Het ging mij om die oempa loempa he, niet die losertquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil jou nog weleens zien als je mag optreden met een president voor een miljoenen publiek... ongeacht je mening.
Maar daar wringt de schoen: Mening
Burgerplichtquote:
Whuuut... Dat gaan ze in Troje niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
Leonardo wordt net wakker in een dood paard.
Je verast me soms, both ways!quote:
Wie heeft jou gecremeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je verast me soms, both ways!
Kan toch prima?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik echt jammer vind aan Fok, of fora in het algemeen, dat je geen korte sound/video bites kunt posten
Duh! Het vuur aan mijn schenen schend me nietquote:
Bedoel je youtube? Of heb je een beter plan?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Het vuur aan mijn schenen schend me niet
Zoiets jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je youtube? Of heb je een beter plan?
Zucht... lucht.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Direct van hier lijkt me niet handig, schijfruimte is duur.
Wow.. dat klinkt nog ingewikkelder dan YTquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit iets ?
Bekijk deze YouTube-video
Vooral met carnaval.quote:
Zekerquote:
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Ik zie een vrouwelijk, speels, licht sexy, edoch fatsoenlijk beeld bij dat woord
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.
Daar moet je niet lichtzinnig over doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Christina is me eigenlijk iets te ordinair, maar Cher in de clip maakt het dan wel weer een ding
.. hmm.. haar? al het 'zich' was... dan was er eentje.. nu hebben we er tweequote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze vleide haar frivool neer op de sofa met haar wiegende boezem en wierp me een schalks lachje toe.
Gebruik je fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
.. hmm.. haar? al het 'zich' was... dan was er eentje.. nu hebben we er twee
Tja... voor mij is het toch altijd een beetje een kijkmijeensdamevanlichtezeden...quote:
Dat is juist één van mijn problemenquote:
Oeh! Een juweeltje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Naked on the fokking floorquote:
Wow! Whahaha ik denk dat het waar is! Jewelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel tekst luisteren ........
quote:
Wat uw definitie van frivool ?quote:
Ik gok zomaar dat zij het niet is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Whahaha ik denk dat het waar is! Jewel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb op scherm 2 een docu serie gemaakt door een kind van Ruinerwold. Doet hij wel heel netjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voeten omhoog... Kristal glas rum... scherm één.. politiek geneuzel, moeilijk los te rukken... scherm twee.. fok it... scherm drie...
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Terwijl we wachten op jouw betere input
Alle geduld Domni.quote:
Ik ontwijk die shit, raakt me teveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb op scherm 2 een docu serie gemaakt door een kind van Ruinerwold. Doet hij wel heel netjes.
De slechtere dan?quote:
Wat, heb jij ook al een oogje op Lovely?quote:
Whooohooo daar wordt een mens dan weer blij van !quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch los gaan![]()
![]()
![]()
< Gast op Afstand woond en werkt daar Dichtbijquote:
Het schijnt een bitch te zijn in IRL... maar als ze zingt... Huil ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Jij blijft hier rustig een halve nacht zittenquote:
Vind dat juist een krachtquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:26 schreef Koen66 het volgende:
Dat is ook nooit gefixt op Fok, dat je vaak geen idee hebt waar je op klikt bij die YT filmpjes
Schatje!quote:
ach je opent soms wel wat pareltjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind dat juist een kracht
Hoe noem je FF?quote:
Exactement! En jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach je opent soms wel wat pareltjes.
Een Fluente Frivoolquote:
Avond mevrouw Shii.quote:
Shii, Sappige paddoquote:
quote:
Dame Shii.quote:
hahaha WTF is ditquote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat, heb jij ook al een oogje op Lovely?
Ik dacht hetzelfde.quote:
Ze moet wel lesbisch zijnquote:
Die is en blijft mooi.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foutje. Wilde deze posten.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foutje. Wilde deze posten.![]()
Pfff.... moet ik weer delenquote:
Deel FF maar doormidden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff.... moet ik weer delen
Ik ben al weg .quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Soms schat ik jullie hoog inquote:
Zo rollen wij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Soms schat ik jullie hoog in
Maar dan weer niet
Hij lijkt op Pablo Esobarquote:
< Zwijntquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij lijkt op Pablo Esobar
Geduld maatquote:
Hans kan ook flink toeteren. Hier was ik ooit bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geduld maat![]()
Toevallig had ik het vanavond tijdens het eten nog over een onvergetelijk miniconcert van Candy, waar ik bij was... en toen kwam haar pappa ook nog ff binnen en begon gewoon in het publiek mee te toeteren.
Vroeger
Maar ligt dat niet ons ? Wel een goede stelling btw.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vrouwen in die tijd waren toch wel anders, speciaal
Toch wel het leuke van 40+.. in plaats van niemand, herinnert een enkeling zich nog ietsquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hans kan ook flink toeteren. Hier was ik ooit bij.
Missen we hier nu 'aan'quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ligt dat niet ons ? Wel een goede stelling btw.
Het zet me aan het denken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Missen we hier nu 'aan'
Of ligt het alsnog aan de vrouwen?
En SBE is ook weg . Toeval ?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shiiii is gevlucht , too many man!
Ja!quote:
Deze film ben ik al jaren naar op zoek.quote:
Hmm ik zit voor je te zoeken bij mijn onbetrouwbare bronnen, maar idd, geen makkelijke hit!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze film ben ik al jaren naar op zoek.
ooit wel gezien, langgggg geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze film ben ik al jaren naar op zoek.
Helemaal niet.quote:
Dat was snel.quote:
Giro 666quote:
Ik ook, maar wil hem nog een keer kijken. Hetzelfde met Blood in Blood out.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Giro 666Jij held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ho Ho Officieel besta ik niet !quote:
Nu ophouden hè!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook, maar wil hem nog een keer kijken. Hetzelfde met Blood in Blood out.
Kun je Russisch fappen? Of heb je liever Engels?quote:
lekker geen plannenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja goed hoor, lekker weekend inderdaad!
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ho Ho Officieel besta ik niet !
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je Russisch fappen? Of heb je liever Engels?mijn laptop geeft vage warningsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je Russisch fappen? Of heb je liever Engels?Beide opgeslagen. Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forget my name, live will never be the same.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja what nou?
Toen ik jonger was snapte ik dat "king" niet zo... nu welquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< off to the 5th dimension, later carbon dwellors. Be-Have.
Oooh.. !quote:
Goedemorgen Dottiequote:
Hey GOA,quote:
Morguh Pullupquote:
Hulloquote:
Gaat sneller als de meeste vissers, die uren met hun hengettje staanquote:
Succes!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:27 schreef pullup het volgende:
Eerste echte race weekeinde voor me dit seizoen
Gelukkig is het voorlopig droog, gisteren was echt drama jaquote:
Blijf maar in het Westen dan, hier regent het al de hele ochtend.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is het voorlopig droog, gisteren was echt drama ja
Ik zie het inderdaad op de buienradarquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijf maar in het Westen dan, hier regent het al de hele ochtend.
succes!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:27 schreef pullup het volgende:
Eerste echte race weekeinde voor me dit seizoen
Netjes Chufi.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:46 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #426 (14.03.2026)
I scored 823/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍2.5 km - 🗓️11 yrs - 🥇182/200
2️⃣📍1.7K km - 🗓️4 yrs - 🥈153/200
3️⃣📍3.2 km - 🗓️4 yrs - 🥇196/200
4️⃣📍4.0K km - 🗓️2 yrs - 🥈128/200
5️⃣📍1.3K km - 🗓️0 yrs - 🥈164/200
https://movies.whentaken.com
quote:
In Zwitserland.quote:
Zoiets jaquote:
Vast wel, maar hier ook net evenquote:
Goedemorgen.quote:
Niet gezien. Maar het ziet er weer overdreven uit idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dit was wel een beetje overdreven toch ?
[ afbeelding ]
Halloquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
Hallon allemaal. Wat zware dingen gedaan afgelopen week dus typen lukte niet echt, nog steeds niet goed maar wel ff gedag zeggen tegen mijn lieve mensjes.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
Hallon allemaal. Wat zware dingen gedaan afgelopen week dus typen lukte niet echt, nog steeds niet goed maar wel ff gedag zeggen tegen mijn lieve mensjes.
Ja ze zijn leukquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey, mooie vogeltjes weer vandaag.
Vandaag is het hier ook weer redelijk, hoop regen van de week en wat koeler.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk![]()
Hier is het prima weer tot nu toe
Dame Choco.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb van de week ook eindelijk een vrouwtjesvogel gevonden voor mijn mannetjesvogel, die was al een tijdje alleen maar nu niet meer.
Hoi FFquote:
Afwas gedaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
quote:
Iets te?quote:
Best wel ja.quote:
Ik weet ook tegen wie ik het zei.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.Dus in dit geval niet te.
2e hands maar wel mooi, vooral ook zacht.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet ook tegen wie ik het zei.
Wanner mag ik hem komen uitproberen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2e hands maar wel mooi, vooral ook zacht.Alleen paste het grootste deel niet in de lift dus moest weer terug naar de wagen en toen afvoeren naar de afvalverwerking.
Mijn knieën zijn momenteel ook niet zo blij met mijn gesjouw van de week.
Ook nog een nieuwe vogelkooi gekocht en in elkaar gezet, ook dat vergt behoorlijke inspanning voor handen en knieën maar het is me wel gelukt. Nu een paar dagen wat rustiger doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanner mag ik hem uitproberen?
Morgen en overmorgen kan ik niet, misschien daarna.quote:
Die vogelkooi?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanner mag ik hem komen uitproberen?
Dan kan ik weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen kan ik niet, misschien daarna.
Vast wel geschikt voor een parkieten, misschien past er ook wel een badeend in. Moet ie wel beloven stil te zijn s'nachtsquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is wel een hele grote. Die vogelkooi.
Die wil mijn parkiet wel uitproberen.quote:
Zeker en kleedje eroverheen, dan houd ie zijn kwek wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel geschikt voor een parkieten, misschien past er ook wel een badeend in. Moet ie wel beloven stil te zijn s'nachts
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wil mijn parkiet wel uitproberen.
Hulloquote:
Onbegrijpelijk dat zij nog nooit een Edison heeft gewonnenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
Je zeurt te veel![]()
Ik ken haar helemaal niet gelukkig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zij nog nooit een Edison heeft gewonnen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Beide clipjes aangeklikt en weer vrij snel weg geklikt.
Ik heb hem al 3 x achter elkaar afgespeeld nu en ga voor de vierde. Ben ik mooi opgepept voor vanmiddagquote:
Is inderdaad een goede daarvoor en wat moet je dan gaan doen waarvoor je dit dan nodig hebt?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 x achter elkaar afgespeeld nu en ga voor de vierde. Ben ik mooi opgepept voor vanmiddag
Tegen de tegenstanders danquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is inderdaad een goede daarvoor en wat moet je dan gaan doen waarvoor je dit dan nodig hebt?
Schreeuwen tegen de dames komt dan in mij op en snap ik dan helemaal.
Ach ja, tegen de dames moet je natuurlijk positief schreeuwen.quote:
PSV kan al bijna kampioen worden...quote:
Ook dan blijven ze PSVquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
PSV kan al bijna kampioen worden...
Er veranderd niks iddquote:
Deze man weetquote:
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
PSV kan al bijna kampioen worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietAlvast gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat ze maar kampioen worden morgen....hebben we dat ook maar weer gehad.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietDat zal wel een leuk cadeau zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast Feli Bomenverzameling.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietLokwinske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ben al volop aan het feestenquote:
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben al volop aan het feesten![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een streepje voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......
-quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een streepje voor.
Bier met wurstquote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:17 schreef chufi het volgende:
In Duitsland is het voorjaarsbierfest ... gewoon hetzelfde als oktober fest en sommerfest ... lange tafels en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo laatquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |