De stasi heeft niets met oorlogsfilms te maken hequote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gast ga terug je oorlogsfilm kijken ...
Waarom heb je er zo'n moeite mee? Wat gaat er mis daar?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:23 schreef chufi het volgende:
Sorry maar je blijft het altijd maar over de oorlog/oostblok/WO2 hebben.. Laten we3 dat gewoon eens tot het verleden laten //?
Ow, die ligt al op de bbqquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Stasi moet eerst langs mijn parkiet en dat overleven ze niet.
Welk jaar ben jij geboren ? Ik dus al wat eerder en heb er al weinig van mee gekregen ... voor mij is het klaar op het gedrag van 1 natie na die juist dat probeert te vermenigvuldigen vanuit "hun langverleden slachtoffer rol als excuus"quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De stasi heeft niets met oorlogsfilms te maken he
[..]
Waarom heb je er zo'n moeite mee? Wat gaat er mis daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door chufi op 14-03-2026 23:27:47 ]
Mooi!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:26 schreef tonja het volgende:
Nieuw tekeningetje. Met potlood en een Bic pen
[ afbeelding ]
De kat heeft geen schaduw.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:26 schreef tonja het volgende:
Nieuw tekeningetje. Met potlood en een Bic pen
[ afbeelding ]
Misschien is het een artist's impression.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:18 schreef chufi het volgende:
Het heeft wel wat maar is die schaduw met opzet weggelaten?
Dat zal het zijn .. Tonja kennende heeft ze dat in zich ..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het een artist's impression.
Dat zou mij ook niets verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn .. Tonja kennende heeft ze dat in zich ..
Oh ja, mooi zingen kan ze ook nog.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef chufi het volgende:
Denk dat ze inmiddels genoeg songs heeft voor een dubbel LP
Ze zingt de nummers juist in de style van dr songs ...quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, mooi zingen kan ze ook nog.
Ik maak al plaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zingt de nummers juist in de style van dr songs ...
Maak plaats !!
ze komt er aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
Die had nog geen digisisplaysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roerei?quote:
quote:
Net een paar microseconden te laatquote:
Niet waar, het is draaistoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |