Ik weet dat niet meer. maar wel dat het altijd in de rust door het voetbalstadion schelde als reclame songquote:Op woensdag 29 april 2026 20:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat was lekker ijs, mijn man vroeg toevallig laatst of het nog bestond.
Welk voetbalstadion was dat?quote:Op woensdag 29 april 2026 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer. maar wel dat het altijd in de rust door het voetbalstadion schelde als reclame song
De Langeleegtequote:Op donderdag 30 april 2026 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk voetbalstadion was dat?
In ieder geval niet die in Amsterdam...
Oe oe ah ah.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:
Helaas bestaat Domo vla niet meer, dat zou perfect zijn voor mijn noodpakket!
Ah, FC Veendam als profclub kan zelf wel in dit topic als verdwenen product genoemd worden...quote:Op donderdag 30 april 2026 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De Langeleegteeind jaren 60 begin 70er
Bekijk deze YouTube-video
Beter dan die Ola troep is het al gauw.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat was lekker ijs, mijn man vroeg toevallig laatst of het nog bestond.
Voor die prijzen niet meerquote:Op zondag 3 mei 2026 09:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Beter dan die Ola troep is het al gauw.
Had van de week een Cornetto met dusdaning harde nootjes dat ik blij ben dat al mijn vullingen er nog in zitten.
De snackbar uit mijn jeugd had deze ijsjes :
[ afbeelding ]
Zie je ook niet meer volgens mij.
Daar zat niet zoveel verschil in, dit zal eerder Oostblok of Italië zijnquote:Op zondag 3 mei 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je t zegt![]()
@:WethouderHekking welke munteenheid is dat? Duitse Marken?
Ik gok op Oostenrijkse Schillingen, gezien de prijzen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je t zegt![]()
@:WethouderHekking welke munteenheid is dat? Duitse Marken?
Dat denk ik ook. Een ijsje van 20 schilling kostte omgerekend NLG 3,20.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok op Oostenrijkse Schillingen, gezien de prijzen.
De talkboy een kleine hype en bekend uit de film Home alone 2quote:Op maandag 4 mei 2026 12:07 schreef camilero het volgende:
[..]
Niet exact dit type, maar dit is gewoon een voicerecorder, toch?
Hell yeah die wilde ik altijd hebben, nogsteeds. maar nooit in Europa uitgebracht.quote:
Jennifer Willems, Aart Staartjes en Pieke Dassen. Teun, Toon en August.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:13 schreef TLC het volgende:
Met de geitenbreiers, Harry Bannink achter de piano, Aart Staartjes, August en Wieteke van Dort, kindjes die tussendoor aan Ome Willem vragen of ze naar de wc mogen en dat ze dan mee moeten gaan met de plasgeitenbreierzulke kindertv heb je tegenwoordig niet meer
Ik heb iets anders wat er op lijkt, het zou me verbazen als mensen het kennen:quote:Op woensdag 29 april 2026 15:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Mja. Ik moet nog eens zoiets kopen
[ afbeelding ]
een stoommandje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb iets anders wat er op lijkt, het zou me verbazen als mensen het kennen:
[ afbeelding ]
Een (hippe) fruitmand?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:37 schreef raptorix het volgende:
Ik heb iets anders wat er op lijkt, het zou me verbazen als mensen het kennen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |