De dood of de gladiolenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:21 schreef pmponer het volgende:
Wat gaat hij toch ruw met zijn materiaal om
Hij raakte hem bijna.. of bijwelquote:
Volgens mij wel...was closequote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij raakte hem bijna.. of bijwel
Om jullie niet in spanning te houden, ik heb een Dacia Logan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:23 schreef pmponer het volgende:
Wisten jullie dat ik een auto heb die hier ook mee rijdt.
Ja multiclass racing, wel goed geanticipeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja... die Audi had ook wel mazzel
Heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Om jullie niet in spanning te houden, ik heb een Dacia Logan.
Ik dit jaar 10 jaar, nog geen problemen mee gehad en bijna 200k op de teller.quote:
Toen heb ik 'm ongeveer weggedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dit jaar 10 jaar, nog geen problemen mee gehad en bijna 200k op de teller.
Ik heb net nieuwe remmen geplaatst dus dat kan niet uit. En nieuwe auto;s zijn extreem duur geworden... maar goed. Gaat Max dat gat weer dichtrijden? Heeft wel veel gekost die gele vlag situatie. Ik ben benieuwd hoelang zijn stint zal zijn.quote:
Ja in de leasebak en dan opvouwen in Adenauer Forstquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wordt wel leuk dit seizoen met de Turistenfahrten, Al die Nederlanders die daar ook wel eens een rondje willen rijden met hun eigen autootje
quote:
Zeker, en ook erg lastig inhalen met die andere klasses. Ik dacht net hij gaat ervoor zit die gele auto "ineens" op die lijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max zit er strak op hoor... millimeters soms, heerlijk!
Veel slimmer ook. Vooraan rijden en dat proberen te blijven lijkt me velen malen vermoeiender.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max zit er strak op hoor... millimeters soms, heerlijk!
Ja, en Max moet dat ook nog een beetje leren... om daar slim mee om te gaan. Al heeft hij z'n sim uren.. maar toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker, en ook erg lastig inhalen met die andere klasses. Ik dacht net hij gaat ervoor zit die gele auto "ineens" op die lijn.
Geen ideequote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Gaat dit met drie rijders ieder een keer aan de beurt zijn? Dus hierna moeten de anderen het opknappen?
Of verdelen ze de 4 uur in ieder een uur waarbij Max uur 1 en uur 4 doet?
Ja maar toen reden ze vooraanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee
Vorige keer reed max minder dan die andere.
Dat ligt eraan, wat de strategie isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Gaat dit met drie rijders ieder een keer aan de beurt zijn? Dus hierna moeten de anderen het opknappen?
Of verdelen ze de 4 uur in ieder een uur waarbij Max uur 1 en uur 4 doet?
Maar sleutelen ze dan nog zelf aan die auto's ? Weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, wat de strategie is
Je hebt bij normale gt3 races een stint timer die je niet mag overschrijden. Ik weet niet hoe dat hier zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |