Volgende keer gewoon door de blenderquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja was lekker. Een soort captains dinner in stamppot vorm
As ut op feesboek hept gestaan dan gaan de hoge heren in the heag wel bibberen!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar? Hier in NL?
2 keer blazen en iedereen is van de leg en gaat stilletjes naar huis
Als ze überhaupt al gaan ipv boos online doen
Want? Die doen toch wel waar ze zelf zin in hebben,quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
As ut op feesboek hept gestaan dan gaan de hoge heren in the heag wel bibberen!
Was maar een grapje héquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Die doen toch wel waar ze zelf zin in hebben,
daarom zijn ze ook uit de hoogte he
Ja was tof, we staan nu vlak achter Oxford tweede en we kunnen ze morgen nog wel hebben ookquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En, heb je nog geschreeuwd vanmiddag?
Die zijn soms ook handig, behalve dan dat je er batterijen voor moet hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een zaklamp zonder telefoon erin
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was tof, we staan nu vlak achter Oxford tweede en we kunnen ze morgen nog wel hebben ook
Ik heb hier ook nog een knijpkat liggen. Ideaal voor als al het andere het niet meer doetquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn soms ook handig, behalve dan dat je er batterijen voor moet hebben.
Die zijn handig en had ik ook een paar jaar terug maar die hebben mijn kinderen toen gesloopt, want die vonden het een leuk speeltje of zo, wil nog steeds een nieuwe kopen. Binnenkort ff doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een knijpkat liggen. Ideaal voor als al het andere het niet meer doet
Ja, bij kinderen is er altijd wel zo'n fase dat er van alles gesloopt moet wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn handig en had ik ook een paar jaar terug maar die hebben mijn kinderen toen gesloopt, want die vonden het een leuk speeltje of zo, wil nog steeds een nieuwe kopen. Binnenkort ff doen.
Het waren toen oudere pubers, best alweer even geleden bedacht ik me net, ook die hebben een periode van slopenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, bij kinderen is er altijd wel zo'n fase dat er van alles gesloopt moet worden![]()
Maar zeker handig om zo'n ding te hebben. Je hebt in feite altijd licht binnen handbereik.
Ik heb alle twee.. en nog meer zonder telefoon ....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ja soms gebeurt dat ... die toren was wel wat ouder dan die parkeergarage voor fietsen ....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
In Spanje vallen de dingen ook zomaar in elkaar
https://www.nu.nl/324806/(...)spanje-stort-in.html
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
De Stasi moet eerst langs mijn parkiet en dat overleven ze niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, de stasi komt jullie zo controleren.
Dus netjes de handjes boven de lakens.
Gast ga terug je oorlogsfilm kijken ...quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, de stasi komt jullie zo controleren.
Dus netjes de handjes boven de lakens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |