Daar gaat de Golden-gatebridge.quote:
Zouden we daar iets aan missen in dat rare land?quote:
San Fransisco lijkt mij wel een mooie stad.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden we daar iets aan missen in dat rare land?
Als dat zou kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. San Francisco is mooi.
Ik heb liever dat de Trump Tower instort.
Dat is wel de állerbeste toren die er ooit is geweestquote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Trol.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel de állerbeste toren die er ooit is geweest
Dit is Fokquote:
Gewoon het hele land laten afzinken geen idee?quote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is FokDaar zijn trollen ook welkom
Ik ben er zelfs geborenquote:Op maandag 16 maart 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
San Fransisco lijkt mij wel een mooie stad.
Pas maar op, hij kijkt nu nog onschuldig.quote:
Zou dit net werken zoals bij kikkers? (Of wat ze zeggen in ieder geval).quote:Op maandag 16 maart 2026 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op, hij kijkt nu nog onschuldig.
Ik heb een extra scary uil uitgezochtquote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen. Ik zat al op een uil te wachten.
Het is zeker geen Fabeltjeskrant type.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een extra scary uil uitgezocht
Morguh Pullupquote:
Apart zo met die gekleurde borstquote:
Dame Chanel.quote:
Goedemorgen.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Best wel prettig eigenlijk. Niet veel te klagen enzo. Dat bevalt me wel prima. En met jou Dan ?quote:
Ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel prettig eigenlijk. Niet veel te klagen enzo. Dat bevalt me wel prima. En met jou Dan ?
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Literprijs benzine richting 2.50 lees ik net
Maar freon, je doet het wel goed hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld.
Maar we gaan gewoon door.
Het bedrijf denk ik minderquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebben
Dank.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar freon, je doet het wel goed hoor.
Nou dat sowieso hij werkt 105 km enkele reis verderop dus dat is 210 km per dag zonder prive km, dan komt prive er nog over heenquote:
Je moet wel een buffer hebben om dit te kunnen bekostigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat sowieso hij werkt 105 km enkele reis verderop dus dat is 210 km per dag zonder prive km, dan komt prive er nog over heen
Tankpas en lease auto van de zaakquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet wel een buffer hebben om dit te kunnen bekostigen.
Met dank aan Zijne Trumpheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Literprijs benzine richting 2.50 lees ik net
Ach joh met zijn salaris moettie niet miepenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de tankpas die wij hebben
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach joh met zijn salaris moettie niet miepen
Elk schip heeft niet altijd de wind mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dank.
Ik zal vanmiddag even goed overleggen met mijn therapeut.
Maar als je dat niet hebt, bedoel ik.quote:
Thuis werken en we wonen in de plaats waar ik ook werk dus ik fietsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar als je dat niet hebt, bedoel ik.
Straks gaan we richting de 3 euro
Ik hoop dat die storm snel gaat liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elk schip heeft niet altijd de wind mee.
Waarvan 85 cent brandstofkosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar als je dat niet hebt, bedoel ik.
Straks gaan we richting de 3 euro
Goedemorgen Domni en geliefde.quote:
En dat er lente komt mijn beste.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat die storm snel gaat liggen.
Wat warmte zou wel prettig zijn iddquote:
Moiie benen ?quote:
IJdeltuit.quote:
Ik verheug me eropquote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Straks krijg jij ook comfortabele linnen shorts te zien
De hoogste deze keer...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Of neem je meteen een nieuw abonnement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |