Waarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van depressie, naar genieten, weer naar depressie.
Siebring is ook dit weekend als bonus.
Zo werkt dat niet. Het internet heeft geen invloed op kleur en contrast.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de camera vermoed ik, maar aan het internet
Nee maar dat uit elkaar vallen en resolutie van de beelden wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Het internet heeft geen invloed op kleur en contrast.
Hij zal wel Sebring bedoelenquote:
In de bossen zijn ze gewoon te ver weg van de antennes die het signaal oppikkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Het internet heeft geen invloed op kleur en contrast.
Ik heb toch mensen gezien in dit topic die via Viaplay kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat ViaPlayGenot dit niet uitzendt.
Dan maar een YouTube livestream van het mooie Sky Sports
Net op een rondje gezet door Juncadellaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Duitser had het over Coronel en zijn maatjes... ze zijn hem kwijt
Ah. Dan hebben ze een abo denk ik. Op het open tv kanaal hebben ze nu dartsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb toch mensen gezien in dit topic die via Viaplay kijken
In het echt wel eens gereden?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziet er altijd zo makkelijk uit dit circuit
Totdat je het zelf probeert
Daar heb ik geen commentaar opquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar dat uit elkaar vallen en resolutie van de beelden wel.
Ja, ze zijn terechtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Net op een rondje gezet door Juncadella
Ben wel eens door het dorp van zijn neef Sebastian Vettel heen gekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, vast een kutdorp waar Siebastian Vettel bekend is.
Maar goed dat Kelly er niet bij isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:56 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat Max nu in de sim zit, om nog even wat rondjes te draaien voor de laatste stint.
Curryworst op schoot en gassen.
Sebring?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben wel eens door het dorp van zijn neef Sebastian Vettel heen gekomen
Nee alleen in de sim.quote:
Ja net als bij F1 gewoon meer power op het rechte stuk, gaaf he.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen werd ingehaald? Holy fuuuuck
Ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |