40+ gaat tot de 100 en daarboven, hèquote:Op zondag 15 maart 2026 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
Monchhichi en Doe Maar zijn voor een iets ouder publiek.
Ik heb die Mini Loco en de tekendoosquote:Op zondag 15 maart 2026 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Die Loco herken ik, maar hoe ging dat ook alweer? Wat zat er aan de andere kant van die schijfjes?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mijn weten was het vroeger ook niet van Fruitella, echt een op zichzelf staand product.quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe oud zijn deze? Ik herinner me niet dat het van Fruitella was.
Jup, en oranje. Aan elkaar geplakt met een stipje lijmpistoollijm. Het was inderdaad gewoon Dummy en er stond bescheiden een logo van Van Melle op.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:02 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Bij mijn weten was het vroeger ook niet van Fruitella, echt een op zichzelf staand product.
Gele en roze doosjes... in mijn herinnering dan.
Waarom hang je daar geen zeef in? Kun je die, wanneer de friet klaar is in een andere pannetje hangen om uit te lekken.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n mooi mandje in zitten, zou ik eens naar moeten kijken, maar ik doe het ook gewoon met een pannetje olie op het vuur.
[ afbeelding ]
Dat is toch niet meer van deze tijd en gevaarlijk bovendien?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n mooi mandje in zitten, zou ik eens naar moeten kijken, maar ik doe het ook gewoon met een pannetje olie op het vuur.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2026 22:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom hang je daar geen zeef in? Kun je die, wanneer de friet klaar is in een andere pannetje hangen om uit te lekken.
Mja. Ik moet nog eens zoiets kopenquote:Op woensdag 29 april 2026 15:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer van deze tijd en gevaarlijk bovendien?
Hè bah, ome Willem. Dat vinden de kinderen toch vies.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:58 schreef TLC het volgende:
Luister lieve rakkers, lusten jullie ook een broodje poep ?![]()
Geitebreiersquote:Op woensdag 29 april 2026 15:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hè bah, ome Willem. Dat vinden de kinderen toch vies.
Die jaquote:Op woensdag 29 april 2026 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Noya
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 29 april 2026 20:31 schreef drakin het volgende:
Is Edwin Rutten nou de enige die nog leeft?
En die zijn hier op Fok! genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
Monchhichi en Doe Maar zijn voor een iets ouder publiek.
Ik kom hem af en toe tegenquote:
Ik weet dat niet meer. maar wel dat het altijd in de rust door het voetbalstadion schelde als reclame songquote:Op woensdag 29 april 2026 20:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat was lekker ijs, mijn man vroeg toevallig laatst of het nog bestond.
Welk voetbalstadion was dat?quote:Op woensdag 29 april 2026 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer. maar wel dat het altijd in de rust door het voetbalstadion schelde als reclame song
De Langeleegtequote:Op donderdag 30 april 2026 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk voetbalstadion was dat?
In ieder geval niet die in Amsterdam...
Oe oe ah ah.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:
Helaas bestaat Domo vla niet meer, dat zou perfect zijn voor mijn noodpakket!
Ah, FC Veendam als profclub kan zelf wel in dit topic als verdwenen product genoemd worden...quote:Op donderdag 30 april 2026 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De Langeleegteeind jaren 60 begin 70er
Beter dan die Ola troep is het al gauw.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat was lekker ijs, mijn man vroeg toevallig laatst of het nog bestond.
Voor die prijzen niet meerquote:Op zondag 3 mei 2026 09:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Beter dan die Ola troep is het al gauw.
Had van de week een Cornetto met dusdaning harde nootjes dat ik blij ben dat al mijn vullingen er nog in zitten.
De snackbar uit mijn jeugd had deze ijsjes :
[ afbeelding ]
Zie je ook niet meer volgens mij.
Daar zat niet zoveel verschil in, dit zal eerder Oostblok of Italië zijnquote:Op zondag 3 mei 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je t zegt![]()
@:WethouderHekking welke munteenheid is dat? Duitse Marken?
Ik gok op Oostenrijkse Schillingen, gezien de prijzen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je t zegt![]()
@:WethouderHekking welke munteenheid is dat? Duitse Marken?
Dat denk ik ook. Een ijsje van 20 schilling kostte omgerekend NLG 3,20.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok op Oostenrijkse Schillingen, gezien de prijzen.
De talkboy een kleine hype en bekend uit de film Home alone 2quote:Op maandag 4 mei 2026 12:07 schreef camilero het volgende:
[..]
Niet exact dit type, maar dit is gewoon een voicerecorder, toch?
Hell yeah die wilde ik altijd hebben, nogsteeds. maar nooit in Europa uitgebracht.quote:
Jennifer Willems, Aart Staartjes en Pieke Dassen. Teun, Toon en August.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:13 schreef TLC het volgende:
Met de geitenbreiers, Harry Bannink achter de piano, Aart Staartjes, August en Wieteke van Dort, kindjes die tussendoor aan Ome Willem vragen of ze naar de wc mogen en dat ze dan mee moeten gaan met de plasgeitenbreierzulke kindertv heb je tegenwoordig niet meer
Ik heb iets anders wat er op lijkt, het zou me verbazen als mensen het kennen:quote:Op woensdag 29 april 2026 15:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Mja. Ik moet nog eens zoiets kopen
[ afbeelding ]
een stoommandje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb iets anders wat er op lijkt, het zou me verbazen als mensen het kennen:
[ afbeelding ]
Een (hippe) fruitmand?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:37 schreef raptorix het volgende:
Ik heb iets anders wat er op lijkt, het zou me verbazen als mensen het kennen:
[ afbeelding ]
Ik ken wel een sla centrifuge, maar dit was mij echt totaal onbekend.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:44 schreef raptorix het volgende:
Dat ding ging bij ons altijd op vakantie mee naar de camping, sla wassen, in het mandje en zwaaien maar
Het is denk ik ook iets typisch Frans, je gebruikt het uiteraard ook buitenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ken wel een sla centrifuge, maar dit was mij echt totaal onbekend.
Ik dacht eerst dat het iets voor op je hoofd was ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is denk ik ook iets typisch Frans, je gebruikt het uiteraard ook buiten
Het mechanisme is wel heel mooi je vouwt het uit als een bloem
https://www.etsy.com/au/l(...)collapsible-colander
Past gerustquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets voor op je hoofd was ofzo
Als een soort pastafariquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets voor op je hoofd was ofzo
Geinlijn bellenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kon je bij een telefooncel zonder kwartjes bellen
En wat voor wezens denk jij dat dat waren?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:46 schreef TLC het volgende:
Historisch feitje : op 16 februari 1634 werd het schip van Kapitein Ortega aangevallen door piraten, en 10 dagen later werd hij half bewusteloos aangetroffen op het strand, het scheepsjournaal nog in zijn handen geklemd. Hij beschreef hierin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan zijn duim![]()
Niemand geloofde hem, maar weet je ? Ik denk dat het best weleens waar kan zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 mei 2026 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat voor wezens denk jij dat dat waren?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Snorkels_(animatieserie)quote:Op maandag 11 mei 2026 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat voor wezens denk jij dat dat waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |