Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker verven in de kleuterklas, flinke kliederboel maken, en dan met je vieze handjes waar de verf al half opgedroogd aan vastgekoekt is over die "zeepcitroenen" gaan en handjes wassen boven de roestvrij stalen bakken voordat je wat anders mocht gaan doen.
Met een grotemensenoverhemd achterstevoren aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker verven in de kleuterklas, flinke kliederboel maken, en dan met je vieze handjes waar de verf al half opgedroogd aan vastgekoekt is over die "zeepcitroenen" gaan en handjes wassen boven de roestvrij stalen bakken voordat je wat anders mocht gaan doen.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
Idd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Met een grotemensenoverhemd achterstevoren aan.
GMTA 😎quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
Da's wel een heeeele dure hobby tegenwoordig dan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.
Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Met een oud overhemd van je vader achterstevoren aan als schort.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Met een grotemensenoverhemd achterstevoren aan.
Gristus te paard, en dan zijn ze "verbaasd" en "geschokt" dat Nederlanders massaal hun rookwaar in Duitsland of Luxemburg gaan halenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.
Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.
Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
Dat kon toen nog gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
Voor de frisse adem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
Het slaat ook een flinke bres in de belastingschatkist.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard, en dan zijn ze "verbaasd" en "geschokt" dat Nederlanders massaal hun rookwaar in Duitsland of Luxemburg gaan halen
Toen ik als tiener begon met roken kostte een pak shag f. 5,50. Toen ik de laatste peuk een kleine 4 jaar geleden uitdrukte was ik ¤ 15,50 kwijt.
Zo werd ik op pad gestuurd voor Caballero pakjes. Ik zie ze nog zo voor me, oranje pakje met een ruitertje erop. Ik haatte het dat mijn moeder rookte, maar ze is er niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Belinda Menthol Long. En die moest ik als kind voor mijn moeder kopen.
Hier idem. Had er een keer eentje gepikt van haar. Ik was zo ziek als een hond. Het spoot aan beide kanten uit.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zo werd ik op pad gestuurd voor Caballero pakjes. Ik zie ze nog zo voor me, oranje pakje met een ruitertje erop. Ik haatte het dat mijn moeder rookte, maar ze is er niet meer.Had graag nog een pakje voor haar gehaald.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier idem. Had er een keer eentje gepikt van haar. Ik was zo ziek als een hond. Het spoot aan beide kanten uit.
Toen moest ik van mamsie () voor straf er nog twee helemaal oproken.
Het waren dus sigaretten zonder filter. Maar met een verschil; je had toen gesauste en ongesauste sigaretten.
Waar dat verschil in zat, ik weet het niet. Je kon het niet zien aan de buitenkant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |