Meest logisch lijkt me dat Juncadella een uur rijdt (dus tot 2 uur), dan Gounon een uur en het laatste uur weer Verstappen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet niks, maar mag wel, ligt aan wat ze willen en wat de strategie is.
Er gaat nog 2 x gewisseld worden iig.
Het is jammer dat de Audi best wat achterstand heeft, het eerste uur met Verstappen en Haase was geweldig om te zien.quote:
Ja kan maar Juncadella kan dan ook weer, dat is eigenlijk wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meest logisch lijkt me dat Juncadella een uur rijdt (dus tot 2 uur), dan Gounon een uur en het laatste uur weer Verstappen.
Ja, plus het team heet "Verstappen racing" en niet Juncadella of Gounon racingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja kan maar Juncadella kan dan ook weer, dat is eigenlijk wat ik bedoel.
Gounon en Juncadella zijn zeer ervaren AMG coureurs dus ik verwacht in die zin dat Verstappen de laatste stint zal doen. Elk stukje ervaring in real life multiclass is enorm helpend voor de 24 uur lijkt mij.
De eerste keer liet hij Lulham ook meer rijden als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, plus het team heet "Verstappen racing" en niet Juncadella of Gounon racing
Dat was omdat het anders wel heel treurig is om alle ervaren rotten overhoop te rijden als rookie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
De eerste keer liet hij Lulham ook meer rijden als ik me niet vergis.
Voor Max is dat niks bijzonders denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me ook wel een overgangetje van F1 de ene week, dan weer GT, dan weer F1.
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me ook wel een overgangetje van F1 de ene week, dan weer GT, dan weer F1.
De zon is weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff weg, geen driver wissel geweest? Of iets leuks?
Lijkt het weer welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.
Siebring is ook dit weekend als bonus.
En met elk reglement (lol)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooiste is als een coureur in alles waarin die rijdt echt hard gaat
Dat is niet leuk... of willen we noodweer?quote:
Zeker en ook altijd wil winnen, dat zag je aan de laatste ronde voor de pit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooiste is als een coureur in alles waarin die rijdt echt hard gaat
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrastquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet leuk... of willen we noodweer?
Ja, daar is de 4e rijder van het team Verstappen, zeiden ze in het Duitse commentaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Siebring is ook dit weekend als bonus.
Dat ligt niet aan de camera vermoed ik, maar aan het internetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrast
Ergens maakt de kneuterigheid het toch iets meer racy , het heeft wel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beelden zijn nu iets mooier omdat ze veel goedkope baggercamera's gebruiken die niet goed om kunnen gaan met hoog contrast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |