Sinds vorig jaar hebben we hier in de binnenstad parkieten. En veel ook.quote:
Van die vogels met een halsband?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar hebben we hier in de binnenstad parkieten. En veel ook.
Het blijft een apart gezicht.
Halsbandparkieten, ze zijn eind jaren 60 ontsnapt/vrijgelaten waarschijnlijk in Den Haag. Ze blijken het bijzonder goed in de randstad te doen. Zo goed dat ze nu als plaag worden gezien.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar hebben we hier in de binnenstad parkieten. En veel ook.
Het blijft een apart gezicht.
Nee, die met een enkelband.quote:
bdsm vogelsquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Plup! Ik was afgelopen week in Tivoli Vredenburg bij het Tutu concert met Marcus Miller en het Metropool orkest. Wat was dat waanzinnig, zó mooi!
Die stapt er parmantig overquote:
Mag zulk soort shit zonder spoiler?quote:
Hey Marcquote:
Dezequote:
Apart he zo met die verenquote:
Ziet er uit als een mislukte kip.quote:
Wel een schattig jippiequote:Op maandag 16 maart 2026 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mislukte kip.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op maandag 16 maart 2026 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mislukte kip.
Hoiquote:
Dat zal het zijn.quote:
Waar zijn we?quote:
Fok is er nog.quote:
Ah, er is een updatequote:Op maandag 16 maart 2026 17:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Fok is er nog.
De laatste berichten van Danny zijn helaas niet heel positief.
Danny in FB / KAN IEMAND een samenvatting van die andere 4 topics maken?
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.quote:
Las de laatste reactie jaquote:Op maandag 16 maart 2026 17:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.
Afwachten maar hoe het gaat lopen.quote:
Ik denk dat er een update komt wanneer er iets te melden is, anders wordt het weer een semi-sc, waarin mensen hun gal spugen over bans, andere users en advertenties.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een update komt wanneer er iets te melden is, anders wordt het weer een semi-sc, waarin mensen hun gal spugen over bans, andere users en advertenties.
Daar kom ik toch nooit.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
Die discussie gaat nu gewoon verder op Reddit.
Ik heb er wel een account. Moet ik wel ff zoeken.quote:
Wat moet dat in Rabbit?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
Die discussie gaat nu gewoon verder op Reddit.
quote:
Only in the USA.quote:
Ik heb hem al twee keer gezien maar ik zet hem ook aan.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
4 dagen rampenfilms op veronica,
straks eerst San Andreas
Lekker voor op de achtergrond?quote:Op maandag 16 maart 2026 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem al twee keer gezien maar ik zet hem ook aan.
Je hebt je kat teveel suiker gegeven?quote:
Wat is de beste?quote:Op maandag 16 maart 2026 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
4 dagen rampenfilms op veronica,
straks eerst San Andreas
Weet zo snel niet welke er nog meer komen van de week.quote:
Wat was de minst slechte bedoel je zeker?quote:
Ik heb in een ver verleden Earthquake gezien in de bios, compleet met sensurround geluidquote:Op maandag 16 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet zo snel niet welke er nog meer komen van de week.
Deze is wel oke
Waarschijnlijk wel ja maar af en toe eentje kan geen kwaadquote:Op maandag 16 maart 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was de minst slechte bedoel je zeker?
Ja de late film is me altijd wat te gortigquote:Op maandag 16 maart 2026 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gevonden:
Vandaag: San Andreas en Skyscraper
Morgen: Poseidon en The Perfect Storm
Woensdag: Geostorm en Into The Storm
Donderdag: 2012 en Battle Los Angeles (meer een alien invasie film)
The Perfect Storm is wel goed, maar is de late film,
De rest is wel oke of matig.
Het staat er zelfs voor je bijquote:Op maandag 16 maart 2026 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de late film is me altijd wat te gortig
ik zie ze hier en alleen die je noemde krijgt een magere voldoendequote:
Daarom ook wel okequote:Op maandag 16 maart 2026 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
ik zie ze hier en alleen die je noemde krijgt een magere voldoende
https://www.filmtotaal.nl/films-op-tv
Precies en primaquote:Op maandag 16 maart 2026 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook wel oke
En het is vermaak, geen hoogstaande film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |