abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 15:53:53 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221118427
Lekker verven in de kleuterklas, flinke kliederboel maken, en dan met je vieze handjes waar de verf al half opgedroogd aan vastgekoekt is over die "zeepcitroenen" gaan en handjes wassen boven de roestvrij stalen bakken voordat je wat anders mocht gaan doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:03:00 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221124698
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:26:04 #103
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221131076
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:44:28 #104
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221131193
Over draaitafels gesproken

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:09:39 #105
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221131477
Deze werden verboden

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:22:02 #106
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221134163
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:35:31 #107
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221135093
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nog één! :Y

Van mijn Opa, die had ook zo'n muziekmeubel als hierboven O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:37:46 #108
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221135109
quote:
17s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker verven in de kleuterklas, flinke kliederboel maken, en dan met je vieze handjes waar de verf al half opgedroogd aan vastgekoekt is over die "zeepcitroenen" gaan en handjes wassen boven de roestvrij stalen bakken voordat je wat anders mocht gaan doen.
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
pi_221135348
quote:
17s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker verven in de kleuterklas, flinke kliederboel maken, en dan met je vieze handjes waar de verf al half opgedroogd aan vastgekoekt is over die "zeepcitroenen" gaan en handjes wassen boven de roestvrij stalen bakken voordat je wat anders mocht gaan doen.
Met een grotemensenoverhemd achterstevoren aan.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:26:57 #110
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_221135404
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:37 schreef camilero het volgende:

[..]
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:13 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Met een grotemensenoverhemd achterstevoren aan.
Idd. _O-
pi_221135514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:37 schreef camilero het volgende:

[..]
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
GMTA 😎
pi_221135639


Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.

Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:04:53 #113
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.

Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
Da's wel een heeeele dure hobby tegenwoordig dan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 13:09:14 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221135722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:37 schreef camilero het volgende:

[..]
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:13 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Met een grotemensenoverhemd achterstevoren aan.
:D

Dat weet ik niet meer, maar er staat me wel heel vaag bij dat we idd iets van schorten aan/voor hadden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 13:11:58 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221135741
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.

Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
Gristus te paard, en dan zijn ze "verbaasd" en "geschokt" dat Nederlanders massaal hun rookwaar in Duitsland of Luxemburg gaan halen _O-

Toen ik als tiener begon met roken kostte een pak shag f. 5,50. Toen ik de laatste peuk een kleine 4 jaar geleden uitdrukte was ik ¤ 15,50 kwijt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:21:56 #116
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221135798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]

Die rookte mn moeder ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221135835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.

Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
pi_221135868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
Dat kon toen nog gewoon.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:41:31 #119
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135924
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
Voor de frisse adem. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221137309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Gristus te paard, en dan zijn ze "verbaasd" en "geschokt" dat Nederlanders massaal hun rookwaar in Duitsland of Luxemburg gaan halen _O-

Toen ik als tiener begon met roken kostte een pak shag f. 5,50. Toen ik de laatste peuk een kleine 4 jaar geleden uitdrukte was ik ¤ 15,50 kwijt.
Het slaat ook een flinke bres in de belastingschatkist.
En dat voelt de Nederlandse overheid echt wel. En het volk mag er voor opdraaien.
pi_221137317
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Voor de frisse adem. _O-
Heb ik ook nooit begrepen dat deze 'stinkstokken' het zo goed deden.
pi_221137355
Het onderstaande clipje is niet wat ik zoch, ik zocht dat filmpje waar een vrouw door een gemaskerde man mee wordt genomen naar een strand oid, vervolgens zijn ooglapje afdoet en een fles sherry te voorschijn haalt en dan hoor je ook die voice-over.

"Het geheim dat je deelt met Sandeman."

Bekijk deze YouTube-video

pi_221137515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
Zo werd ik op pad gestuurd voor Caballero pakjes. Ik zie ze nog zo voor me, oranje pakje met een ruitertje erop. Ik haatte het dat mijn moeder rookte, maar ze is er niet meer. ;( Had graag nog een pakje voor haar gehaald. :'(
pi_221137622
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Zo werd ik op pad gestuurd voor Caballero pakjes. Ik zie ze nog zo voor me, oranje pakje met een ruitertje erop. Ik haatte het dat mijn moeder rookte, maar ze is er niet meer. ;( Had graag nog een pakje voor haar gehaald. :'(
Hier idem. Had er een keer eentje gepikt van haar. Ik was zo ziek als een hond. Het spoot aan beide kanten uit.
Toen moest ik van mamsie ( :( ) voor straf er nog twee helemaal oproken.

Het waren dus sigaretten zonder filter. Maar met een verschil; je had toen gesauste en ongesauste sigaretten.
Waar dat verschil in zat, ik weet het niet. Je kon het niet zien aan de buitenkant.
pi_221137909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hier idem. Had er een keer eentje gepikt van haar. Ik was zo ziek als een hond. Het spoot aan beide kanten uit.
Toen moest ik van mamsie ( :( ) voor straf er nog twee helemaal oproken.

Het waren dus sigaretten zonder filter. Maar met een verschil; je had toen gesauste en ongesauste sigaretten.
Waar dat verschil in zat, ik weet het niet. Je kon het niet zien aan de buitenkant.
_O- Zo leer je wel je lesje.
Ik heb nooit gerookt,maar desondanks genoeg meegerookt. In huis, in de auto.. :{ Was allemaal heel normaal.
Die rokerij heeft mijn moeder zeker 10 jaar van haar leven gekost schat ik, ze rookte op het laatst zo voor 500/600 per maand. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')