Ik heb een extra scary uil uitgezochtquote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen. Ik zat al op een uil te wachten.
Het is zeker geen Fabeltjeskrant type.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een extra scary uil uitgezocht
Morguh Pullupquote:
Apart zo met die gekleurde borstquote:
Dame Chanel.quote:
Goedemorgen.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Best wel prettig eigenlijk. Niet veel te klagen enzo. Dat bevalt me wel prima. En met jou Dan ?quote:
Ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel prettig eigenlijk. Niet veel te klagen enzo. Dat bevalt me wel prima. En met jou Dan ?
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Literprijs benzine richting 2.50 lees ik net
Maar freon, je doet het wel goed hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld.
Maar we gaan gewoon door.
Het bedrijf denk ik minderquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebben
Dank.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar freon, je doet het wel goed hoor.
Nou dat sowieso hij werkt 105 km enkele reis verderop dus dat is 210 km per dag zonder prive km, dan komt prive er nog over heenquote:
Je moet wel een buffer hebben om dit te kunnen bekostigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat sowieso hij werkt 105 km enkele reis verderop dus dat is 210 km per dag zonder prive km, dan komt prive er nog over heen
Tankpas en lease auto van de zaakquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet wel een buffer hebben om dit te kunnen bekostigen.
Met dank aan Zijne Trumpheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Literprijs benzine richting 2.50 lees ik net
Ach joh met zijn salaris moettie niet miepenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |