quote:
Idd, eerst nog even de avond vol maken.quote:
Heb zaklampje op m'n mobielquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, allemaal nu de tandjes poetsen (voor zover je die nog hebt),
daarna de rollator op slot en je bed in.
Over 15 minuten gaat het licht uit
Ik niet.quote:
Ik ga vroeg op bed. Beetje gehad welquote:
Dank voor de input.quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
Stamppot met prei en kapucijners, met zilveruitjes en piccalilly. En Domni-style heb ik er ook nog wat garam masala over gestrooid
Bekijk het maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank voor de input.
Mobieltjes dienen vanaf nu in je kluisje bij de deur te zitten.
Zitten ze daar niet in gaan ze door de shredder
Er komt controle, zie die maar te ontwijkenquote:
quote:
Er komt een opstand.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komt controle, zie die maar te ontwijken
Waar? Hier in NL?quote:
Ja was lekker. Een soort captains dinner in stamppot vormquote:
Volgende keer gewoon door de blenderquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja was lekker. Een soort captains dinner in stamppot vorm
As ut op feesboek hept gestaan dan gaan de hoge heren in the heag wel bibberen!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar? Hier in NL?
2 keer blazen en iedereen is van de leg en gaat stilletjes naar huis
Als ze überhaupt al gaan ipv boos online doen
Want? Die doen toch wel waar ze zelf zin in hebben,quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
As ut op feesboek hept gestaan dan gaan de hoge heren in the heag wel bibberen!
Was maar een grapje héquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Die doen toch wel waar ze zelf zin in hebben,
daarom zijn ze ook uit de hoogte he
Ja was tof, we staan nu vlak achter Oxford tweede en we kunnen ze morgen nog wel hebben ookquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En, heb je nog geschreeuwd vanmiddag?
Die zijn soms ook handig, behalve dan dat je er batterijen voor moet hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een zaklamp zonder telefoon erin
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was tof, we staan nu vlak achter Oxford tweede en we kunnen ze morgen nog wel hebben ook
Ik heb hier ook nog een knijpkat liggen. Ideaal voor als al het andere het niet meer doetquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn soms ook handig, behalve dan dat je er batterijen voor moet hebben.
Die zijn handig en had ik ook een paar jaar terug maar die hebben mijn kinderen toen gesloopt, want die vonden het een leuk speeltje of zo, wil nog steeds een nieuwe kopen. Binnenkort ff doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een knijpkat liggen. Ideaal voor als al het andere het niet meer doet
Ja, bij kinderen is er altijd wel zo'n fase dat er van alles gesloopt moet wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn handig en had ik ook een paar jaar terug maar die hebben mijn kinderen toen gesloopt, want die vonden het een leuk speeltje of zo, wil nog steeds een nieuwe kopen. Binnenkort ff doen.
Het waren toen oudere pubers, best alweer even geleden bedacht ik me net, ook die hebben een periode van slopenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, bij kinderen is er altijd wel zo'n fase dat er van alles gesloopt moet worden![]()
Maar zeker handig om zo'n ding te hebben. Je hebt in feite altijd licht binnen handbereik.
Ik heb alle twee.. en nog meer zonder telefoon ....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ja soms gebeurt dat ... die toren was wel wat ouder dan die parkeergarage voor fietsen ....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
In Spanje vallen de dingen ook zomaar in elkaar
https://www.nu.nl/324806/(...)spanje-stort-in.html
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
De Stasi moet eerst langs mijn parkiet en dat overleven ze niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, de stasi komt jullie zo controleren.
Dus netjes de handjes boven de lakens.
Gast ga terug je oorlogsfilm kijken ...quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, de stasi komt jullie zo controleren.
Dus netjes de handjes boven de lakens.
De stasi heeft niets met oorlogsfilms te maken hequote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gast ga terug je oorlogsfilm kijken ...
Waarom heb je er zo'n moeite mee? Wat gaat er mis daar?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:23 schreef chufi het volgende:
Sorry maar je blijft het altijd maar over de oorlog/oostblok/WO2 hebben.. Laten we3 dat gewoon eens tot het verleden laten //?
Ow, die ligt al op de bbqquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Stasi moet eerst langs mijn parkiet en dat overleven ze niet.
Welk jaar ben jij geboren ? Ik dus al wat eerder en heb er al weinig van mee gekregen ... voor mij is het klaar op het gedrag van 1 natie na die juist dat probeert te vermenigvuldigen vanuit "hun langverleden slachtoffer rol als excuus"quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De stasi heeft niets met oorlogsfilms te maken he
[..]
Waarom heb je er zo'n moeite mee? Wat gaat er mis daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door chufi op 14-03-2026 23:27:47 ]
Mooi!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:26 schreef tonja het volgende:
Nieuw tekeningetje. Met potlood en een Bic pen
[ afbeelding ]
De kat heeft geen schaduw.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:26 schreef tonja het volgende:
Nieuw tekeningetje. Met potlood en een Bic pen
[ afbeelding ]
Misschien is het een artist's impression.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:18 schreef chufi het volgende:
Het heeft wel wat maar is die schaduw met opzet weggelaten?
Dat zal het zijn .. Tonja kennende heeft ze dat in zich ..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het een artist's impression.
Dat zou mij ook niets verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn .. Tonja kennende heeft ze dat in zich ..
Oh ja, mooi zingen kan ze ook nog.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef chufi het volgende:
Denk dat ze inmiddels genoeg songs heeft voor een dubbel LP
Ze zingt de nummers juist in de style van dr songs ...quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, mooi zingen kan ze ook nog.
Ik maak al plaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zingt de nummers juist in de style van dr songs ...
Maak plaats !!
ze komt er aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
Die had nog geen digisisplaysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roerei?quote:
quote:
Net een paar microseconden te laatquote:
Niet waar, het is draaistoel.quote:
Baklavaquote:
quote:
Wat een broekie ben jij nog.quote:
quote:
Feli bosquote:
Is binnen een dikke maand onze leeftijd omgedraaid ouwe.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een broekie ben jij nog.![]()
Feli Bomenverzameling.
Ja maar..Wij worden nooit oud.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is binnen een dikke maand onze leeftijd omgedraaid ouwe.
age is just a numberquote:Op zondag 15 maart 2026 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar..Wij worden nooit oud.
66?quote:
Jawohl.quote:
1 van de betere.. nog een week minimaal 1 vuurwerkshow per dag, maar het eind nadert.. En op het eind gaat Charly Chaplin in de hens... die staat namelijk op het pleinquote:
Dit is best een heel rare zin, moet ik me zorgen gaan maken ?quote:Op zondag 15 maart 2026 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar..Wij worden nooit oud.
Morguh Pullupquote:
Klopt ja en er klopt wel meer niet aan die tekening. Ik heb er wel een schaduw aan toegevoegd, maar het zag er niet uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kat heeft geen schaduw.![]()
Ik vind het wel mooi gedaan.
Nou ja soort van dusquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:18 schreef chufi het volgende:
Het heeft wel wat maar is die schaduw met opzet weggelaten?
Nah, gewoon amateuristisch geklooi, maar ik heb er lol inquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het een artist's impression.
En toch vind ik het mooiquote:Op zondag 15 maart 2026 06:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, gewoon amateuristisch geklooi, maar ik heb er lol in
Oehhhh Thanks voor de heads up!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:57 schreef Shii het volgende:
@:Prisha Midge Ure doet in 2027 weer enkele optredens in Nederland.
Plup! Ik was afgelopen week in Tivoli Vredenburg bij het Tutu concert met Marcus Miller en het Metropool orkest. Wat was dat waanzinnig, zó mooi!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ikke, maar ga niet met zo klem in mijn haar lopen.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie heeft er lang haar?
[ afbeelding ]
Geinigquote:Op zondag 15 maart 2026 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie heeft er lang haar?
[ afbeelding ]
In de buurt van een fruitpers moet jij je zeker zorgen maken jaquote:Op zondag 15 maart 2026 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is best een heel rare zin, moet ik me zorgen gaan maken ?
Ik zal FreshFruit wel vragen, het zal hem wel leuk staan.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikke, maar ga niet met zo klem in mijn haar lopen.
Gewoon zelf een stuk of 5 gebruikenquote:Op zondag 15 maart 2026 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal FreshFruit wel vragen, het zal hem wel leuk staan.
Dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon zelf een stuk of 5 gebruiken
Die doen het nog wel als het blik niet bol staatquote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nog een blik knakworsten tegen, houdbaar tot feb 2022.
Wel opgemaakt toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nog een blik knakworsten tegen, houdbaar tot feb 2022.
Mijn parkiet zegt dat het grootste getal niet bestaat want je kan er altijd nog 1 bij optellen.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is nou het grootste getal dat er is? Zou er een limiet zijn?
Goeie vraag.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is nou het grootste getal dat er is? Zou er een limiet zijn?
Dudequote:Op zondag 15 maart 2026 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat het grootste getal niet bestaat want je kan er altijd nog 1 bij optellen.
En heeft die cursus ook een antwoord op die vraag gegeven?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik heb bij mijn studie een cursus over oneindige getallen gevolgd. Fascinerend, maar het ging me af en toe duizelen.
Meerdere antwoorden.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En heeft die cursus ook een antwoord op die vraag gegeven?
Die parkiet kent geen grenzen.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
En ergens moet toch een grens zijn?
Parkiet zonder grenzen.quote:
Jammer wel dat er niet gewoon 1 antwoord isquote:Op zondag 15 maart 2026 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden.
De gangbare opvatting is dat er oneindig veel oneindige getallen zijn.
Maar er is ook een stroming die zegt dat er een limiet is.
Sinds vorig jaar hebben we hier in de binnenstad parkieten. En veel ook.quote:
Van die vogels met een halsband?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar hebben we hier in de binnenstad parkieten. En veel ook.
Het blijft een apart gezicht.
Halsbandparkieten, ze zijn eind jaren 60 ontsnapt/vrijgelaten waarschijnlijk in Den Haag. Ze blijken het bijzonder goed in de randstad te doen. Zo goed dat ze nu als plaag worden gezien.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar hebben we hier in de binnenstad parkieten. En veel ook.
Het blijft een apart gezicht.
Nee, die met een enkelband.quote:
bdsm vogelsquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Plup! Ik was afgelopen week in Tivoli Vredenburg bij het Tutu concert met Marcus Miller en het Metropool orkest. Wat was dat waanzinnig, zó mooi!
Die stapt er parmantig overquote:
Mag zulk soort shit zonder spoiler?quote:
Hey Marcquote:
Dezequote:
Apart he zo met die verenquote:
Ziet er uit als een mislukte kip.quote:
Wel een schattig jippiequote:Op maandag 16 maart 2026 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mislukte kip.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op maandag 16 maart 2026 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mislukte kip.
Hoiquote:
Dat zal het zijn.quote:
Waar zijn we?quote:
Fok is er nog.quote:
Ah, er is een updatequote:Op maandag 16 maart 2026 17:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Fok is er nog.
De laatste berichten van Danny zijn helaas niet heel positief.
Danny in FB / KAN IEMAND een samenvatting van die andere 4 topics maken?
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.quote:
Las de laatste reactie jaquote:Op maandag 16 maart 2026 17:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.
Afwachten maar hoe het gaat lopen.quote:
Ik denk dat er een update komt wanneer er iets te melden is, anders wordt het weer een semi-sc, waarin mensen hun gal spugen over bans, andere users en advertenties.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een update komt wanneer er iets te melden is, anders wordt het weer een semi-sc, waarin mensen hun gal spugen over bans, andere users en advertenties.
Daar kom ik toch nooit.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
Die discussie gaat nu gewoon verder op Reddit.
Ik heb er wel een account. Moet ik wel ff zoeken.quote:
Wat moet dat in Rabbit?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
Die discussie gaat nu gewoon verder op Reddit.
quote:
Only in the USA.quote:
Ik heb hem al twee keer gezien maar ik zet hem ook aan.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
4 dagen rampenfilms op veronica,
straks eerst San Andreas
Lekker voor op de achtergrond?quote:Op maandag 16 maart 2026 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem al twee keer gezien maar ik zet hem ook aan.
Je hebt je kat teveel suiker gegeven?quote:
Wat is de beste?quote:Op maandag 16 maart 2026 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
4 dagen rampenfilms op veronica,
straks eerst San Andreas
Weet zo snel niet welke er nog meer komen van de week.quote:
Wat was de minst slechte bedoel je zeker?quote:
Ik heb in een ver verleden Earthquake gezien in de bios, compleet met sensurround geluidquote:Op maandag 16 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet zo snel niet welke er nog meer komen van de week.
Deze is wel oke
Waarschijnlijk wel ja maar af en toe eentje kan geen kwaadquote:Op maandag 16 maart 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was de minst slechte bedoel je zeker?
Ja de late film is me altijd wat te gortigquote:Op maandag 16 maart 2026 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gevonden:
Vandaag: San Andreas en Skyscraper
Morgen: Poseidon en The Perfect Storm
Woensdag: Geostorm en Into The Storm
Donderdag: 2012 en Battle Los Angeles (meer een alien invasie film)
The Perfect Storm is wel goed, maar is de late film,
De rest is wel oke of matig.
Het staat er zelfs voor je bijquote:Op maandag 16 maart 2026 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de late film is me altijd wat te gortig
ik zie ze hier en alleen die je noemde krijgt een magere voldoendequote:
Daarom ook wel okequote:Op maandag 16 maart 2026 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
ik zie ze hier en alleen die je noemde krijgt een magere voldoende
https://www.filmtotaal.nl/films-op-tv
Precies en primaquote:Op maandag 16 maart 2026 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook wel oke
En het is vermaak, geen hoogstaande film
Daar gaat de Golden-gatebridge.quote:
Zouden we daar iets aan missen in dat rare land?quote:
San Fransisco lijkt mij wel een mooie stad.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden we daar iets aan missen in dat rare land?
Als dat zou kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. San Francisco is mooi.
Ik heb liever dat de Trump Tower instort.
Dat is wel de állerbeste toren die er ooit is geweestquote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Trol.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel de állerbeste toren die er ooit is geweest
Dit is Fokquote:
Gewoon het hele land laten afzinken geen idee?quote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is FokDaar zijn trollen ook welkom
Ik ben er zelfs geborenquote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
San Fransisco lijkt mij wel een mooie stad.
Pas maar op, hij kijkt nu nog onschuldig.quote:
Zou dit net werken zoals bij kikkers? (Of wat ze zeggen in ieder geval).quote:Op maandag 16 maart 2026 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op, hij kijkt nu nog onschuldig.
Ik heb een extra scary uil uitgezochtquote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen. Ik zat al op een uil te wachten.
Het is zeker geen Fabeltjeskrant type.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een extra scary uil uitgezocht
Morguh Pullupquote:
Apart zo met die gekleurde borstquote:
Dame Chanel.quote:
Goedemorgen.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Best wel prettig eigenlijk. Niet veel te klagen enzo. Dat bevalt me wel prima. En met jou Dan ?quote:
Ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel prettig eigenlijk. Niet veel te klagen enzo. Dat bevalt me wel prima. En met jou Dan ?
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Literprijs benzine richting 2.50 lees ik net
Maar freon, je doet het wel goed hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld.
Maar we gaan gewoon door.
Het bedrijf denk ik minderquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebben
Dank.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar freon, je doet het wel goed hoor.
Nou dat sowieso hij werkt 105 km enkele reis verderop dus dat is 210 km per dag zonder prive km, dan komt prive er nog over heenquote:
Je moet wel een buffer hebben om dit te kunnen bekostigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat sowieso hij werkt 105 km enkele reis verderop dus dat is 210 km per dag zonder prive km, dan komt prive er nog over heen
Tankpas en lease auto van de zaakquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet wel een buffer hebben om dit te kunnen bekostigen.
Met dank aan Zijne Trumpheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Literprijs benzine richting 2.50 lees ik net
Ach joh met zijn salaris moettie niet miepenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebben
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach joh met zijn salaris moettie niet miepen
Elk schip heeft niet altijd de wind mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dank.
Ik zal vanmiddag even goed overleggen met mijn therapeut.
Maar als je dat niet hebt, bedoel ik.quote:
Thuis werken en we wonen in de plaats waar ik ook werk dus ik fietsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar als je dat niet hebt, bedoel ik.
Straks gaan we richting de 3 euro
Ik hoop dat die storm snel gaat liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elk schip heeft niet altijd de wind mee.
Waarvan 85 cent brandstofkosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar als je dat niet hebt, bedoel ik.
Straks gaan we richting de 3 euro
Goedemorgen Domni en geliefde.quote:
En dat er lente komt mijn beste.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat die storm snel gaat liggen.
Wat warmte zou wel prettig zijn iddquote:
Moiie benen ?quote:
IJdeltuit.quote:
Ik verheug me eropquote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Straks krijg jij ook comfortabele linnen shorts te zien
De hoogste deze keer...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Of neem je meteen een nieuw abonnement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |