Hey Marcquote:
Dezequote:
Apart he zo met die verenquote:
Ziet er uit als een mislukte kip.quote:
Wel een schattig jippiequote:Op maandag 16 maart 2026 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mislukte kip.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op maandag 16 maart 2026 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mislukte kip.
Hoiquote:
Dat zal het zijn.quote:
Waar zijn we?quote:
Fok is er nog.quote:
Ah, er is een updatequote:Op maandag 16 maart 2026 17:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Fok is er nog.
De laatste berichten van Danny zijn helaas niet heel positief.
Danny in FB / KAN IEMAND een samenvatting van die andere 4 topics maken?
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.quote:
Las de laatste reactie jaquote:Op maandag 16 maart 2026 17:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.
Afwachten maar hoe het gaat lopen.quote:
Ik denk dat er een update komt wanneer er iets te melden is, anders wordt het weer een semi-sc, waarin mensen hun gal spugen over bans, andere users en advertenties.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic is dicht inmiddels. Ik vermoed dat er weinig updates meer gaan komen verder.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een update komt wanneer er iets te melden is, anders wordt het weer een semi-sc, waarin mensen hun gal spugen over bans, andere users en advertenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |