treurig is om alle ervaren rotten overhoop te rijden als rookie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
De eerste keer liet hij Lulham ook meer rijden als ik me niet vergis.
Voor Max is dat niks bijzonders denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me ook wel een overgangetje van F1 de ene week, dan weer GT, dan weer F1.
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me ook wel een overgangetje van F1 de ene week, dan weer GT, dan weer F1.
De zon is weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff weg, geen driver wissel geweest? Of iets leuks?
Lijkt het weer welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.
Siebring is ook dit weekend als bonus.
En met elk reglement (lol)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooiste is als een coureur in alles waarin die rijdt echt hard gaat
Dat is niet leuk... of willen we noodweer?quote:
Zeker en ook altijd wil winnen, dat zag je aan de laatste ronde voor de pit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooiste is als een coureur in alles waarin die rijdt echt hard gaat
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrastquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet leuk... of willen we noodweer?
Ja, daar is de 4e rijder van het team Verstappen, zeiden ze in het Duitse commentaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Siebring is ook dit weekend als bonus.
Dat ligt niet aan de camera vermoed ik, maar aan het internetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrast
Ergens maakt de kneuterigheid het toch iets meer racy , het heeft wel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |