Straks tijdens de 24 uur de hele nacht haperende onboards van gras en vangrails in alleen het licht van de koplamoenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ergens maakt de kneuterigheid het toch iets meer racy , het heeft wel wat.
Ik heb de haperende onboard ook aan op tweede scherm .. me like.
Dat ga ik terugkijken!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef pmponer het volgende:
Maar zonder dollen, die Haase reed echt een super stint. Erg goed verdedigd op Max en de kracht van de Audi benut.
Biertje erbij , gaat goed komenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Straks tijdens de 24 uur de hele nacht haperende onboards van gras en vangrails in alleen het licht van de koplamoen
Paar vette acties met millimeter werk ookquote:
De voor de Mercedes 420 CDI? xDquote:
Weet jij hoe dat werkt? Max kwam voor die audi binnen (bumper aan bumper wel ) maar die Audi mocht eerder weg, bij de eerste stop van hun beiden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
P1 is behouden, maar goed, die #99 BMW moet bij de laatste stop langer stil staan dan de Verstappen auto
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom rijdt die Lulham nu niet? Is die geboot?
Die mag naar het schijnt niet van Ferrari.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom rijdt die Lulham nu niet? Is die geboot?
Elke ronde doorrijden is langer pitten. Dat ze langzamer weg waren was gewoon een fout van het team ergensquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat werkt? Max kwam voor die audi binnen (bumper aan bumper wel ) maar die Audi mocht eerder weg, bij de eerste stop van hun beiden.
Dat eerste weet ik, maart omdat ze gelijke ronden hadden en Max eerder binnen was... maar goed, als het een foutje was.. dan verklaart het hetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Elke ronde doorrijden is langer pitten. Dat ze langzamer weg waren was gewoon een fout van het team ergens
Die #99 BMW moet eerder de laatste stop maken. De regels stellen dat met hoe minder tijd te gaan je de laatste stop maakt hoe korter je stil hoeft te staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat werkt? Max kwam voor die audi binnen (bumper aan bumper wel ) maar die Audi mocht eerder weg, bij de eerste stop van hun beiden.
Ja, en dat laatse ging dus ergens mis.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die #99 BMW moet eerder de laatste stop maken. De regels stellen dat met hoe minder tijd te gaan je de laatste stop maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
Bij de eerste stop is het juist. Hoe eerder je die maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
oh is dat regeltechnisch bepaald? Ik dacht dat ze dan een splash and dash deden om het zo maar te zeggen bij de laatste stop.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die #99 BMW moet eerder de laatste stop maken. De regels stellen dat met hoe minder tijd te gaan je de laatste stop maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
Bij de eerste stop is het juist. Hoe eerder je die maakt hoe korter je stil hoeft te staan.
hop Jagen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Haas schijnt weer in de Audi te zitten
nee, zijn regels voor de minimale tijd die je in de pits door moet brengenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh is dat regeltechnisch bepaald? Ik dacht dat ze dan een splash and dash deden om het zo maar te zeggen bij de laatste stop.
🐇quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Haas schijnt weer in de Audi te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |