Baklavaquote:
quote:
Wat een broekie ben jij nog.quote:
quote:
Feli bosquote:
Is binnen een dikke maand onze leeftijd omgedraaid ouwe.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een broekie ben jij nog.![]()
Feli Bomenverzameling.
Ja maar..Wij worden nooit oud.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is binnen een dikke maand onze leeftijd omgedraaid ouwe.
age is just a numberquote:Op zondag 15 maart 2026 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar..Wij worden nooit oud.
66?quote:
Jawohl.quote:
1 van de betere.. nog een week minimaal 1 vuurwerkshow per dag, maar het eind nadert.. En op het eind gaat Charly Chaplin in de hens... die staat namelijk op het pleinquote:
Dit is best een heel rare zin, moet ik me zorgen gaan maken ?quote:Op zondag 15 maart 2026 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar..Wij worden nooit oud.
Morguh Pullupquote:
Klopt ja en er klopt wel meer niet aan die tekening. Ik heb er wel een schaduw aan toegevoegd, maar het zag er niet uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kat heeft geen schaduw.![]()
Ik vind het wel mooi gedaan.
Nou ja soort van dusquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:18 schreef chufi het volgende:
Het heeft wel wat maar is die schaduw met opzet weggelaten?
Nah, gewoon amateuristisch geklooi, maar ik heb er lol inquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het een artist's impression.
En toch vind ik het mooiquote:Op zondag 15 maart 2026 06:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, gewoon amateuristisch geklooi, maar ik heb er lol in
Oehhhh Thanks voor de heads up!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:57 schreef Shii het volgende:
@:Prisha Midge Ure doet in 2027 weer enkele optredens in Nederland.
Plup! Ik was afgelopen week in Tivoli Vredenburg bij het Tutu concert met Marcus Miller en het Metropool orkest. Wat was dat waanzinnig, zó mooi!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ikke, maar ga niet met zo klem in mijn haar lopen.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie heeft er lang haar?
[ afbeelding ]
Geinigquote:Op zondag 15 maart 2026 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie heeft er lang haar?
[ afbeelding ]
In de buurt van een fruitpers moet jij je zeker zorgen maken jaquote:Op zondag 15 maart 2026 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is best een heel rare zin, moet ik me zorgen gaan maken ?
Ik zal FreshFruit wel vragen, het zal hem wel leuk staan.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikke, maar ga niet met zo klem in mijn haar lopen.
Gewoon zelf een stuk of 5 gebruikenquote:Op zondag 15 maart 2026 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal FreshFruit wel vragen, het zal hem wel leuk staan.
Dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon zelf een stuk of 5 gebruiken
Die doen het nog wel als het blik niet bol staatquote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nog een blik knakworsten tegen, houdbaar tot feb 2022.
Wel opgemaakt toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nog een blik knakworsten tegen, houdbaar tot feb 2022.
Mijn parkiet zegt dat het grootste getal niet bestaat want je kan er altijd nog 1 bij optellen.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is nou het grootste getal dat er is? Zou er een limiet zijn?
Goeie vraag.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is nou het grootste getal dat er is? Zou er een limiet zijn?
Dudequote:Op zondag 15 maart 2026 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat het grootste getal niet bestaat want je kan er altijd nog 1 bij optellen.
En heeft die cursus ook een antwoord op die vraag gegeven?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik heb bij mijn studie een cursus over oneindige getallen gevolgd. Fascinerend, maar het ging me af en toe duizelen.
Meerdere antwoorden.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En heeft die cursus ook een antwoord op die vraag gegeven?
Die parkiet kent geen grenzen.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
En ergens moet toch een grens zijn?
Parkiet zonder grenzen.quote:
Jammer wel dat er niet gewoon 1 antwoord isquote:Op zondag 15 maart 2026 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden.
De gangbare opvatting is dat er oneindig veel oneindige getallen zijn.
Maar er is ook een stroming die zegt dat er een limiet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |