Die Duitse commentator had het dun in die Hose in die bochtquote:
Geen idee. Moet denk nog bekend wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is dit ook het volledige 24 uur team of dan andere rijders?
Ik las ergens dat die andere twee officiële fabrieksrijders van Mercedes zijn... klopt dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Moet denk nog bekend worden
Volgens mij heb ik dat ook gelezen, het is ook het fabrieksteam om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die andere twee officiële fabrieksrijders van Mercedes zijn... klopt dat?
Mercedes wil dit momentje ook ff marketingtechnisch goed op de kaart zetten.
Zeker, de meeste GT3 auto's hebben wel wat moet ik zeggen, en ook echt andere karakteristieken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vond overigens die Ferrari van vorig jaar toch ook wel vet hoor.
Wel jammer, is een goede tegenstander.quote:
Hebben ze wel netjes opgelost tussen RB en Mercedes, hij rijdt in een Mercedes met Mercedes rijders en flinke RB sponsoring.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gelezen, het is ook het fabrieksteam om het zo maar te zeggen.
Ik denk wel dat Mercedes er alles aan gelegen is om juist met dit team de 24hr te winnen. Ik moet er niet aan denken in de nacht en regen deze baan rijden.
Sneeuw en hagel op komst, het spooktquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is overigens ook bewolkt aan het worden.
Verdomme.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel op komst, het spookt
Oh jammer dat de Audi eruit is, ik was even weggelopen krijg je dat.
Sneeuw is ook wel een leuke traditie aan het worden daarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel op komst, het spookt
Oh jammer dat de Audi eruit is, ik was even weggelopen krijg je dat.
Zeker, ik denk niet snel dat een ander topteam dat had goedgekeurd, misschien McLaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hebben ze wel netjes opgelost tussen RB en Mercedes, hij rijdt in een Mercedes met Mercedes rijders en flinke RB sponsoring.
Presentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdomme.
Als je volgende week zondag maar aanwezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |